Ik heb mijn opleiding (voordat ik in Breda begon) gedaan in Hengelo en in de zomer van 2003 een paar weken meegedraaid in Eindhoven, omdat de opening van Breda uitgesteld was... sta ik daar aan de klantenservice, zetten ze me achter zo'n Zweedse terminal uit de jaren 70... ik had echt geen idee waarop ik moest drukken om überhaupt een nieuw retour-id te maken (ja, 'sätt in', weet ik nu, maar toen had ik echt GEEN idee!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
egnie... gewoon de vooroorlogse mhs terminals, dat was pas een systeem.... niks winmhs of reflection, gewoon een monitor met zweeds toetsenbord dat niet kapot te krijgen was
Wij hebben nu ook overal van die flatscreens staan, al een hele lange tijd hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb mijn opleiding (voordat ik in Breda begon) gedaan in Hengelo en in de zomer van 2003 een paar weken meegedraaid in Eindhoven, omdat de opening van Breda uitgesteld was... sta ik daar aan de klantenservice, zetten ze me achter zo'n Zweedse terminal uit de jaren 70... ik had echt geen idee waarop ik moest drukken om überhaupt een nieuw retour-id te maken (ja, 'sätt in', weet ik nu, maar toen had ik echt GEEN idee!![]()
Trouwens, ik werk redelijk veel in WinMHS omdat dat systeem deels al met Sams gekoppeld is... en aangezien ik ook medewerker klachtenbureau ben gebruik ik dat programma ook veel.Met die vooroorlogse systemen hebben we in Breda helemaal niet gewerkt. En we hebben trouwens ook op vrijwel alle balies in het klantengebied van die flatscreens staan in plaats van CRT monitoren.
Die zijn niet los te koopquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef babsjuh het volgende:
weet iemand over het kleine tafeltje dat bij de Mysinge banken hoort ,ook los te koop is?
[afbeelding]
Dat witte tafeltje dat je dus aan de voet van de bank vastmaakt.
We hebben 2 Mysinge banken, evenzoveel van die tafeltjes, en na een timmersessie van ons zoontje beginnen die tafeltjes nogal bobbelig te worden omdat er vocht in het blad is gekomen... Zou graag een paar nieuwe tafeltjes willen kopen!
als je van de laatste 13 weken minstens 7 keer op die avond hebt gewerkt heb je recht op bijzonder verlof (zie cao)quote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef GenderQ het volgende:
ik moet ook 4 mei werken, avonddienst. (officieel tot 24:00 uur) krijg ik dat allemaal doorbetaald dan? 5 mei hetzelfde verhaal. dat zou mooi zijn!
Dat zou ook zo zijn, alleen voor zover ik begrepen heb heeft de gemeente Breda geen vergunning afgegeven voor IKEA en de aangrenzende woonboulevard om op 5 mei open te zijn... vandaar dat a.s. zondag daarom een ingelaste extra koopzondag isquote:Op maandag 25 april 2005 00:16 schreef Adelante het volgende:
ik dacht dat 5 mei alle vestigingen zijn geopend van 10-17
Heerlen is open op koninginnedag, ik moet werken want tis mijn zaterdag (300%), dodenherdenking 's avonds doorbetaald en 5 mei wederom 300%... tsjah, dan maar iets later naar de kroeg voor dat geld
quote:KOOPZONDAGEN EN SPECIALE OPENINGSTIJDEN
30 april (koninginnedag): IKEA Eindhoven, Haarlem, Heerlen en Utrecht zijn open van 10-17 uur
1 mei: IKEA Amsterdam, Duiven, Groningen, Utrecht en Breda
4 mei: Alle IKEA vestigingen zijn open van 10-18 uur.
5 mei. Bevrijdingsdag: alle IKEA vestigingen zijn open behalve IKEA Breda en Groningen
16 mei. Tweede pinksterdag: alle IKEA vestigingen zijn open van 10-17 uur.
22 mei: IKEA Amsterdam en Haarlem
29 mei: IKEA Delft
zijn pas 10 weken open waarvan ik 6x op die donderdagavond gewerkt heb. (en 28 koopavonden in totaal zie ik nu)quote:Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je van de laatste 13 weken minstens 7 keer op die avond hebt gewerkt heb je recht op bijzonder verlof (zie cao)
Die kun je heus wel los krijgen toch? Handgreepjes iig wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef babsjuh het volgende:
weet iemand over het kleine tafeltje dat bij de Mysinge banken hoort ,ook los te koop is?
[afbeelding]
Dat witte tafeltje dat je dus aan de voet van de bank vastmaakt.
We hebben 2 Mysinge banken, evenzoveel van die tafeltjes, en na een timmersessie van ons zoontje beginnen die tafeltjes nogal bobbelig te worden omdat er vocht in het blad is gekomen... Zou graag een paar nieuwe tafeltjes willen kopen!
Die lichtjes zijn leuheukquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die breezers jaTis onderhand alweer 3 jaar terug. Toen was de hele BrEeZaH-scene er nog niet en was ikzelf 16. Op de plek van de flesjes liggen nu studieboeken. Op de plek van de iMac staat nu een 3ghz PC met 18" TFT, en de lichtbak raak ik aan de straatstenen niet meer kwijt en staat weg te kwijnen. Ik moet de Grolsch-neon nog ophangen. Werkje voor deze week
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |