Ik heb mijn opleiding (voordat ik in Breda begon) gedaan in Hengelo en in de zomer van 2003 een paar weken meegedraaid in Eindhoven, omdat de opening van Breda uitgesteld was... sta ik daar aan de klantenservice, zetten ze me achter zo'n Zweedse terminal uit de jaren 70... ik had echt geen idee waarop ik moest drukken om überhaupt een nieuw retour-id te maken (ja, 'sätt in', weet ik nu, maar toen had ik echt GEEN idee!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
egnie... gewoon de vooroorlogse mhs terminals, dat was pas een systeem.... niks winmhs of reflection, gewoon een monitor met zweeds toetsenbord dat niet kapot te krijgen was
Wij hebben nu ook overal van die flatscreens staan, al een hele lange tijd hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb mijn opleiding (voordat ik in Breda begon) gedaan in Hengelo en in de zomer van 2003 een paar weken meegedraaid in Eindhoven, omdat de opening van Breda uitgesteld was... sta ik daar aan de klantenservice, zetten ze me achter zo'n Zweedse terminal uit de jaren 70... ik had echt geen idee waarop ik moest drukken om überhaupt een nieuw retour-id te maken (ja, 'sätt in', weet ik nu, maar toen had ik echt GEEN idee!![]()
Trouwens, ik werk redelijk veel in WinMHS omdat dat systeem deels al met Sams gekoppeld is... en aangezien ik ook medewerker klachtenbureau ben gebruik ik dat programma ook veel.Met die vooroorlogse systemen hebben we in Breda helemaal niet gewerkt. En we hebben trouwens ook op vrijwel alle balies in het klantengebied van die flatscreens staan in plaats van CRT monitoren.
Die zijn niet los te koopquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef babsjuh het volgende:
weet iemand over het kleine tafeltje dat bij de Mysinge banken hoort ,ook los te koop is?
[afbeelding]
Dat witte tafeltje dat je dus aan de voet van de bank vastmaakt.
We hebben 2 Mysinge banken, evenzoveel van die tafeltjes, en na een timmersessie van ons zoontje beginnen die tafeltjes nogal bobbelig te worden omdat er vocht in het blad is gekomen... Zou graag een paar nieuwe tafeltjes willen kopen!
als je van de laatste 13 weken minstens 7 keer op die avond hebt gewerkt heb je recht op bijzonder verlof (zie cao)quote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef GenderQ het volgende:
ik moet ook 4 mei werken, avonddienst. (officieel tot 24:00 uur) krijg ik dat allemaal doorbetaald dan? 5 mei hetzelfde verhaal. dat zou mooi zijn!
Dat zou ook zo zijn, alleen voor zover ik begrepen heb heeft de gemeente Breda geen vergunning afgegeven voor IKEA en de aangrenzende woonboulevard om op 5 mei open te zijn... vandaar dat a.s. zondag daarom een ingelaste extra koopzondag isquote:Op maandag 25 april 2005 00:16 schreef Adelante het volgende:
ik dacht dat 5 mei alle vestigingen zijn geopend van 10-17
Heerlen is open op koninginnedag, ik moet werken want tis mijn zaterdag (300%), dodenherdenking 's avonds doorbetaald en 5 mei wederom 300%... tsjah, dan maar iets later naar de kroeg voor dat geld
quote:KOOPZONDAGEN EN SPECIALE OPENINGSTIJDEN
30 april (koninginnedag): IKEA Eindhoven, Haarlem, Heerlen en Utrecht zijn open van 10-17 uur
1 mei: IKEA Amsterdam, Duiven, Groningen, Utrecht en Breda
4 mei: Alle IKEA vestigingen zijn open van 10-18 uur.
5 mei. Bevrijdingsdag: alle IKEA vestigingen zijn open behalve IKEA Breda en Groningen
16 mei. Tweede pinksterdag: alle IKEA vestigingen zijn open van 10-17 uur.
22 mei: IKEA Amsterdam en Haarlem
29 mei: IKEA Delft
zijn pas 10 weken open waarvan ik 6x op die donderdagavond gewerkt heb. (en 28 koopavonden in totaal zie ik nu)quote:Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je van de laatste 13 weken minstens 7 keer op die avond hebt gewerkt heb je recht op bijzonder verlof (zie cao)
Die kun je heus wel los krijgen toch? Handgreepjes iig wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef babsjuh het volgende:
weet iemand over het kleine tafeltje dat bij de Mysinge banken hoort ,ook los te koop is?
[afbeelding]
Dat witte tafeltje dat je dus aan de voet van de bank vastmaakt.
We hebben 2 Mysinge banken, evenzoveel van die tafeltjes, en na een timmersessie van ons zoontje beginnen die tafeltjes nogal bobbelig te worden omdat er vocht in het blad is gekomen... Zou graag een paar nieuwe tafeltjes willen kopen!
Die lichtjes zijn leuheukquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die breezers jaTis onderhand alweer 3 jaar terug. Toen was de hele BrEeZaH-scene er nog niet en was ikzelf 16. Op de plek van de flesjes liggen nu studieboeken. Op de plek van de iMac staat nu een 3ghz PC met 18" TFT, en de lichtbak raak ik aan de straatstenen niet meer kwijt en staat weg te kwijnen. Ik moet de Grolsch-neon nog ophangen. Werkje voor deze week
![]()
![]()
*Ahum*quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die kun je heus wel los krijgen toch? Handgreepjes iig wel.
quote:
nope, het werkt alleen kei rustgevend in de winkel, omdat er niet meer iedere 10 minuten "klaasje en herman willen graag opgehaald worden uit smålland...." wordt omgeroepenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:34 schreef moussy het volgende:
Zeg ikeaatjes, wat doet dat nieuwe ballenbak-piepersysteem als je naar buiten gaat als ouder zijnde? Gaat ie dan hysterisch gillen?
Oh top! Ik zie dat ze hem in Duitsland ook hebben, dan zou ik hem eventueel daar kunnen halen. Daar kost ie 319 euro, dus ik neem aan dat het hetzelfde zal zijn als de prijs hier als hij hier wordt verkocht.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:16 schreef Adelante het volgende:
ik weet wel dat we de feautuil hebben van die bank (LUND) als ik me niet vergis, zal morgen eens kijken of ook de bank wordt verkocht en wat ie dan kost
verkeerde aanname, ieder land kan zijn/haar eigen prijzen bepalen afhankelijk van hun marktpositie en de grootte van inkopen e.d.. maar de prijs zal vast overeenkomen, maar hetzelfde zijn???quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:29 schreef itsontoday het volgende:
Oh top! Ik zie dat ze hem in Duitsland ook hebben, dan zou ik hem eventueel daar kunnen halen. Daar kost ie 319 euro, dus ik neem aan dat het hetzelfde zal zijn als de prijs hier als hij hier wordt verkocht.
Uiteraard onder voorbehoud van wijzigingen, maar... ben je van plan om een van deze artikelen aan te gaan schaffen en woon je in de buurt van deze vestigingen, probeer je aankoop dan uit te stellenquote:Op dit moment legt IKEA de laatste hand aan de jubileumkrant voor het 20-jarige bestaan van de vestiging Amsterdam. Deze wordt in week 20 verspreid in Amsterdam en Haarlem. De aanbiedingen in die krant zijn alleen geldig van 18 t/m 22 mei in IKEA Amsterdam en IKEA Haarlem:
MYSINGE 2-zits bank van 329.- voor 229.-
AGERUM boekenkast 90x177cm van 79.- voor 59.-
JERKER computertafel van 125.- voor 89.-
TROMSÖ hoogslaper 90x200cmvan 119.- voor 79.-
SULTAN HÖGBO binnenveringsmatras 90x200cm van 79.- voor 55.-
INGO eettafel van 59.- voor 35.-
gewoon open sollicitatiebrief schrijven of via internet een open sollicitatie invullen, aangeven op welke afdelingen je zou willen werken en ze zoeken dan gewoon de allerbesten er uitquote:Op woensdag 27 april 2005 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan een baantje bij IKEA?
Ik ben echt hard op zoek naar werk voor ong. 4 dagen p.w. en Barendrecht is bij mij op spuugafstand zogezegd...
Bedankt! Die open sollicitatie ga ik zeker doenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon open sollicitatiebrief schrijven of via internet een open sollicitatie invullen, aangeven op welke afdelingen je zou willen werken en ze zoeken dan gewoon de allerbesten er uit![]()
de meeste vestigingen zijn nu ook druk op zoek naar mensen voor de vakantieperiode, en vakantiewerk is altijd goed om een beetje eerste indruk te krijgen en te zien wat je leuk lijkt binnen IKEA.
quote:Op woensdag 27 april 2005 02:40 schreef Allan24 het volgende:
Overigens, n.a.v. de topictitel: de herintroductie van IKEA FAMILY die in september 2005 zou gaan plaatsvinden, is om diverse (met name technische) redenen uitgesteld tot het voorjaar van 2006... nog iets langer geduld voor de èchte IKEA fans dus
Gezelligquote:Op woensdag 27 april 2005 16:44 schreef Debsterr het volgende:
Hey XcUZ_Me, mayB ben je dan binnenkort mijn nieuwe collega.
add-on-sale plekquote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef WebForce het volgende:! Dan hebben wij dus een half jaar een aantal lege m²
!!
Klopt, door de verbouwen zijn er 2 OTW's weggegaan!quote:
Ik heb hier eigenlijk nog nooit een klacht over gehad. Het enige wat regelmatig komt is de melding 'de deuren sluiten niet' (dat overigens bij meer kasten-met-deuren) maar dat komt omdat de scharnieren dan nog door de klant bijgesteld moeten worden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Oxymoron het volgende:
Wie heeft er ervaring met de PC-kast 'Alve'?
[afbeelding]
Deze wil ik kopen maar misschien kan iemand mij er iets over vertellen, hoe het bevalt en of er klachten over zijn binnengekomen.![]()
Ik vind de prijs wel erg hoog(319 euro) maar het zal wel lang meegaan
.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:31 schreef itsontoday het volgende:
Had je toevallig nog gekeken of ze die bank in Nederland verkopen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |