Die kun je heus wel los krijgen toch? Handgreepjes iig wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef babsjuh het volgende:
weet iemand over het kleine tafeltje dat bij de Mysinge banken hoort ,ook los te koop is?
[afbeelding]
Dat witte tafeltje dat je dus aan de voet van de bank vastmaakt.
We hebben 2 Mysinge banken, evenzoveel van die tafeltjes, en na een timmersessie van ons zoontje beginnen die tafeltjes nogal bobbelig te worden omdat er vocht in het blad is gekomen... Zou graag een paar nieuwe tafeltjes willen kopen!
Die lichtjes zijn leuheukquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die breezers jaTis onderhand alweer 3 jaar terug. Toen was de hele BrEeZaH-scene er nog niet en was ikzelf 16. Op de plek van de flesjes liggen nu studieboeken. Op de plek van de iMac staat nu een 3ghz PC met 18" TFT, en de lichtbak raak ik aan de straatstenen niet meer kwijt en staat weg te kwijnen. Ik moet de Grolsch-neon nog ophangen. Werkje voor deze week
![]()
![]()
*Ahum*quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die kun je heus wel los krijgen toch? Handgreepjes iig wel.
quote:
nope, het werkt alleen kei rustgevend in de winkel, omdat er niet meer iedere 10 minuten "klaasje en herman willen graag opgehaald worden uit smålland...." wordt omgeroepenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:34 schreef moussy het volgende:
Zeg ikeaatjes, wat doet dat nieuwe ballenbak-piepersysteem als je naar buiten gaat als ouder zijnde? Gaat ie dan hysterisch gillen?
Oh top! Ik zie dat ze hem in Duitsland ook hebben, dan zou ik hem eventueel daar kunnen halen. Daar kost ie 319 euro, dus ik neem aan dat het hetzelfde zal zijn als de prijs hier als hij hier wordt verkocht.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:16 schreef Adelante het volgende:
ik weet wel dat we de feautuil hebben van die bank (LUND) als ik me niet vergis, zal morgen eens kijken of ook de bank wordt verkocht en wat ie dan kost
verkeerde aanname, ieder land kan zijn/haar eigen prijzen bepalen afhankelijk van hun marktpositie en de grootte van inkopen e.d.. maar de prijs zal vast overeenkomen, maar hetzelfde zijn???quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:29 schreef itsontoday het volgende:
Oh top! Ik zie dat ze hem in Duitsland ook hebben, dan zou ik hem eventueel daar kunnen halen. Daar kost ie 319 euro, dus ik neem aan dat het hetzelfde zal zijn als de prijs hier als hij hier wordt verkocht.
Uiteraard onder voorbehoud van wijzigingen, maar... ben je van plan om een van deze artikelen aan te gaan schaffen en woon je in de buurt van deze vestigingen, probeer je aankoop dan uit te stellenquote:Op dit moment legt IKEA de laatste hand aan de jubileumkrant voor het 20-jarige bestaan van de vestiging Amsterdam. Deze wordt in week 20 verspreid in Amsterdam en Haarlem. De aanbiedingen in die krant zijn alleen geldig van 18 t/m 22 mei in IKEA Amsterdam en IKEA Haarlem:
MYSINGE 2-zits bank van 329.- voor 229.-
AGERUM boekenkast 90x177cm van 79.- voor 59.-
JERKER computertafel van 125.- voor 89.-
TROMSÖ hoogslaper 90x200cmvan 119.- voor 79.-
SULTAN HÖGBO binnenveringsmatras 90x200cm van 79.- voor 55.-
INGO eettafel van 59.- voor 35.-
gewoon open sollicitatiebrief schrijven of via internet een open sollicitatie invullen, aangeven op welke afdelingen je zou willen werken en ze zoeken dan gewoon de allerbesten er uitquote:Op woensdag 27 april 2005 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan een baantje bij IKEA?
Ik ben echt hard op zoek naar werk voor ong. 4 dagen p.w. en Barendrecht is bij mij op spuugafstand zogezegd...
Bedankt! Die open sollicitatie ga ik zeker doenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon open sollicitatiebrief schrijven of via internet een open sollicitatie invullen, aangeven op welke afdelingen je zou willen werken en ze zoeken dan gewoon de allerbesten er uit![]()
de meeste vestigingen zijn nu ook druk op zoek naar mensen voor de vakantieperiode, en vakantiewerk is altijd goed om een beetje eerste indruk te krijgen en te zien wat je leuk lijkt binnen IKEA.
quote:Op woensdag 27 april 2005 02:40 schreef Allan24 het volgende:
Overigens, n.a.v. de topictitel: de herintroductie van IKEA FAMILY die in september 2005 zou gaan plaatsvinden, is om diverse (met name technische) redenen uitgesteld tot het voorjaar van 2006... nog iets langer geduld voor de čchte IKEA fans dus
Gezelligquote:Op woensdag 27 april 2005 16:44 schreef Debsterr het volgende:
Hey XcUZ_Me, mayB ben je dan binnenkort mijn nieuwe collega.
add-on-sale plekquote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef WebForce het volgende:! Dan hebben wij dus een half jaar een aantal lege m˛
!!
Klopt, door de verbouwen zijn er 2 OTW's weggegaan!quote:
Ik heb hier eigenlijk nog nooit een klacht over gehad. Het enige wat regelmatig komt is de melding 'de deuren sluiten niet' (dat overigens bij meer kasten-met-deuren) maar dat komt omdat de scharnieren dan nog door de klant bijgesteld moeten worden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Oxymoron het volgende:
Wie heeft er ervaring met de PC-kast 'Alve'?
[afbeelding]
Deze wil ik kopen maar misschien kan iemand mij er iets over vertellen, hoe het bevalt en of er klachten over zijn binnengekomen.![]()
Ik vind de prijs wel erg hoog(319 euro) maar het zal wel lang meegaan
.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:31 schreef itsontoday het volgende:
Had je toevallig nog gekeken of ze die bank in Nederland verkopen?![]()
quote:BLOK 2 zonder IKEA
In het najaar begint weer een nieuwe serie van HET BLOK. Uiteraard is IKEA benaderd om HET BLOK weer te sponsoren. Na lange onderhandelingen en veel gesprekken met SBS6 heeft IKEA besloten om niet mee te doen. De belangrijkste reden is dat IKEA er niet 100% van overtuigd is dat HET BLOK 2 weer zo succesvol zal zijn als de eerste serie.
wat heb je gehad dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:11 schreef Roi het volgende:
Gatverdame wat is dat eten in de Ikea (amsterdam) ranzig zeg!
Laat ik hier thuis nou een MALMbed hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:04 schreef MaRySe het volgende:
Wil iemand opmeten hoe dik het hout is dat voor de MALM bedden gebruikt wordt ?
Een runderbuuf met champignonensaus, het was wel beter dan die zalm die me ma hadquote:
die runderbeef is idd niet echt lekker, maar de gekruide zalm vind ik persoonlijk welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:03 schreef Roi het volgende:
Een runderbuuf met champignonensaus, het was wel beter dan die zalm die me ma had![]()
Nou volgens mij was die zalm niet meer vers, er zat zo'n erge vissmaak aan! En al het eten was ook gewoon plain, zonder kruiden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
die runderbeef is idd niet echt lekker, maar de gekruide zalm vind ik persoonlijk wel
Ja, die is er nogquote:Op zondag 8 mei 2005 12:21 schreef FoRAiN het volgende:
Ik kan de klippan niet meer vinden op de site (de leren versie bedoel ik nie, maar de andere) is ie nog wel te koop? van de week was ie er nog.
op woonsdagen is er vaak iemand beschikbaar voor gratis inrichtingsadviesquote:Op zondag 8 mei 2005 15:59 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga verhuizen!!!!
Dus eerst even naar de PäpäMämä Bönke en dan hopelijk e.e.a. bij de Ikea kopen!!
Trouwens, kun je daar ook met een plattegrondje naartoe gaan met de vraag hoe ik het in de godesnaam het beste kan inrichten?
Nee manquote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
op woonsdagen is er vaak iemand beschikbaar voor gratis inrichtingsadvies
ga je eindelijk verhuizen uit Zwolle trouwens?
Trouwens, bedankt voor de tip!!! Het is nl niet al te groot, en ik wil het wel een beetje efficiënt inrichten. Dus dit is wel heel handig, het is te klein voor een interieurarchitect en bovendien kost me dat weer een paar meier.... Eindelijk weer een reden om naar Ikea te gaan!!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
op woonsdagen is er vaak iemand beschikbaar voor gratis inrichtingsadvies
ga je eindelijk verhuizen uit Zwolle trouwens?
Hoe vond je de woondecoratieafdeling in IKEA duivenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met het in elkaar zetten van de Alve hoekkast/computerkast. Wat een ramp!!! Na 1,5 uur ben ik nog pas bij stap 6 en het past helemaal niet in mijn kamer, zo liggend. Ik dacht dat je dat ding gewoon staand in elkaar moest zetten, maar tot stap 'zoveel' ligt ie languit op de grond.. Wat een ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |