abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26323254
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:41 schreef Roellio het volgende:
Ik zoek nog een salontafeltje voor mijn studentenkamer. Heeft iemand nog leuke ideeën?
Ja hooorrr... Ehm zo'n Lack tafeltje. In allerlei kleuren: 10 euro. En salontafel met glazen plaat 29,- weet niet meer hoe die heet. Maar die Lack dingen zijn super. Heb er ook eentje staan.
pi_26323315
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:10 schreef Adelante het volgende:
nog meer nieuwtjes:

* de KRAMFORS lederen sofa is nu ook in het zwart leverbaar
En laten wij die nou zaterdag besteld hebben
We hoeven er gelukkig niet lang op te wachten, begin mei worden ze al geleverd.
Eindelijk van die draak van een hoekbank verlost!
pi_26323425
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Inclusief de bijbehorende stoffen zak!!!
  maandag 18 april 2005 @ 15:05:39 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26323605
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:58 schreef Redux het volgende:

[..]

Inclusief de bijbehorende stoffen zak!!!
Ja die heb ik ook van die rode

Waar woon je ergens dan? Misschien kun je er eentje opsturen als ze hier niet meer opnieuw binnenkomen? *lief aankijkt*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_26323768
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook van die rode

Waar woon je ergens dan? Misschien kun je er eentje opsturen als ze hier niet meer opnieuw binnenkomen? *lief aankijkt*
Euhh, ze worden niet meer geleverd. Straks niet en nooit niet. Het zijn dus collector items geworden.
30 euro staat nog steeds.
  maandag 18 april 2005 @ 15:15:21 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26323838
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:12 schreef Redux het volgende:

[..]

Euhh, ze worden niet meer geleverd. Straks niet en nooit niet. Het zijn dus collector items geworden.
30 euro staat nog steeds.
Ik vind Spöka erg leuk, maar heb er geen 30 euro voor over .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_26323969
Prijs is net gestegen: 40 euro.
pi_26324742
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:27 schreef clauwheee het volgende:
Weet iemand ongeveer de planning van de opening van de nieuwe Ikea in Groningen?
Op 6 juli gooien we volgens de planning Groningen 2 open. En ik kan je zeggen, die wordt heeeel erg anders dan de huidige vestiging. En we krijgen voor zover ik weet in ieder geval twee wereldprimeurs bij IKEA, maar daar ga ik verder niet op in.
Bananenyoghurt...
  maandag 18 april 2005 @ 16:06:42 #59
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_26324999
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:54 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Op 6 juli gooien we volgens de planning Groningen 2 open. En ik kan je zeggen, die wordt heeeel erg anders dan de huidige vestiging. En we krijgen voor zover ik weet in ieder geval twee wereldprimeurs bij IKEA, maar daar ga ik verder niet op in.
wereldprimeurs op het gebied van producten / inrichting/ assortiment of iets anders?
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 18 april 2005 @ 16:08:54 #60
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_26325044
Deze minnen zijn ook erg leuk:

vooral omdat ze echt zo in het schap liggen en niet zoals op de foto op de Ikeasite
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_26325067
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:54 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd

Nog ruim 2,5 maand wachten dus
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26325099
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:06 schreef Chielus het volgende:

[..]

wereldprimeurs op het gebied van producten / inrichting/ assortiment of iets anders?
Inrichting. Maar ik denk dat de meeste klanten dit nooit zullen beseffen. En dat zou eigenlijk ook moeten, dat het zo vanzelfsprekend lijkt dat ze het niet door hebben. Is meer iets voor de insiders, zeg maar.

edit: eigenlijk ook wel assortiment natuurlijk. We worden 2,5 keer zo groot, dus we gaan uiteraard ook een stuk groter assortiment voeren.

[ Bericht 12% gewijzigd door groningerstudent op 18-04-2005 16:21:36 ]
Bananenyoghurt...
  maandag 18 april 2005 @ 16:28:05 #63
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26325428
ELKE IKEA vestiging heeft wel een primeur, er wordt getest met allelei dingen, in Duiven is dat het plaffond van het restaurant bijv. en vast nog wat andere dingen
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 16:30:57 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_26325498
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind Spöka erg leuk, maar heb er geen 30 euro voor over .
Ken je niet iemand in Amsterdam, daar lagen ze zaterdag alle 3 nog
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_26325767
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:23 schreef Laurena.B het volgende:
hoiii, voor de ikea medewerkers hiero.... ik kan nergens op de site de witte klippan bank vinden!! nou heb ik er wel eentje ergens op de kop getikt maar die hoezen die blijven toch wel in de verkoop heh!!?
Blijft gewoon in het assortiment zitten! Wel komen er ieder half jaar nieuwe hoezen bij en gaan er ouden uit het assortiment. De witte hoes is voor zover ik weet nog gewoon verkrijgbaar!!
Marijuana is just natures way of saying Hi(gh)
pi_26325857
quote:
Op zondag 17 april 2005 18:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben momenteel lekker aan het rotzooien met de keukenplanner van Ikea. Mijn vriend en ik zijn gisteren bij de Ikea aan het rondsnuffelen geslagen en wat we zagen beviel ons prima.
Ik heb net twee weken geleden onze keuken geplaatst, ik vind 'm wel mooi en ook leuk om zoiets zelf gedaan te hebben maar er zitten toch wel wat kleine narigheidjes in hoor. bijvoorbeeld:

* van de 11 kastjes waren er maar 5 echt in orde (als in: voldoende schroeven en deuvels, alle gaten voorgeboord)
* de onderkastjes gaan direct tegen de muur en dat is zwaar onhandig , alle leidingen e.d. moeten dan in de plintruimte als je het netjes wil doen of je moet allemaal rare gaten in je achterwandjes zagen als je geen geld hebt om gas en water te laten verleggen
* de lui van de klantenservice hebben echt geen flauwe notie waar je het over hebt als je met specifieke vragen komt (zoals 'moet ik het gat voor de kookplaat in ons werkblad nog even afkitten of niet')
* de bevestiginsgaten voor de afzuigkap gaan dwars door de deuvels van het kastje heen
* het afvoerspul is echt volslagen bagger, daarnaast paste het bij ons sowieso niet ivm ondergeplaatste boiler, maar je krijgt het er toch bij (lees: moet er toch voor betalen)
* de (plastic) onderpootjes zijn ongelooflijk gammel, schuif een keertje met je kastje en ze breken er onderuit.
* de medewerker die onze bestellijst heeft opgemaakt kan niet tellen (te weinig greepjes, te veel afdekkingspanelen, twee deuren te weinig, drie setjes scharnieren te veel, en een setje laden over het hoofd gezien). Logisch, want hij was tussendoor steeds andere dingen aan het doen. Stuurt ie ons weg met een koffiebon en de belofte dat ie met een half uur klaar is, komen we na 25 minuten terug is hij met iets volslagen anders bezig. Dat bestelprogramma zag er sowieso nogal vooroorlogs uit, maar dat terzijde.

Dus. Ik vind Ikea nog steeds geweldig, maar wel ietsje minder geweldig. Niet dat ze moeilijk doen over terugbrengen of ruilen maar dan moeten we dus steeds wel ergens een auto regelen en daar weer heen karren.
pi_26326032
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:28 schreef WebForce het volgende:
ELKE IKEA vestiging heeft wel een primeur, er wordt getest met allelei dingen, in Duiven is dat het plaffond van het restaurant bijv. en vast nog wat andere dingen
Dat is natuurlijk ook wel zo, maar 't is wel even leuk om te pochen... Twee wereldprimeurs tegelijkertijd meepikken is natuurlijk altijd leuk.
Bananenyoghurt...
pi_26326166
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:45 schreef anneja het volgende:

[..]

Dat bestelprogramma zag er sowieso nogal vooroorlogs uit, maar dat terzijde.
We hebben ook een uitgeklede Windows variant daarvan. Maar ik kan je zeggen dat die "vooroorlogse" toch een stuk meer kan.
Bananenyoghurt...
pi_26331126
IKEA
Mijn slaapkamer:
BEDDINGE slaapbank
Ligt 'redelijk', ik begin nu na anderhalf jaar wel naar binnen te rollen .. Wel erg makkelijk om te toveren van bank tot bed en andersom.
Als op het plaatje alleen dan wit

KIMME fauteuil
Zit verassend goed en zijn opstapelbaar (heb er 2). En eenmaal opgestapeld kan je er ook gewoon op gaan zitten.

LACK tafeltje
Past overal bij, makkelijk schoon te maken/houden..
Als op de foto

LACK boekenplank
Uit dezelfde serie als het tafeltje. Gewoon een strak design en makkelijk schoon te houden.

IKEA PS kast
Mooie locker, er hoort audio/videoapparatuur in (zit een gat aan de achterkant voor bedrading), maar ik gebruik hem als klerenkast. Mooi ding.
Als op het plaatje alleen dan groen

SALT bloempot
Mooie tijdloze bloempot, alleen gaan al m'n plantjes dood . Dit heeft overigens niks met de pot te maken maar met het feit dat ik de planten geen water geef.
Als op de foto

MOMENT bureaustoel
Zit ronduit klote. Echt spijt van. Ik krijg al vrij snel last van m'n rug als ik op deze stoel zit.

Verder heb ik nog schilderijlspotjes van de IKEA en een staande lamp. Maar deze zijn niet meer te koop.

Filmpje van mijn 'IKEA-kamer' klik **HIER**
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 18 april 2005 @ 20:39:31 #70
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26331702
Mous, helaas geen ratten in Barendrecht

Heb wel een bord met zuignap gescoord en 2 burolampjes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 18 april 2005 @ 23:08:21 #71
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26336156
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:45 schreef anneja het volgende:
Dat bestelprogramma zag er sowieso nogal vooroorlogs uit, maar dat terzijde.
!
Je bedoeld zeker 'zo'n blauw scherm'? Dat is idd al heeeeeel oud , maar werkt perfect! Inmiddels hebben we een nieuwer systeem, maar kunnen we lang niet alles mee! (nog niet...)

Als je weet wat je met dat vooroorlogse programma kan

Maar de verkoper controleert toch met de koper nog de aantallen etc.? Vreemd dat er dan ZOVEEL niet klopt, één pakje scharnieren kan ik me voorstellen dat het ertussendoor schiet... Maar twee deuren te weinig en laden niet compleet...

Welke IKEA was het? En wanneer?
pi_26336957
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:08 schreef WebForce het volgende:

[..]

!
Je bedoeld zeker 'zo'n blauw scherm'? Dat is idd al heeeeeel oud , maar werkt perfect! Inmiddels hebben we een nieuwer systeem, maar kunnen we lang niet alles mee! (nog niet...)
Verre van. Het enige voordeel van WinMHS (de uitgeklede Windows variant van dat blauwe programma) is in mijn optiek alleen maar goed om extra informatie bij een product te zoeken, zoals onderhoudsvoorschriften, afmetingen, voorbeeldplaatje, etc.

Trouwens, van mij hoeft een Windows versie ook niet zo nodig. Al dat geklik met die muis. Snel even wat toetsaanslagen is wat mij betreft net zo makkelijk. Dus wat mij betreft mag die vooroorlogse versie mooi blijven.
Bananenyoghurt...
pi_26337587
Ik vind het retour nemen van artikelen in WinMHS (WinMRR dus) aan de klantenservice véééél sneller en eenvoudiger dan in Reflection

maar voor de rest doet MHS het geweldig
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_26337657
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:10 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn slaapkamer:
[..]

Filmpje van mijn 'IKEA-kamer' klik **HIER**
!! Dat koelkastje! Die Breezers! ! Eros Ramazzotti!! Briljant!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_26337901
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:52 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind het retour nemen van artikelen in WinMHS (WinMRR dus) aan de klantenservice véééél sneller en eenvoudiger dan in Reflection

maar voor de rest doet MHS het geweldig
Ah, daar kan ik niet over meepraten, aangezien ik niet bij de service sta.
Bananenyoghurt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')