abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26325067
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:54 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Op 6 juli gooien we volgens de planning Groningen 2 open. En ik kan je zeggen, die wordt heeeel erg anders dan de huidige vestiging. En we krijgen voor zover ik weet in ieder geval twee wereldprimeurs bij IKEA, maar daar ga ik verder niet op in.
Ik ben benieuwd

Nog ruim 2,5 maand wachten dus
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26325099
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:06 schreef Chielus het volgende:

[..]

wereldprimeurs op het gebied van producten / inrichting/ assortiment of iets anders?
Inrichting. Maar ik denk dat de meeste klanten dit nooit zullen beseffen. En dat zou eigenlijk ook moeten, dat het zo vanzelfsprekend lijkt dat ze het niet door hebben. Is meer iets voor de insiders, zeg maar.

edit: eigenlijk ook wel assortiment natuurlijk. We worden 2,5 keer zo groot, dus we gaan uiteraard ook een stuk groter assortiment voeren.

[ Bericht 12% gewijzigd door groningerstudent op 18-04-2005 16:21:36 ]
Bananenyoghurt...
  maandag 18 april 2005 @ 16:28:05 #63
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26325428
ELKE IKEA vestiging heeft wel een primeur, er wordt getest met allelei dingen, in Duiven is dat het plaffond van het restaurant bijv. en vast nog wat andere dingen
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 16:30:57 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_26325498
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind Spöka erg leuk, maar heb er geen 30 euro voor over .
Ken je niet iemand in Amsterdam, daar lagen ze zaterdag alle 3 nog
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_26325767
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:23 schreef Laurena.B het volgende:
hoiii, voor de ikea medewerkers hiero.... ik kan nergens op de site de witte klippan bank vinden!! nou heb ik er wel eentje ergens op de kop getikt maar die hoezen die blijven toch wel in de verkoop heh!!?
Blijft gewoon in het assortiment zitten! Wel komen er ieder half jaar nieuwe hoezen bij en gaan er ouden uit het assortiment. De witte hoes is voor zover ik weet nog gewoon verkrijgbaar!!
Marijuana is just natures way of saying Hi(gh)
pi_26325857
quote:
Op zondag 17 april 2005 18:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben momenteel lekker aan het rotzooien met de keukenplanner van Ikea. Mijn vriend en ik zijn gisteren bij de Ikea aan het rondsnuffelen geslagen en wat we zagen beviel ons prima.
Ik heb net twee weken geleden onze keuken geplaatst, ik vind 'm wel mooi en ook leuk om zoiets zelf gedaan te hebben maar er zitten toch wel wat kleine narigheidjes in hoor. bijvoorbeeld:

* van de 11 kastjes waren er maar 5 echt in orde (als in: voldoende schroeven en deuvels, alle gaten voorgeboord)
* de onderkastjes gaan direct tegen de muur en dat is zwaar onhandig , alle leidingen e.d. moeten dan in de plintruimte als je het netjes wil doen of je moet allemaal rare gaten in je achterwandjes zagen als je geen geld hebt om gas en water te laten verleggen
* de lui van de klantenservice hebben echt geen flauwe notie waar je het over hebt als je met specifieke vragen komt (zoals 'moet ik het gat voor de kookplaat in ons werkblad nog even afkitten of niet')
* de bevestiginsgaten voor de afzuigkap gaan dwars door de deuvels van het kastje heen
* het afvoerspul is echt volslagen bagger, daarnaast paste het bij ons sowieso niet ivm ondergeplaatste boiler, maar je krijgt het er toch bij (lees: moet er toch voor betalen)
* de (plastic) onderpootjes zijn ongelooflijk gammel, schuif een keertje met je kastje en ze breken er onderuit.
* de medewerker die onze bestellijst heeft opgemaakt kan niet tellen (te weinig greepjes, te veel afdekkingspanelen, twee deuren te weinig, drie setjes scharnieren te veel, en een setje laden over het hoofd gezien). Logisch, want hij was tussendoor steeds andere dingen aan het doen. Stuurt ie ons weg met een koffiebon en de belofte dat ie met een half uur klaar is, komen we na 25 minuten terug is hij met iets volslagen anders bezig. Dat bestelprogramma zag er sowieso nogal vooroorlogs uit, maar dat terzijde.

Dus. Ik vind Ikea nog steeds geweldig, maar wel ietsje minder geweldig. Niet dat ze moeilijk doen over terugbrengen of ruilen maar dan moeten we dus steeds wel ergens een auto regelen en daar weer heen karren.
pi_26326032
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:28 schreef WebForce het volgende:
ELKE IKEA vestiging heeft wel een primeur, er wordt getest met allelei dingen, in Duiven is dat het plaffond van het restaurant bijv. en vast nog wat andere dingen
Dat is natuurlijk ook wel zo, maar 't is wel even leuk om te pochen... Twee wereldprimeurs tegelijkertijd meepikken is natuurlijk altijd leuk.
Bananenyoghurt...
pi_26326166
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:45 schreef anneja het volgende:

[..]

Dat bestelprogramma zag er sowieso nogal vooroorlogs uit, maar dat terzijde.
We hebben ook een uitgeklede Windows variant daarvan. Maar ik kan je zeggen dat die "vooroorlogse" toch een stuk meer kan.
Bananenyoghurt...
pi_26331126
IKEA
Mijn slaapkamer:
BEDDINGE slaapbank
Ligt 'redelijk', ik begin nu na anderhalf jaar wel naar binnen te rollen .. Wel erg makkelijk om te toveren van bank tot bed en andersom.
Als op het plaatje alleen dan wit

KIMME fauteuil
Zit verassend goed en zijn opstapelbaar (heb er 2). En eenmaal opgestapeld kan je er ook gewoon op gaan zitten.

LACK tafeltje
Past overal bij, makkelijk schoon te maken/houden..
Als op de foto

LACK boekenplank
Uit dezelfde serie als het tafeltje. Gewoon een strak design en makkelijk schoon te houden.

IKEA PS kast
Mooie locker, er hoort audio/videoapparatuur in (zit een gat aan de achterkant voor bedrading), maar ik gebruik hem als klerenkast. Mooi ding.
Als op het plaatje alleen dan groen

SALT bloempot
Mooie tijdloze bloempot, alleen gaan al m'n plantjes dood . Dit heeft overigens niks met de pot te maken maar met het feit dat ik de planten geen water geef.
Als op de foto

MOMENT bureaustoel
Zit ronduit klote. Echt spijt van. Ik krijg al vrij snel last van m'n rug als ik op deze stoel zit.

Verder heb ik nog schilderijlspotjes van de IKEA en een staande lamp. Maar deze zijn niet meer te koop.

Filmpje van mijn 'IKEA-kamer' klik **HIER**
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 18 april 2005 @ 20:39:31 #70
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26331702
Mous, helaas geen ratten in Barendrecht

Heb wel een bord met zuignap gescoord en 2 burolampjes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 18 april 2005 @ 23:08:21 #71
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26336156
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:45 schreef anneja het volgende:
Dat bestelprogramma zag er sowieso nogal vooroorlogs uit, maar dat terzijde.
!
Je bedoeld zeker 'zo'n blauw scherm'? Dat is idd al heeeeeel oud , maar werkt perfect! Inmiddels hebben we een nieuwer systeem, maar kunnen we lang niet alles mee! (nog niet...)

Als je weet wat je met dat vooroorlogse programma kan

Maar de verkoper controleert toch met de koper nog de aantallen etc.? Vreemd dat er dan ZOVEEL niet klopt, één pakje scharnieren kan ik me voorstellen dat het ertussendoor schiet... Maar twee deuren te weinig en laden niet compleet...

Welke IKEA was het? En wanneer?
pi_26336957
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:08 schreef WebForce het volgende:

[..]

!
Je bedoeld zeker 'zo'n blauw scherm'? Dat is idd al heeeeeel oud , maar werkt perfect! Inmiddels hebben we een nieuwer systeem, maar kunnen we lang niet alles mee! (nog niet...)
Verre van. Het enige voordeel van WinMHS (de uitgeklede Windows variant van dat blauwe programma) is in mijn optiek alleen maar goed om extra informatie bij een product te zoeken, zoals onderhoudsvoorschriften, afmetingen, voorbeeldplaatje, etc.

Trouwens, van mij hoeft een Windows versie ook niet zo nodig. Al dat geklik met die muis. Snel even wat toetsaanslagen is wat mij betreft net zo makkelijk. Dus wat mij betreft mag die vooroorlogse versie mooi blijven.
Bananenyoghurt...
pi_26337587
Ik vind het retour nemen van artikelen in WinMHS (WinMRR dus) aan de klantenservice véééél sneller en eenvoudiger dan in Reflection

maar voor de rest doet MHS het geweldig
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_26337657
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:10 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn slaapkamer:
[..]

Filmpje van mijn 'IKEA-kamer' klik **HIER**
!! Dat koelkastje! Die Breezers! ! Eros Ramazzotti!! Briljant!
pi_26337901
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:52 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind het retour nemen van artikelen in WinMHS (WinMRR dus) aan de klantenservice véééél sneller en eenvoudiger dan in Reflection

Ah, daar kan ik niet over meepraten, aangezien ik niet bij de service sta.
Bananenyoghurt...
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:03:18 #76
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26337949
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:01 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Ah, daar kan ik niet over meepraten, aangezien ik niet bij de service sta.
Waar dan wel?
pi_26337993
BA50. Volgens mij dus hetzelfde als jou (?)
Bananenyoghurt...
pi_26338080
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef Allan24 het volgende:

[..]

!! Dat koelkastje! Die Breezers! ! Eros Ramazzotti!! Briljant!
Die breezers ja Tis onderhand alweer 3 jaar terug. Toen was de hele BrEeZaH-scene er nog niet en was ikzelf 16. Op de plek van de flesjes liggen nu studieboeken. Op de plek van de iMac staat nu een 3ghz PC met 18" TFT, en de lichtbak raak ik aan de straatstenen niet meer kwijt en staat weg te kwijnen. Ik moet de Grolsch-neon nog ophangen. Werkje voor deze week
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:17:14 #79
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26338252
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:05 schreef groningerstudent het volgende:
BA50. Volgens mij dus hetzelfde als jou (?)
Ja, tof! Ook een koza?

Ik heb laatst wel naar Grunin' gebeld voor tuinartikelen, 3 keer ofzo

Niet iemand uit Duiven aan de lijn gehad?
pi_26338393
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:17 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ja, tof! Ook een koza?

Ik heb laatst wel naar Grunin' Grunn gebeld voor tuinartikelen, 3 keer ofzo

Niet iemand uit Duiven aan de lijn gehad?
Ook een koza, maar volgens mij niemand uit Duiven aan de lijn gehad recentelijk. Maar ik werk ook maar 8 uurtjes per week, waarvan de helft op zaterdag van 6-10 (aos). Dus de kans dat ik van extern telefoon krijg is sowieso al een stuk kleiner voor mij.

Het is trouwens nog de vraag of ik lang op BA50 blijf. Ben wat mogelijkheden aan het onderzoeken om na de verhuizing naar Groningen 2 op een andere afdeling te gaan werken. Ik sta ondertussen al 4 jaar aos/ba50, dus een keertje veranderen is ook wel fijn.
Bananenyoghurt...
pi_26338843
Leuk topic

Maar uhm, ik ben momenteel opzoek naar een kruk formaatje barkruk, en een bijpassende tafel van max 40-50cm diep. Verkoopt IKEA deze? Ik kan het op de site helaas niet vinden
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:55:47 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26338863
Ik zit er waarlijk over te denken om morgen naar A'dam te reizen en de blauwe Spöka te halen .

Zul je zien dat net voor mn neus de laatste wordt weggekaapt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:57:39 #83
3185 Adelante
To let it go now
pi_26338892
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:52 schreef Allan24 het volgende:

egnie... gewoon de vooroorlogse mhs terminals, dat was pas een systeem.... niks winmhs of reflection, gewoon een monitor met zweeds toetsenbord dat niet kapot te krijgen was
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_26339410
De barkruk is al gevonden - Ikea Franklin

Nu de tafel nog. Iemand nog namen?
pi_26340268
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

egnie... gewoon de vooroorlogse mhs terminals, dat was pas een systeem.... niks winmhs of reflection, gewoon een monitor met zweeds toetsenbord dat niet kapot te krijgen was
Die terminals waren echt héél fout. We hadden hier in Groningen terminals staan waarbij het hele MHS gebeuren in het scherm gebrand was, zo oud waren die schermen. En dan dusdanig dat als je de terminal uit zette je sommige stukken nog woordelijk kon lezen...
Bananenyoghurt...
pi_26340484
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit er waarlijk over te denken om morgen naar A'dam te reizen en de blauwe Spöka te halen .

Zul je zien dat net voor mn neus de laatste wordt weggekaapt
De prijs is inmiddels 45 euro.
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:45:48 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26341404
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:42 schreef Redux het volgende:

[..]

De prijs is inmiddels 45 euro.
Ik ga zelf wel ff kijken vandaag, heb OV dus het kost me verder niets .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:00:50 #88
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26341773
quote:

[..]

Die waren idd vet! Het leuke is dat sommige computers nog met dat toetsenbord werken. En ze noemen het dan ook nog gewoon sök sök en utvor (ofzo) en iedereen (die niet nieuw is dan) weet gewoon welke toetsen in te drukken
pi_26342034
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef WebForce het volgende:

[..]

Die waren idd vet! Het leuke is dat sommige computers nog met dat toetsenbord werken. En ze noemen het dan ook nog gewoon sök sök en utvor (ofzo) en iedereen (die niet nieuw is dan) weet gewoon welke toetsen in te drukken
Dat moet ik nageven. De layout van die oude toetsenborden was wel een stuk beter. daar had je å, ö, etc. nog gewoon op het keyboard staan. En die keyboards waren idd (zoals eerder gezegd) niet kapot te krijgen.

En dat die schermen wel errug gevoelig waren voor mobiele telefoons, ach daar hebben we het maar niet over...
Bananenyoghurt...
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:46:01 #90
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26342715
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:11 schreef groningerstudent het volgende:

[..]
En dat die schermen wel errug gevoelig waren voor mobiele telefoons, ach daar hebben we het maar niet over...
!!!! Idd! Ik heb vaak klanten een stukj van het beeldscherm af moeten zetten! !!!! Was ik bijna vergeten!
pi_26343031
Ik heb toen ooit een keer een klant gehad die een bureaustoel zocht (ik sprong even bij bij IVBB). Zij moest alleen real-time overleg daarover voeren met haar man ofzo die thuis zat. Ze had nog geen specifieke stoel in gedachten, dus ze wilde o.a. voorraadinfo weten van een aantal stoelen.

Ben een dikke 5 minuten bezig geweest met de vrouw. Lullig detail was alleen dat zij dus ook dik 5 minuten op een meter of twee van de balie stond (vanwege die telefoon). Heb een aantal andere klanten met een wazige blk zien kijken.
Bananenyoghurt...
pi_26343056
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ga zelf wel ff kijken vandaag, heb OV dus het kost me verder niets .
Ze zijn niet meer te koop.
pi_26343253
Maar verkoopt IKEA nou ook hoge tafels?
pi_26343426
quote:
Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben gister naar de Ikea in Eindhoven geweest .

En heb een mooi schilderij gekocht van Elvis .

En nog een mooi blauw plaid (ik had al een groene)
En de glazen van 2,50 voor 12 stuks .

!

Foto van Elvis komt vast nog wel !
Beetje onduidelijk, maar toch:

dinsdag 19 april 2005 @ 12:32:53 #95
3185 Adelante
To let it go now
pi_26344934
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:15 schreef Geqxon het volgende:
Maar verkoopt IKEA nou ook hoge tafels?
soort van café/bartafel: BJÖRKUDDEN

en anders een klaptafel voor aan de wand: NORBO
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_26345222
Die klaptafel is een goed idee Als ze die nou ook in 1,80 meter hadden

BJÖRKUDDEN klinkt goed, ga ik ook even op zoeken Thanks!
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:07:07 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26350867
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:05 schreef Redux het volgende:

[..]

Ze zijn niet meer te koop.
War raar dan dat er in Amsterdam nog een hele bak blauw SPÖKA's stond .

In ieder geval heb ik ze nu alledrie !
pi_26351481
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:42 schreef Geqxon het volgende:
Die klaptafel is een goed idee Als ze die nou ook in 1,80 meter hadden

BJÖRKUDDEN klinkt goed, ga ik ook even op zoeken Thanks!
Ze hebben ook losse tafelbladen en in hoogte verstelbare poten en schragen. Ben er zelf erg blij mee. Als ik nu ¤ 500 te besteden had dan had ik het electrisch verstelbare onderstel wel genomen.

Ik ben laatst weer eens geweest om een salontafeltje, en ik moest weer eens iets hebben wat uit één stuk hout is gebogen. En dat moest ook nog allemaal met de bus mee. Hebben die idioten van de conexxion poortjes in de bus gemaakt waar haast niet door te komen is met zo'n onding.
pi_26351567
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

War raar dan dat er in Amsterdam nog een hele bak blauw SPÖKA's stond .

In ieder geval heb ik ze nu alledrie !
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:50:00 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26351921
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:35 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik weet niet wát dat voor moet stellen, maarre
pi_26355518
quote:

[..]

Ik heb mijn opleiding (voordat ik in Breda begon) gedaan in Hengelo en in de zomer van 2003 een paar weken meegedraaid in Eindhoven, omdat de opening van Breda uitgesteld was... sta ik daar aan de klantenservice, zetten ze me achter zo'n Zweedse terminal uit de jaren 70... ik had echt geen idee waarop ik moest drukken om überhaupt een nieuw retour-id te maken (ja, 'sätt in', weet ik nu, maar toen had ik echt GEEN idee!

Trouwens, ik werk redelijk veel in WinMHS omdat dat systeem deels al met Sams gekoppeld is... en aangezien ik ook medewerker klachtenbureau ben gebruik ik dat programma ook veel. Met die vooroorlogse systemen hebben we in Breda helemaal niet gewerkt. En we hebben trouwens ook op vrijwel alle balies in het klantengebied van die flatscreens staan in plaats van CRT monitoren.
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:42:40 #102
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26356217
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik heb mijn opleiding (voordat ik in Breda begon) gedaan in Hengelo en in de zomer van 2003 een paar weken meegedraaid in Eindhoven, omdat de opening van Breda uitgesteld was... sta ik daar aan de klantenservice, zetten ze me achter zo'n Zweedse terminal uit de jaren 70... ik had echt geen idee waarop ik moest drukken om überhaupt een nieuw retour-id te maken (ja, 'sätt in', weet ik nu, maar toen had ik echt GEEN idee!

Trouwens, ik werk redelijk veel in WinMHS omdat dat systeem deels al met Sams gekoppeld is... en aangezien ik ook medewerker klachtenbureau ben gebruik ik dat programma ook veel. Met die vooroorlogse systemen hebben we in Breda helemaal niet gewerkt. En we hebben trouwens ook op vrijwel alle balies in het klantengebied van die flatscreens staan in plaats van CRT monitoren.
Wij hebben nu ook overal van die flatscreens staan, al een hele lange tijd hoor!
pi_26357731
Ik ben heel blij met mijn bankje maar koop er maar geen plantjes meer...Had twee schattige Himalaya Gras-Plantjes gekocht maar zijn binnen een maand al dood!

Terwijl ze juist heel handig moeten zijn in verzorging... En ik maar precies alles doen zoals op de gebruikssticker stond
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:35:46 #104
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_26358803
weet iemand over het kleine tafeltje dat bij de Mysinge banken hoort ,ook los te koop is?

Dat witte tafeltje dat je dus aan de voet van de bank vastmaakt.

We hebben 2 Mysinge banken, evenzoveel van die tafeltjes, en na een timmersessie van ons zoontje beginnen die tafeltjes nogal bobbelig te worden omdat er vocht in het blad is gekomen... Zou graag een paar nieuwe tafeltjes willen kopen!
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_26364239
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef babsjuh het volgende:
weet iemand over het kleine tafeltje dat bij de Mysinge banken hoort ,ook los te koop is?

[afbeelding]

Dat witte tafeltje dat je dus aan de voet van de bank vastmaakt.

We hebben 2 Mysinge banken, evenzoveel van die tafeltjes, en na een timmersessie van ons zoontje beginnen die tafeltjes nogal bobbelig te worden omdat er vocht in het blad is gekomen... Zou graag een paar nieuwe tafeltjes willen kopen!
Die zijn niet los te koop
  woensdag 20 april 2005 @ 22:45:12 #106
3185 Adelante
To let it go now
pi_26389026

goede actie van Pearle IKEA
pi_26393582
Ja hé dan zit ik net in het buitenland
pi_26395874
Ik ben nogal newb in het IKEA topic, maar ik ga er binnenkort naartoe voor de verlichting van mijn nieuwe slaap(en voor mij inmiddels ook woon)kamer. Het is een vrij grote kamer (afmetingen weet ik zo even niet) en ik wil met een plafondlamp dus een zo groot mogelijk deel verlichten. En ik wilde mijn lampen bij IKEA kopen. Heeft iemand er ervaring mee of tips? Mij zijn halogeenspots afgeraden omdat ze afzonderlijk (als er één kapot gaat) erg duur zijn. Nu heeft IKEA een rail met drie spots en dat zijn reflectorlampen. Zijn die minder duur? En geven ze niet té wit licht (dus ontzettend kil, als bij een te witte TL-buis)

Ik hoop dat iemand mijn vage verhaal begrijpt en me verder kan helpen.
  zondag 24 april 2005 @ 18:32:45 #109
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_26479662
Sorry Trinity het is voor mij lang geleden dat ik op verlichting heb gestaan.
Ik kan je dus even niet helpen.

Zomaar gaat Barendrecht met Koninginnedag niet open.... ik wil veel geld verdienen!!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_26488079
Ik zou normaal op Koninginnedag moeten werken, maar dan is Breda dicht. Ik krijg die dag gewoon betaald.

Ik zou normaal met Dodenherdeking koopavond draaien, maar dan sluiten alle vestigingen om 18 uur. Ik krijg die avond gewoon betaald.

Ik zou normaal op Bevrijdingsdag moeten werken, maar dan is Breda dicht. Ik krijg die dag gewoon betaald.

Ik zou a.s. zondag vrij zijn, maar dan is het koopzondag en dan werk ik. Ik krijg die dag 200% betaald.

maandag 25 april 2005 @ 00:16:19 #111
3185 Adelante
To let it go now
pi_26488165
ik dacht dat 5 mei alle vestigingen zijn geopend van 10-17

Heerlen is open op koninginnedag, ik moet werken want tis mijn zaterdag (300%), dodenherdenking 's avonds doorbetaald en 5 mei wederom 300%... tsjah, dan maar iets later naar de kroeg voor dat geld
  maandag 25 april 2005 @ 00:17:41 #112
114763 GenderQ
Next Genderation
pi_26488192
ik moet ook 4 mei werken, avonddienst. (officieel tot 24:00 uur) krijg ik dat allemaal doorbetaald dan? 5 mei hetzelfde verhaal. dat zou mooi zijn!
i'm not bossy. i just have better ideas
  maandag 25 april 2005 @ 00:19:47 #113
3185 Adelante
To let it go now
pi_26488233
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef GenderQ het volgende:
ik moet ook 4 mei werken, avonddienst. (officieel tot 24:00 uur) krijg ik dat allemaal doorbetaald dan? 5 mei hetzelfde verhaal. dat zou mooi zijn!
als je van de laatste 13 weken minstens 7 keer op die avond hebt gewerkt heb je recht op bijzonder verlof (zie cao)
pi_26488345
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:16 schreef Adelante het volgende:
ik dacht dat 5 mei alle vestigingen zijn geopend van 10-17

Heerlen is open op koninginnedag, ik moet werken want tis mijn zaterdag (300%), dodenherdenking 's avonds doorbetaald en 5 mei wederom 300%... tsjah, dan maar iets later naar de kroeg voor dat geld
Dat zou ook zo zijn, alleen voor zover ik begrepen heb heeft de gemeente Breda geen vergunning afgegeven voor IKEA en de aangrenzende woonboulevard om op 5 mei open te zijn... vandaar dat a.s. zondag daarom een ingelaste extra koopzondag is
quote:
KOOPZONDAGEN EN SPECIALE OPENINGSTIJDEN

30 april (koninginnedag): IKEA Eindhoven, Haarlem, Heerlen en Utrecht zijn open van 10-17 uur

1 mei: IKEA Amsterdam, Duiven, Groningen, Utrecht en Breda

4 mei: Alle IKEA vestigingen zijn open van 10-18 uur.

5 mei. Bevrijdingsdag: alle IKEA vestigingen zijn open behalve IKEA Breda en Groningen

16 mei. Tweede pinksterdag: alle IKEA vestigingen zijn open van 10-17 uur.

22 mei: IKEA Amsterdam en Haarlem

29 mei: IKEA Delft
  maandag 25 april 2005 @ 00:31:11 #115
114763 GenderQ
Next Genderation
pi_26488426
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

als je van de laatste 13 weken minstens 7 keer op die avond hebt gewerkt heb je recht op bijzonder verlof (zie cao)
zijn pas 10 weken open waarvan ik 6x op die donderdagavond gewerkt heb. (en 28 koopavonden in totaal zie ik nu)
i'm not bossy. i just have better ideas
  maandag 25 april 2005 @ 17:55:15 #116
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_26501358
Je kan het ook zien aan je rooster als het goed is...
Code 0005 = vakantie.
Code 0008 = bijzonder verlof (d8 ik)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 25 april 2005 @ 22:29:40 #117
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26507048
Donderdag wordt de nieuwe showroom in IKEA Duiven geopend!
pi_26507262
Maar voor het zover is, is het aanstaande woensdag eerst WOONSDAG!

Check hier voor meer info!
pi_26513727
Vroeger was het ladekastje van hierboven ook in een andere variant (die heb ik nog thuis op zolder staan, vol met lego)

Dit was er eentje waar een van de grote lades is vervangen door 2 kleinere. Is deze er nog en valt die dan ook onder de aanbieding?
pi_26517065
Hm die cao klinkt wel goed, betaald krijgen op dagen die je niet werkt
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')