quote:Op maandag 18 april 2005 15:54 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Op 6 juli gooien we volgens de planning Groningen 2 open. En ik kan je zeggen, die wordt heeeel erg anders dan de huidige vestiging. En we krijgen voor zover ik weet in ieder geval twee wereldprimeurs bij IKEA, maar daar ga ik verder niet op in.![]()
Inrichting. Maar ik denk dat de meeste klanten dit nooit zullen beseffen. En dat zou eigenlijk ook moeten, dat het zo vanzelfsprekend lijkt dat ze het niet door hebben. Is meer iets voor de insiders, zeg maar.quote:Op maandag 18 april 2005 16:06 schreef Chielus het volgende:
[..]
wereldprimeurs op het gebied van producten / inrichting/ assortiment of iets anders?
Ken je niet iemand in Amsterdam, daar lagen ze zaterdag alle 3 nogquote:Op maandag 18 april 2005 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind Spöka erg leuk, maar heb er geen 30 euro voor over.
Blijft gewoon in het assortiment zitten! Wel komen er ieder half jaar nieuwe hoezen bij en gaan er ouden uit het assortiment. De witte hoes is voor zover ik weet nog gewoon verkrijgbaar!!quote:Op maandag 18 april 2005 09:23 schreef Laurena.B het volgende:
hoiii, voor de ikea medewerkers hiero.... ik kan nergens op de site de witte klippan bank vinden!!nou heb ik er wel eentje ergens op de kop getikt maar die hoezen die blijven toch wel in de verkoop heh!!?
![]()
Ik heb net twee weken geleden onze keuken geplaatst, ik vind 'm wel mooi en ook leuk om zoiets zelf gedaan te hebben maar er zitten toch wel wat kleine narigheidjes in hoor. bijvoorbeeld:quote:Op zondag 17 april 2005 18:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben momenteel lekker aan het rotzooien met de keukenplanner van Ikea. Mijn vriend en ik zijn gisteren bij de Ikea aan het rondsnuffelen geslagen en wat we zagen beviel ons prima.
Dat is natuurlijk ook wel zo, maar 't is wel even leuk om te pochen...quote:Op maandag 18 april 2005 16:28 schreef WebForce het volgende:
ELKE IKEA vestiging heeft wel een primeur, er wordt getest met allelei dingen, in Duiven is dat het plaffond van het restaurant bijv. en vast nog wat andere dingen
quote:Op maandag 18 april 2005 16:45 schreef anneja het volgende:
[..]
Dat bestelprogramma zag er sowieso nogal vooroorlogs uit, maar dat terzijde.
quote:Op maandag 18 april 2005 16:45 schreef anneja het volgende:
Dat bestelprogramma zag er sowieso nogal vooroorlogs uit, maar dat terzijde.
Verre van. Het enige voordeel van WinMHS (de uitgeklede Windows variant van dat blauwe programma) is in mijn optiek alleen maar goed om extra informatie bij een product te zoeken, zoals onderhoudsvoorschriften, afmetingen, voorbeeldplaatje, etc.quote:Op maandag 18 april 2005 23:08 schreef WebForce het volgende:
[..]!
Je bedoeld zeker 'zo'n blauw scherm'? Dat is idd al heeeeeel oud, maar werkt perfect! Inmiddels hebben we een nieuwer systeem, maar kunnen we lang niet alles mee! (nog niet...)
quote:Op maandag 18 april 2005 20:10 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn slaapkamer:
[..]
Filmpje van mijn 'IKEA-kamer' klik **HIER**
Ah, daar kan ik niet over meepraten, aangezien ik niet bij de service sta.quote:Op maandag 18 april 2005 23:52 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind het retour nemen van artikelen in WinMHS (WinMRR dus) aan de klantenservice véééél sneller en eenvoudiger dan in Reflection
maar voor de rest doet MHS het geweldig![]()
Waar dan wel?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:01 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ah, daar kan ik niet over meepraten, aangezien ik niet bij de service sta.
Die breezers jaquote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]!! Dat koelkastje! Die Breezers!
![]()
![]()
! Eros Ramazzotti!!
Briljant!
Ja, tof!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:05 schreef groningerstudent het volgende:
BA50. Volgens mij dus hetzelfde als jou (?)
Ook een koza, maar volgens mij niemand uit Duiven aan de lijn gehad recentelijk. Maar ik werk ook maar 8 uurtjes per week, waarvan de helft op zaterdag van 6-10 (aos). Dus de kans dat ik van extern telefoon krijg is sowieso al een stuk kleiner voor mij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja, tof!Ook een koza?
Ik heb laatst wel naar Grunin' Grunn gebeld voor tuinartikelen, 3 keer ofzo
Niet iemand uit Duiven aan de lijn gehad?
egnie... gewoon de vooroorlogse mhs terminals, dat was pas een systeem.... niks winmhs of reflection, gewoon een monitor met zweeds toetsenbord dat niet kapot te krijgen wasquote:Op maandag 18 april 2005 23:52 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind het retour nemen van artikelen in WinMHS (WinMRR dus) aan de klantenservice véééél sneller en eenvoudiger dan in Reflection
maar voor de rest doet MHS het geweldig![]()
Die terminals waren echt héél fout. We hadden hier in Groningen terminals staan waarbij het hele MHS gebeuren in het scherm gebrand was, zo oud waren die schermen. En dan dusdanig dat als je de terminal uit zette je sommige stukken nog woordelijk kon lezen...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
egnie... gewoon de vooroorlogse mhs terminals, dat was pas een systeem.... niks winmhs of reflection, gewoon een monitor met zweeds toetsenbord dat niet kapot te krijgen was
De prijs is inmiddels 45 euro.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit er waarlijk over te denken om morgen naar A'dam te reizen en de blauwe Spöka te halen.
Zul je zien dat net voor mn neus de laatste wordt weggekaapt![]()
Ik ga zelf wel ff kijken vandaag, heb OV dus het kost me verder nietsquote:
Die waren idd vet!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
egnie... gewoon de vooroorlogse mhs terminals, dat was pas een systeem.... niks winmhs of reflection, gewoon een monitor met zweeds toetsenbord dat niet kapot te krijgen was
Dat moet ik nageven. De layout van die oude toetsenborden was wel een stuk beter. daar had je å, ö, etc. nog gewoon op het keyboard staan. En die keyboards waren idd (zoals eerder gezegd) niet kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef WebForce het volgende:
[..]
Die waren idd vet!Het leuke is dat sommige computers nog met dat toetsenbord werken. En ze noemen het dan ook nog gewoon sök sök en utvor (ofzo) en iedereen (die niet nieuw is dan) weet gewoon welke toetsen in te drukken
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:11 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
En dat die schermen wel errug gevoelig waren voor mobiele telefoons, ach daar hebben we het maar niet over...
Ze zijn niet meer te koop.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga zelf wel ff kijken vandaag, heb OV dus het kost me verder niets.
Beetje onduidelijk, maar toch:quote:Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben gister naar de Ikea in Eindhoven geweest.
En heb een mooi schilderij gekocht van Elvis.
En nog een mooi blauw plaid (ik had al een groene)
En de glazen van 2,50 voor 12 stuks .!
Foto van Elvis komt vast nog wel!
soort van café/bartafel: BJÖRKUDDENquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:15 schreef Geqxon het volgende:
Maar verkoopt IKEA nou ook hoge tafels?
War raar dan dat er in Amsterdam nog een hele bak blauw SPÖKA's stondquote:
Ze hebben ook losse tafelbladen en in hoogte verstelbare poten en schragen. Ben er zelf erg blij mee. Als ik nu ¤ 500 te besteden had dan had ik het electrisch verstelbare onderstel wel genomen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:42 schreef Geqxon het volgende:
Die klaptafel is een goed ideeAls ze die nou ook in 1,80 meter hadden
BJÖRKUDDEN klinkt goed, ga ik ook even op zoekenThanks!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
War raar dan dat er in Amsterdam nog een hele bak blauw SPÖKA's stond.
In ieder geval heb ik ze nu alledrie!
Ik weet niet wát dat voor moet stellen, maarrequote:
Ik heb mijn opleiding (voordat ik in Breda begon) gedaan in Hengelo en in de zomer van 2003 een paar weken meegedraaid in Eindhoven, omdat de opening van Breda uitgesteld was... sta ik daar aan de klantenservice, zetten ze me achter zo'n Zweedse terminal uit de jaren 70... ik had echt geen idee waarop ik moest drukken om überhaupt een nieuw retour-id te maken (ja, 'sätt in', weet ik nu, maar toen had ik echt GEEN idee!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook overal van die flatscreens staan, al een hele lange tijd hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb mijn opleiding (voordat ik in Breda begon) gedaan in Hengelo en in de zomer van 2003 een paar weken meegedraaid in Eindhoven, omdat de opening van Breda uitgesteld was... sta ik daar aan de klantenservice, zetten ze me achter zo'n Zweedse terminal uit de jaren 70... ik had echt geen idee waarop ik moest drukken om überhaupt een nieuw retour-id te maken (ja, 'sätt in', weet ik nu, maar toen had ik echt GEEN idee!![]()
Trouwens, ik werk redelijk veel in WinMHS omdat dat systeem deels al met Sams gekoppeld is... en aangezien ik ook medewerker klachtenbureau ben gebruik ik dat programma ook veel.Met die vooroorlogse systemen hebben we in Breda helemaal niet gewerkt. En we hebben trouwens ook op vrijwel alle balies in het klantengebied van die flatscreens staan in plaats van CRT monitoren.
Die zijn niet los te koopquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef babsjuh het volgende:
weet iemand over het kleine tafeltje dat bij de Mysinge banken hoort ,ook los te koop is?
[afbeelding]
Dat witte tafeltje dat je dus aan de voet van de bank vastmaakt.
We hebben 2 Mysinge banken, evenzoveel van die tafeltjes, en na een timmersessie van ons zoontje beginnen die tafeltjes nogal bobbelig te worden omdat er vocht in het blad is gekomen... Zou graag een paar nieuwe tafeltjes willen kopen!
als je van de laatste 13 weken minstens 7 keer op die avond hebt gewerkt heb je recht op bijzonder verlof (zie cao)quote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef GenderQ het volgende:
ik moet ook 4 mei werken, avonddienst. (officieel tot 24:00 uur) krijg ik dat allemaal doorbetaald dan? 5 mei hetzelfde verhaal. dat zou mooi zijn!
Dat zou ook zo zijn, alleen voor zover ik begrepen heb heeft de gemeente Breda geen vergunning afgegeven voor IKEA en de aangrenzende woonboulevard om op 5 mei open te zijn... vandaar dat a.s. zondag daarom een ingelaste extra koopzondag isquote:Op maandag 25 april 2005 00:16 schreef Adelante het volgende:
ik dacht dat 5 mei alle vestigingen zijn geopend van 10-17
Heerlen is open op koninginnedag, ik moet werken want tis mijn zaterdag (300%), dodenherdenking 's avonds doorbetaald en 5 mei wederom 300%... tsjah, dan maar iets later naar de kroeg voor dat geld
quote:KOOPZONDAGEN EN SPECIALE OPENINGSTIJDEN
30 april (koninginnedag): IKEA Eindhoven, Haarlem, Heerlen en Utrecht zijn open van 10-17 uur
1 mei: IKEA Amsterdam, Duiven, Groningen, Utrecht en Breda
4 mei: Alle IKEA vestigingen zijn open van 10-18 uur.
5 mei. Bevrijdingsdag: alle IKEA vestigingen zijn open behalve IKEA Breda en Groningen
16 mei. Tweede pinksterdag: alle IKEA vestigingen zijn open van 10-17 uur.
22 mei: IKEA Amsterdam en Haarlem
29 mei: IKEA Delft
zijn pas 10 weken open waarvan ik 6x op die donderdagavond gewerkt heb. (en 28 koopavonden in totaal zie ik nu)quote:Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je van de laatste 13 weken minstens 7 keer op die avond hebt gewerkt heb je recht op bijzonder verlof (zie cao)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |