Je kunt toch meedoen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:12 schreef kreischer2000 het volgende:
Fuck te laatNaja volgende keer beter.
Relaxtquote:Op zondag 24 april 2005 16:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je kunt toch meedoen.Ik heb je bestelling genoteerd.
![]()
Ja ik zie het. Grrr, wat irritant is dat toch. Er valt geen peil op te trekken.quote:Op zondag 24 april 2005 19:37 schreef TheVotary het volgende:
Het loopt inderdaad weer leeg daar. Een polo die ik wilde hebben is ook al weg.
Edit: En het overhemd ook.
Ja zeker lelijkquote:Op zondag 24 april 2005 21:41 schreef Avani het volgende:
Dit heeft even niks met de actie te maken, maar dit rokje
[afbeelding]
Wat lelijk
vind ik wel wat hebben.. maar idd niet bij een 17 jarige.quote:Op zondag 24 april 2005 21:41 schreef Avani het volgende:
Dit heeft even niks met de actie te maken, maar dit rokje
[afbeelding]
Wat lelijk
Bij wie dan wel?quote:Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef TYP het volgende:
[..]
vind ik wel wat hebben.. maar idd niet bij een 17 jarige.
He steijn wil je even je mail checken? Ik heb je zondag middag een maitlje gestuurd en wil wel graag wat meer gegevens over het betalen etc.quote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Grrr, wat irritant is dat toch. Er valt geen peil op te trekken.
Waar zit dat ongeveer. Ik wil duidelijk nog zo`n vest of truiquote:Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef Avani het volgende:
[..]
Bij wie dan wel?
Overigens kwam ik vandaag een winkel tegen in Rotterdam waar ze Abercrombie verkochten. Ik dacht de Daily Fresh, maar echt boeiende dingen waren het niet. Simpele truien en vesten.
Ken je de Funkie House?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:37 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Waar zit dat ongeveer. Ik wil duidelijk nog zo`n vest of trui
gaat gewoon de stijl, ik vind het wel wat hebben. Gewoon voor uitgaan en dergelijke; als ik een meid zou zien met dat en goed bijhorende dingen...quote:Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef Avani het volgende:
[..]
Bij wie dan wel?
Overigens kwam ik vandaag een winkel tegen in Rotterdam waar ze Abercrombie verkochten. Ik dacht de Daily Fresh, maar echt boeiende dingen waren het niet. Simpele truien en vesten.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:18 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
als iemand nog zo'n coole surfshort wil hebben, maar te laat is voor de inkoopactie, neem eens een kijkje in Vraag en Aanbod![]()
Mischien wil kluupkluup 'm nogquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:18 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
als iemand nog zo'n coole surfshort wil hebben, maar te laat is voor de inkoopactie, neem eens een kijkje in Vraag en Aanbod![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |