anders is t geen monoloogquote:Op zondag 17 april 2005 01:09 schreef Yosomite het volgende:
Ik had je anders best willen helpen
Dat komt door de koffie, dikquote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef qu63 het volgende:
Wat doe je vaag, Ina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On the requirements it said: "Windows 98 or better",... so I installed Linux.
Hebben analfabeten evenveel plezier aan lettertjes in de soep?
Als Amerikanen rijst gooien op huwelijken, gooien Chinezen dan hot-dogs?
He was a wise man who invented [s]beer[/s ]wodka.
Een half ei is beter dan spijkers op hoge bomen, want een appel die in de boom blijft hangen kan je niet met peren vergelijken.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Het Tranendalquote:‘Oog voor de natuur, hè’, hernam Sickbock, een misprijzende blik op de takken werpend. ‘De natuur is waardeloos, beste Pas. Er bestaat niets in de natuur, dat niet beter en doeltreffender kan worden gedaan door de wetenschap.’
Ja, alleen te weinig. Beetje katerig gevoel.quote:Op zondag 17 april 2005 09:35 schreef SingleCoil het volgende:
Goed geslapen Luupke ?
Yozo en Qu hebben nochtans behoorlijk hun best gedaan.quote:Op zondag 17 april 2005 09:37 schreef Godslasteraar het volgende:
Er is vannacht iets ongelovelijks gebeurd!, een wonder!Er waren een paar topics die in de index boven de ''slowchat'' stonden!
![]()
geen wonder Godslasteraar. dit waren slapende mods !quote:Op zondag 17 april 2005 09:37 schreef Godslasteraar het volgende:
Er is vannacht iets ongelovelijks gebeurd!, een wonder!Er waren een paar topics die in de index boven de ''slowchat'' stonden!
![]()
Oh, is het er zo eentje?quote:Op zondag 17 april 2005 10:04 schreef het_fokschaap het volgende:
nog één keer en daarna mag hij dat nooit meer doen van z'n aanstaande
Sinds ik weer single ben, is dat voornamelijk slapenquote:Op zondag 17 april 2005 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat werd tijd! Wat voeren jullie toch de hele nacht uit?
Oh, ik dacht dat je zo'n leuke vriendin had...quote:Op zondag 17 april 2005 10:55 schreef Haushofer het volgende:
Sinds ik weer single ben, is dat voornamelijk slapen
Die had ik ook.... ( heb ik het daar ooit over gehad hier dan?)quote:Op zondag 17 april 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zo'n leuke vriendin had...
Jij niet, maar iemand zei een keer dat jij zo'n leuke vriendin had.quote:Op zondag 17 april 2005 11:00 schreef Haushofer het volgende:
Die had ik ook.... ( heb ik het daar ooit over gehad hier dan?)
Hallo Lupjequote:
Wie kent mijn ex-vriendin hier dan? Je maakt me nou wel nieuwsgierigquote:Op zondag 17 april 2005 11:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij niet, maar iemand zei een keer dat jij zo'n leuke vriendin had.
Als het niet zo duur was, deed ik dat elke week. Héérlijk. Vooral het Turkse stoombad vind ik lekker.quote:Op zondag 17 april 2005 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik was gisteren echt rozig, want ik heb lekker de middag/avond in de sauna gehangen. Heeeerlijk is dat toch
Ik weet niet meer wie het was. Maar het ging geloof ik vooral over haar fysieke attributen... Je was er zelf ook bij volgens mij.quote:Op zondag 17 april 2005 11:10 schreef Haushofer het volgende:
Wie kent mijn vriendin hier dan? Je maakt me nou wel nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |