En Dizer was je vergeten met de OP-plaatjes. Niemand mag je hier in SCquote:Op zondag 17 april 2005 11:16 schreef niksan het volgende:
[..]
Ontkenningsfase [afbeelding]
Ik treiter altijd, van mij had je het kunnen verwachten
Ik vind het nog steeds een schandequote:Op zondag 17 april 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Dizer was je vergeten met de OP-plaatjes. Niemand mag je hier in SC
quote:Op zondag 17 april 2005 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kots op dat wijf..
.
.
Ze is vies, eng, dun, smerig en eng dun.
Dan gaan de mensen klagen en word ik ontslagen en heb ik geen inkomsten meer en kan ik geen toffe dingen meer kopen.quote:Op zondag 17 april 2005 11:27 schreef haagse_elfje het volgende:
je kan de folders ook gewoon in de sloot dumpen, heb ik vroeger ook gedaan
true truequote:Op zondag 17 april 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan gaan de mensen klagen en word ik ontslagen en heb ik geen inkomsten meer en kan ik geen toffe dingen meer kopen.
PeRiquote:Op zondag 17 april 2005 11:25 schreef PeRi het volgende:
THE OC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is het mogelijk om van dat riante salaris toffe dingen te kopen dan?quote:Op zondag 17 april 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan gaan de mensen klagen en word ik ontslagen en heb ik geen inkomsten meer en kan ik geen toffe dingen meer kopen.
Ze is NIET eng!quote:Op zondag 17 april 2005 11:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze is eng...
vooral tegenwoordig is ze eng dun....
IN THE OC IS ZE OOK LESBISCHquote:Op zondag 17 april 2005 11:29 schreef haagse_elfje het volgende:
The OC is idd wel tof, ik heb gister de nieuwe aflv gezien....
ze was in Once and Again toch wel leuker, speelde ze tenminste een lesbisch iemand....
4 afleveringen maarquote:Op zondag 17 april 2005 11:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
IN THE OC IS ZE OOK LESBISCH [afbeelding]
niet meer....quote:Op zondag 17 april 2005 11:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
IN THE OC IS ZE OOK LESBISCH [afbeelding]
Nou en! Lesbisch is lesbischquote:
We hadden het over jouquote:Op zondag 17 april 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Dizer was je vergeten met de OP-plaatjes. Niemand mag je hier in SC
En jij bent stomquote:
Je zoekt nu gewoon de lelijkste foto's van haar uitquote:
wel waarquote:Op zondag 17 april 2005 11:34 schreef PeRi het volgende:
Ze heeft niet eens met Alex geneukt! Das toch wel een suffe pot dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |