Leg jij dan maar eens uit waarom je haar vergeten was in eerste instantiequote:Op zondag 17 april 2005 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben met haar verloofd geweest
Ik heb haar echte foto gezien
Ja idd,maar ik kon het laten vallen en dat heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 17 april 2005 12:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Teken kan je trouwens ook niet leren.
Die techniek heb je of of die heb je niet.
Ik had er een hekel aan. Net als aan Geschiedenis. En Aardrijkskunde. En Biologie, Scheikunde en Natuurkunde.quote:Op zondag 17 april 2005 12:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
sssht!quote:Op zondag 17 april 2005 12:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leg jij dan maar eens uit waarom je haar vergeten was in eerste instantie
Tekenen was/is leukquote:Op zondag 17 april 2005 12:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vooral niet Natuur en Gezondheid gepakt zeker?quote:Op zondag 17 april 2005 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had er een hekel aan. Net als aan Geschiedenis. En Aardrijkskunde. En Biologie, Scheikunde en Natuurkunde.
E&Mquote:Op zondag 17 april 2005 13:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Vooral niet Natuur en Gezondheid gepakt zeker?
Over planeten enzo.Het heelal!quote:
Volgens onze schoolregels mogen ze bij proefwerken niks vragen over stof die niet (klassikaal) is behandeldquote:Op zondag 17 april 2005 13:12 schreef Nano het volgende:
[..]
Over planeten enzo.Het heelal!
Er stonden vragen in de repetitie die we in de les nog nooit hadden gemaakt.
Ja dat is wel zo,maar goed dat hadden ze dus toch gedaan.quote:Op zondag 17 april 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens onze schoolregels mogen ze bij proefwerken niks vragen over stof die niet (klassikaal) is behandeld
Hadden ze stof gevraagd die jullie niet behandeld hadden? Dan moet je gaan klagenquote:Op zondag 17 april 2005 13:17 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo,maar goed dat hadden ze dus toch gedaan.
Sommige leraren zijn wel slim en aardigquote:Er zat ook een vraag bij waar je meerdere goede antwoorden op kon geven volgens onze leraar godsdienst,maar onze leraar ANW zei dat er maar één goed antwoord was.Toen had leraar Godsdienst het opgezocht en moest hij het wel goed rekenen bij iedereen.
Klagen doen we zoveel.Onze school bestaat alleen maar uit klagen.Nou ja meer zeuren.Of je een dagje vrij mag omdat je toch maar één uur hebt en het is toch maar een uurtje stiltecentrum (zelf leren) en zulke dingen enzoquote:Op zondag 17 april 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hadden ze stof gevraagd die jullie niet behandeld hadden? Dan moet je gaan klagen
[..]
Sommige leraren zijn wel slim en aardig
Oh, dat doen we hier ookquote:Op zondag 17 april 2005 13:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Klagen doen we zoveel.Onze school bestaat alleen maar uit klagen.Nou ja meer zeuren.Of je een dagje vrij mag omdat je toch maar één uur hebt en het is toch maar een uurtje stiltecentrum (zelf leren) en zulke dingen enzo
Dat is leuk!!quote:Op zondag 17 april 2005 13:12 schreef Nano het volgende:
[..]
Over planeten enzo.Het heelal!
Er stonden vragen in de repetitie die we in de les nog nooit hadden gemaakt.
Ik had toen een 4.5 op m'n PO ofzoquote:Op zondag 17 april 2005 13:26 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat is leuk!!
We hadden toen zo'n opdracht dat je de maan- en de zonstand moest meten
En daar had ik een 8 op
Maar de PW had ik verknald
Ja repetitie had ik ook verknald,nee nou ja viel trouwens nog mee.Volgens mij was het een 5,7.quote:Op zondag 17 april 2005 13:26 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat is leuk!!
We hadden toen zo'n opdracht dat je de maan- en de zonstand moest meten
En daar had ik een 8 op
Maar de PW had ik verknald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |