Proest. Jah, het zal 'Denial of service' zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:43 schreef Silmarwen het volgende:
Ik gok ook dat het Denial Of Service is. Je kunt hem beter gewoon even laten staan en morgen naar de helpdesk bellen of het boekje opzoeken. Misschien moet je zelfs tot maandag wachten als je pech hebt
Nou zo onwaarschijnlijk lijkt het me niet hoor. In Nederlands vertaald "Weigering van werking" Kortom: doet het niet. Is een geheel normale melding.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:45 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Proest. Jah, het zal 'Denial of service' zijn
Over onzinreacties gesproken...
Goed, bedankt, gaan we datr proberen, maar volgensmij zit er nog gewoon genoeg in.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:45 schreef tommytheman het volgende:
Dos = contole lampje voor gebrek aan was-of naglansmiddel..Dus gewoon wasmiddel drin flikkeren
Voor een TCP/IP protocol wel jaquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou zo onwaarschijnlijk lijkt het me niet hoor. In Nederlands vertaald "Weigering van werking" Kortom: doet het niet. Is een geheel normale melding.
Inderdaad: 'This lamp lights up if there is a fault in the detergent supply or if the detergent container is empty.'quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:45 schreef tommytheman het volgende:
Dos = contole lampje voor gebrek aan was-of naglansmiddel..Dus gewoon wasmiddel drin flikkeren
Dat zou een zinvol controlelampje zijn ja. 'Doet het niet'. Vraagje: Gaat het lampje ook aan als je de stekker eruit haalt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou zo onwaarschijnlijk lijkt het me niet hoor. In Nederlands vertaald "Weigering van werking" Kortom: doet het niet. Is een geheel normale melding.
Ja nou und kan toch ook op een wasmachine.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor een TCP/IP protocol wel ja
Coolquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:50 schreef MSXUser het volgende:
Inderdaad: 'This lamp lights up if there is a fault in the detergent supply or if the detergent container is empty.'
Hoe ontstop je een Oostduitse afwasser wiens DOS helemaal vol zit is dan de volgende vraag.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:55 schreef TimberWolf het volgende:
Toch maar eens een zinnige reactie: De aanvoerleiding van het glansspoel of wasmiddel zou verstopt kunnen zitten.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:43 schreef Silmarwen het volgende:
Ik gok ook dat het Denial Of Service is. Je kunt hem beter gewoon even laten staan en morgen naar de helpdesk bellen of het boekje opzoeken. Misschien moet je zelfs tot maandag wachten als je pech hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |