Wel erg pauper ja! 159 op een 80km/h weg. Da's vrij veel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:54 schreef cultheld het volgende:
Hahaha wat een pauper. Verliest ie een rijbewijs voor de tweede keer door dezelfde agent
Dat irriteert mij ook altijd mateloos.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:08 schreef LoggedIn het volgende:
dat met die vw transporter was wel gay.. ze zaten echt ff te wachten met meten tot het grootste cash-moment
ja, dat was wel een trieste bedoeling iddquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
Valt toch wel mee?
Die pubers op dat parkeerterrein met dat neonbrik...
In het begin sprak die gast wel ABN!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:58 schreef LoggedIn het volgende:
weer een zinloze aflevering
je zal maar door een friese agent aangehouden worden.. met die gast had je de ondertiteling wel nodig man
Wat een kneuzenkermis ja. Jammer dat ze die auto niet meegenomen hebben voor een technische keuring ofzo.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
Valt toch wel mee?
Die pubers op dat parkeerterrein met dat neonbrik...
Omdat ze best verstaanbaar zijn als ze ABN spreken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:51 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom ondertitelden ze niet dat hele verhaal van die kutfriezen?
Maar dat deden ze niet. beetje late reactie jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:42 schreef Light het volgende:
[..]
Omdat ze best verstaanbaar zijn als ze ABN spreken.
Die snapt het ook nog niet. Alleen maar een "geef mij nou maar die bon, dan kan ik weer verder". En waarschijnlijk wordt diezelfde persoon ook niet blij van flitsbonnen, maar flitsen is makkelijker dan mensen laten rondrijden en overtreders staande houden.quote:Op zondag 23 april 2006 23:00 schreef Erasmusch het volgende:
en volgende week iemand die geen handje aan oom agent wil geven, woei!![]()
Hij is wel irritant ja als ie mensen op straat een verkeersbord onder de neus drukt maar hij presenteert het wel irritant grappigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:35 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hoop nog steeds die kabouter ooit tegen te komen op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |