abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36775721
Hahaha wat een pauper. Verliest ie een rijbewijs voor de tweede keer door dezelfde agent
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36775789
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:54 schreef cultheld het volgende:
Hahaha wat een pauper. Verliest ie een rijbewijs voor de tweede keer door dezelfde agent
Wel erg pauper ja! 159 op een 80km/h weg. Da's vrij veel.
pi_36775830
En dan de vraag stellen: "Waar houdt u mij eigenlijk voor aan?" .
sig verwijderd door FA
pi_36777299
't was ook even alsof 'ie hem probeerde te versieren...

"ken ik u ergens van?"
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_36779593
dat met die vw transporter was wel gay.. ze zaten echt ff te wachten met meten tot het grootste cash-moment

wat ik me alleen afvraag.. bij 1 van die gasten zaten ze te hameren dat ie ook te snel over de kruising heen ging.. Willen ze daar nou mee zeggen dat alstie netjes 70-80 was gaan rijden op dat punt, hij alleen een waarschuwing gehad had.. Of kwam dat toevallig gewoon ff leuk uit voor een verkooperspraatje om het nuttig te laten lijken wat ze doen
  zondag 9 april 2006 @ 18:41:44 #281
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_36799467
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:08 schreef LoggedIn het volgende:
dat met die vw transporter was wel gay.. ze zaten echt ff te wachten met meten tot het grootste cash-moment
Dat irriteert mij ook altijd mateloos.

De dienders constateren een overtreding: prima, maar geef dan ook meteen een stopteken.
Door onmiddellijk een stopteken te geven maken ze een einde aan een onwenselijke gevaarlijke situatie. Maar nee, ze rijden er eerst nog kilometers achteraan om te kijken of de bestuurder wellicht nog meer overtredingen zal begaan.
Wat nou als tijdens de "we laten hem nog even doorrijden-situatie" een dodelijk ongeluk gebeurt? Zenden ze dat dan ook uit op televisie?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_36989990
weer een zinloze aflevering

je zal maar door een friese agent aangehouden worden.. met die gast had je de ondertiteling wel nodig man
pi_36990172
Valt toch wel mee?

Die pubers op dat parkeerterrein met dat neonbrik...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_36990267
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
Valt toch wel mee?

ja, dat was wel een trieste bedoeling idd (en dan voor de verandering niet van de kant van de politie)
pi_36990386
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:58 schreef LoggedIn het volgende:
weer een zinloze aflevering

je zal maar door een friese agent aangehouden worden.. met die gast had je de ondertiteling wel nodig man
In het begin sprak die gast wel ABN!
Was denk k gewoon omdat die mensen m begrepen .
pi_36990394
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
Valt toch wel mee?

Wat een kneuzenkermis ja. Jammer dat ze die auto niet meegenomen hebben voor een technische keuring ofzo. .
pi_36990500
Van die duitser hielden ze deze keer wel het rijbewijs in.
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:27:08 #288
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_36990639
Watvervelend dat er telkens dezelfde voorstukjes getoont worden.
En dan voor volgende week: "agent ... pakt deze automoblist ongekend aan." En wat doet agent ...? Hij gromt wat onverstaanbaars in z'n baard. Wat een campingzender.

En inderdaad, die zielige tiener met z'n sloop-Kadett. Gelieve met auto en al in de shredder te deponeren.
Overigens viel het me weer op hoe onzelfverzekerd de helden optraden tegen die dronken camerabetaster. Zodra iemand te verbaal wordt klappen de helden dicht of gaan ze maar een beetje tof doen
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_36991174
Waarom ondertitelden ze niet dat hele verhaal van die kutfriezen?
pi_36992224
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:51 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom ondertitelden ze niet dat hele verhaal van die kutfriezen?
Omdat ze best verstaanbaar zijn als ze ABN spreken.
pi_37193650
zo te zien wordt dr weer flink wat afgenaaid in deze aflevering t begint al gelijk goed.. blijven echt tig kilometer achter die man hangen tot ze dan eindelijk een metinkje hebben waarop zn rijbewijs in kunnen nemen losers..
pi_37193706
JOA EN NU KRIEG IK OOK NOG EEN BEKUURING OMDAT IK ME NIE KEN INDENTIFICERE
Echt..iNdentificeren .
pi_37228992
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 22:42 schreef Light het volgende:

[..]

Omdat ze best verstaanbaar zijn als ze ABN spreken.
Maar dat deden ze niet. beetje late reactie ja

en volgende week iemand die geen handje aan oom agent wil geven, woei!
pi_37230449
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:00 schreef Erasmusch het volgende:

en volgende week iemand die geen handje aan oom agent wil geven, woei!
Die snapt het ook nog niet. Alleen maar een "geef mij nou maar die bon, dan kan ik weer verder". En waarschijnlijk wordt diezelfde persoon ook niet blij van flitsbonnen, maar flitsen is makkelijker dan mensen laten rondrijden en overtreders staande houden.
pi_40914312
Nu op SBS, maar het zal wel weer een herhaling zijn
Ja dus, let ff op die Duitse gozer op dat brommertje, ik weet niet wat ie gebruikt heeft maar hij flipt wel...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:35:39 #296
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40914390
Ik hoop nog steeds die kabouter ooit tegen te komen op straat.
pi_41140483
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:35 schreef PLAE@ het volgende:

Ik hoop nog steeds die kabouter ooit tegen te komen op straat.
Hij is wel irritant ja als ie mensen op straat een verkeersbord onder de neus drukt maar hij presenteert het wel irritant grappig

Maar die kabouter en wegmisbruikers zijn nu weer te bewonderen op SBS...
pi_41140562
Surveillanten zijn de afgelopen week weer opvallende zaken tegengekomen Moet je de tijden van de filmpjes eens zien, in de introductie waren beide filmpjes uit 2005 en deze met de Alfa is ook uit 2005
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_41140628
Dat is wel jammer ja steeds die herhalingen, maar het blijft vermakelijke tv
Als wij maar niet gepakt worden hè...
pi_41140720
iek heb uitlaat hier in kofferbak...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')