Om dergelijke zaken te voorkomen is er dit topic. In dit topic wordt bijgehouden wie er hoeveel drinkt. Op deze manier kunnen we met zijn alleen een beetje de orde handhaven op dit forum. Dus schroom niet, en plaats hier je huidige 'score'.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was bijna tegen een schutting aangelopen.
En net bijna van de trap gevallen![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:40 schreef cyberstalker het volgende:
Ik heb nog niks gedronken, mag ik hier dan ook posten?![]()
En jij beweerd er pas twee op te hebben? Ik snap er nou al geen zak van!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
huh, daar kan gewoon niet op gereageerd worden?
HEY DAT HEB IK GEPOST !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:39 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
Welkom allemaal, en welkom in dit topic. Dit topic is anders dan álle andere topics, want met dit topic wordt voor het eerst de sociale controle op Fok! ingevoerd.
Te vaak hebben we nu 'ik ben dronken' topics gezien, waar anders heel gewone mensen posts zoals deze plaatsen:
[..]
Om dergelijke zaken te voorkomen is er dit topic. In dit topic wordt bijgehouden wie er hoeveel drinkt. Op deze manier kunnen we met zijn alleen een beetje de orde handhaven op dit forum. Dus schroom niet, en plaats hier je huidige 'score'.
En om de boel nog even extra te verduidelijken, en natuurlijk niet bij de rest achter te blijven, turf ik er alvast drie.
III
PS: Dit is een serieus topic, voor serieuze mensen. Een klein beetje gepraat over bier ed. moet natuurlijk kunnen, maar maak het niet te bont!
die 3e zit nog voor een kwart vol hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
[..]
En jij beweerd er pas twee op te hebben? Ik snap er nou al geen zak van!![]()
jajaquote:p zondag 13 maart 2005 03:20 schreef anoniem het volgende:
Ik was bijna tegen een schutting aangelopen.
En net bijna van de trap gevallen
Mijn post wordt gebruikt in de OPquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:47 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Je bent er wel erg trots op zo te zien!![]()
http://forum.fok.nl/topic/677804quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn post wordt gebruikt in de OP
Kan iemand dat topic nog eens terug vinden ?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:56 schreef King_Nothing het volgende:
||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||
mijn voorbeeldquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:56 schreef King_Nothing het volgende:
||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||
Neemt er nog 1........dat zijn er nu ll en gaat ondertussen ff piano spelen.....thanks King.....quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:56 schreef King_Nothing het volgende:
Heb jij een eigen bierbrouwerij of zo?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:58 schreef King_Nothing het volgende:
+ |
Ik mag geen piano spelen na 10 uurquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:59 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Neemt er nog 1........dat zijn er nu ll en gaat ondertussen ff piano spelen.....thanks King.....![]()
![]()
Ik mag alles....na 22.00 uur.....quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:01 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Ik mag geen piano spelen na 10 uur
Wie wil er nou pianospelen als je ook bier kan drinken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:01 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Ik mag geen piano spelen na 10 uur
Speel geen piano.....en drink geen bier althans......lust het wel maar drink het nooitquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:03 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
[..]
Wie wil er nou pianospelen als je ook bier kan drinken.
IIII met een streepje erdoor.
Jij krijgt turfjes van je moeder?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:08 schreef Janetje het volgende:
Turfje van jou.. turfje van mijhijiijjj... Turfje van ons allebeiiiiii
Turfje gekregen van mijn moeder, van mijn moeder dus van mij...
Klinkt heel vies.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Jij krijgt turfjes van je moeder?![]()
zeg.. fictief liedje he...quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Jij krijgt turfjes van je moeder?![]()
Acda en de Munnik heeft ook een soortgelijk nummer, alleen dat gaat over CD'squote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Aan de TS !
Maak van anoniem mijn naamin de OP
Dat verschilt natuurlijk per user. De een kan meer hebben dan de ander.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:37 schreef mcDavid het volgende:
ik mis een duidelijke definitie van "te veel"
Dat is heel simpel, als je topics vergelijkbaar aan bovengenoemd topic van TLK gaat openen, heb je duidelijk teveel gehad.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:37 schreef mcDavid het volgende:
ik mis een duidelijke definitie van "te veel"
dit wou ik ook postenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:56 schreef King_Nothing het volgende:
Jij hebt toevallig precies hetzelfde gedronken? Ik vind dat zeer verdacht!quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:55 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
[..]
Jij hebt toevallig precies hetzelfde gedronken? Ik vind dat zeer verdacht!![]()
Aan zijn buik te zien heeft die ook al heel wat turfjes achter de kiezen!quote:Op zondag 17 april 2005 00:08 schreef Heatseeker het volgende:
Toen ik op dit topic klikte dacht ik aan een "Billie Turf": topic
![]()
Zeg, jij bent Verbal toch zeker niet?quote:Op zondag 17 april 2005 01:30 schreef SteekSleutel17 het volgende:
V
M'n domeinnaam wdoeje!!quote:Op zondag 17 april 2005 16:36 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
Zijn er al weer mensen aan het turfen?
Toch ff turven?quote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef suzi1 het volgende:
V :p
Bizar!quote:Op maandag 18 april 2005 16:19 schreef suzi1 het volgende:
ja je maakt het mee!
Eeuwig zonde.quote:Op maandag 18 april 2005 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ga afkicken
Je hebt er toch wel wodka in gedaan hè?quote:Op maandag 25 april 2005 23:46 schreef boertie het volgende:
mag ik ook vruchtensapjes turven?
ben beetje ziekjes en heb nu ff geen zin meer in bier.
Dan mag ik ook nog wel een streepje zetten voor mezelf dan...quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:43 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil voor afgelopen zaterdag 1 streepje zetten.
| !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |