Eerste puntenrijbewijs uitgedeeldquote:Op zondag 17 april 2005 11:44 schreef cyber_rebel het volgende:
Er zou toch ook een punten rijbewijs komen? Of is dat weer van de baan?
Dat bericht gaat over een puntenrijbewijs voor jongeren. Ik doelde op een puntenrijbewijs voor alle bestuurders. En daar had men een discussie 1-2 jaar geleden over.quote:Op zondag 17 april 2005 11:50 schreef Tjabbo het volgende:
Eerste puntenrijbewijs uitgedeeld
Bericht stamt uit 2002.
Bij een puntenrijbewijs verspeel je geen punten, die krijg je bovenop een boete, heb je een bepaald aantal punten, rijbewijs inleveren.quote:Op zondag 17 april 2005 18:16 schreef k_man het volgende:
Puntenrijbewijs op zich zegt niks. Dan moet je nog definieren wanneer je punten verspeelt.
Whatever. Dat maakt natuurlijk geen enkel verschil voor de werking.quote:Op zondag 17 april 2005 18:36 schreef LibertarianX het volgende:
Bij een puntenrijbewijs verspeel je geen punten, die krijg je bovenop een boete, heb je een bepaald aantal punten, rijbewijs inleveren.
Ik geloof idd niet dat ik ooit meer dan 50% te hard gereden heb.quote:Op zondag 17 april 2005 18:41 schreef DynamicMaster het volgende:
Net alsof je zelf nooit te hard rijd als je eens haast hebt.... Als de situatie het toelaat heb ik er geen problemen mee..
Figures.quote:Op zondag 17 april 2005 18:45 schreef k_man het volgende:
Ik geloof idd niet dat ik ooit meer dan 50% te hard gereden heb.
Ze hebben hier eens een grote controle gehouden op het industrieterrein, en iets van 90 boetes uitgedeeld op 1 dagquote:Op zondag 17 april 2005 19:27 schreef MainFrame het volgende:
Als ze nou eens wat vaker in de wijk gaan controleren op die snelheden dan is de pakkans veel groter dan nu en zullen veel minder mobilisten de maximale snelheid overtreden. En als ze dan gelijk wat minder actief proberen geld te verdienen op de snelwegen hoeven ze daar ook geen extra personeel voor aan te schaffen...Uiteindelijk zie je ze regelmatig op snelwegen/provinciale wegen controleren maar zelden/nooit in woonwijken. Dat is het probleem mij inziens.
Neu. Van iemand die naar zijn eigen rijgedrag kijkt en op grond daarvan nieuwe regels gaat verzinnen.quote:Op zondag 17 april 2005 19:03 schreef LibertarianX het volgende:
Het logo van iedere aso die persé zijn gelijk wil halen?
Ik welquote:Op zondag 17 april 2005 18:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik geloof idd niet dat ik ooit meer dan 50% te hard gereden heb.
Mag ik je even uit de droom helpen. Verkeers controle is een hele apparte afdeling dan BV een wijk agent of boefjes vangen agent. Dus die opmerking slaat werkelijk nergens op.quote:Op zondag 17 april 2005 20:19 schreef DynamicMaster het volgende:
Dat ze maar minder op de kleine overtredingen gaan letten ik kreeg gister weer een bekeuring binnen omdat ik maar liefst 56 km reed op een weg waar je 50 mocht weer 30 euro de prullenbak in.. En op plaatsen waar ze zo goed kunnen verdienen staan ze iedere week ga criminelen zoeken ofzo
Nee was voor de correctie 56 maar wat denken ze er mee te bereiken dan dat ik de hele tijd op de snelheidsmeter ga letten als ik wel onder de 50 zit en niet iets der boven ? iIk kijk wel liever voor me als er nix gevaarlijks isquote:Op zondag 17 april 2005 20:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag ik je even uit de droom helpen. Verkeers controle is een hele apparte afdeling dan BV een wijk agent of boefjes vangen agent. Dus die opmerking slaat werkelijk nergens op.
Daar bij komt dat je ERGENS een grens moet stellen en tjha 6KM is niet 6KM maar dat is vaak 10KM maar er gaat een correctie van af.
Regels zijn regels en dan kan je altijd blijven zeggen van jha het is een kleine overtreding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |