Een weekje politiecel moet te regelen zijn hoor.quote:Op zondag 17 april 2005 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lang leven het cellen tekort. En weer moet ik zeggen dat de pakkans mega klein is![]()
Dat mag.quote:Op zondag 17 april 2005 01:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag ik jou eens iets vragen, rijd je zelf auto/motor/whatever? En de fiets telt niet mee!
Op zich niks mis mee nee.quote:Op zondag 17 april 2005 01:23 schreef ook_gek het volgende:
ik denk dat je dan beter kan zeggen van jongens er moeten meer en scherpere controles komen op drank drugs papieren dat soort dingen![]()
Ik denk dat je op die manier sneller controle krijgt over de wegmisbruikers.quote:
OK, ik zeg ook niet dat er extra snelheidscontroles moeten komen, maar wel dat de regels strenger mogen. Eerder rijbewijs afpakken dus.quote:Op zondag 17 april 2005 01:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat je op die manier sneller controle krijgt over de wegmisbruikers.
Snelheid controles zijn er meer dan genoeg![]()
Precies en ook de mensen die drinken want dat zijn er ook nog veel te veel.quote:Op zondag 17 april 2005 01:28 schreef k_man het volgende:
[..]
OK, ik zeg ook niet dat er extra snelheidscontroles moeten komen, maar wel dat de regels strenger mogen. Eerder rijbewijs afpakken dus.
Als je de controles op drank, drugs en papieren verscherpt haal je de figuren die zonder rijbewijs in de auto stappen er sneller weer uit.
Joepie! We zijn het eens!quote:Op zondag 17 april 2005 01:29 schreef ook_gek het volgende:
Precies en ook de mensen die drinken want dat zijn er ook nog veel te veel.
Rot op manquote:
Satire!quote:Op zondag 17 april 2005 02:50 schreef Conflict het volgende:
ik ben vorig jaar geflitst met 234 Km per uur binnen de bebouwde kom.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:16 schreef r_one het volgende:
[..]
120 +50% = 180, niet 175.
Maar je idee vind ik wel aardig.
Bij basisscholen zou eigenlijk een celstraf ofzo moeten geleden voor mensen die te hard rijden (en dan moeten ze dat natuurlijk wel regelmatig controleren). Als je daar te hard rijd weet je gewoon dat het een keer mis moet gaan.quote:Op zondag 17 april 2005 08:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij veel basisscholen hangt tegenwoordig ook een 30km bordje van het eerste blok voor, tot voorbij het eerste blok na de school..
Maar dat schijnt idd op veel plaatsen nog niet te werken.. Daar harder aanpakken mag van mij ook. De rest hebben we het maar niet over want dan gaat er weer gebashed worden..
Bijna helemaal mee eensquote:Op zondag 17 april 2005 08:48 schreef PatrickM het volgende:
Oja, vergeten toe te voegen:
Ik vind dat ze veel meer op het rijgedrag van bestuurders moeten letten dan alleen maar snelheid.
Linksplakkers, bumperklevers, mensen die te langzaam rijden of te langzaam invoegen etc. etc.
Bovendien mogen ze wat mij betreft alle flitspalen buiten de bebouwde kom verplaatsen naar binnen de bebouwde kom. Aangezien de veiligheid binnen de bebouwde kom wel veel meer samenhangt met de snelheid die gereden wordt. En in plaats van 's nachts op lege snelwegen flitsen, overdag bij scholen gaan flitsen.
Just my 2 cents...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |