Of:hij irriteert mij.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:04 schreef Pr0nXXX het volgende:
Het is niet 'ik irriteer me', maar ' ik erger mij'.
HEY BEDANKT HE.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:00 schreef Adelante het volgende:
ach, hij gaat toch dood aan eht einde van die film
aaah, nu hoef je ook geen beeldbuis meer aante schaffenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:13 schreef -=Bioslock=- het volgende:
HEY BEDANKT HE..
Als ik een TV had, had je nu de hele film verpest.
Goed punt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
aaah, nu hoef je ook geen beeldbuis meer aante schaffen
Nigger pleasequote:
En dat is een criterium voor de kwaliteit van een film? Dus geen enkele actie- of science fiction film van vijftien jaar en ouder is goed? Daarnaast, het is niet eens een behoorlijke vergelijking. Een levend (mythisch) wezen zoals een draak is oneindig veel moeilijker om met een computer te maken dan een plasje kwik of allerlei andere gladde oppervlakken.quote:Op maandag 18 april 2005 12:46 schreef MakzBokz het volgende:
Tis helemaal een neukfilm met beroerde special effects.
lijdenquote:Op maandag 18 april 2005 12:56 schreef buzzer het volgende:
gaat dit nog ergens toe lijden, of kunnen we deze een zachte dood laten sterven ?
LE-ZENquote:Op maandag 18 april 2005 12:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En dat is een criterium voor de kwaliteit van een film? Dus geen enkele actie- of science fiction film van vijftien jaar en ouder is goed? Daarnaast, het is niet eens een behoorlijke vergelijking. Een levend (mythisch) wezen zoals een draak is oneindig veel moeilijker om met een computer te maken dan een plasje kwik of allerlei andere gladde oppervlakken.
DH is een kutfilmquote:Terminator 2 --die tegelijkertijd te bezichtigen was afgelopen zaterdag... en een veel betere keuze, m'n beste--, die zo'n 20 jaar ouder is ook, zijn de specials uit DH walgelijk.
Je bent iig wel consequent in het misbruiken van irritatie en ergernisquote:Op maandag 18 april 2005 12:54 schreef Gierewiet het volgende:
Hij heeft gewoon een vreselijk irritante rol, ik irriteer mij daaraan. Andere films met hem ergeren mij daarentegen minder.
En wat betreft zijn uiterlijk...
[afbeelding]
Tja, dat Dragonheart kut is of niet is een kwestie van smaak (of het gebrek daar aan). Ik ben toevallig dol op het fantasygenre als geheel (gooi dat op het gebrek aan smaakquote:Op maandag 18 april 2005 13:00 schreef MakzBokz het volgende:
DH is een kutfilm
Laf verhaal, en zoals TS zei lelijke kut acteur erin. En shitty special effects, en nu maken die wel niet een film goed, maar een film van eind 90, begin 2000 (tja, ik ben alleen filmkenner op het gebied van films die ik gaaf vind, uiteraard) mag wel iets beters hebben dan een slecht geprojecteerde draak (met een ontzettend (!) gevoel humor).
Nou, als je gaat kijken wat the Governator heeft gedaan na Terminator 2... *Ril.*quote:Maar, dat het niet eens een behoorlijke vergelijking is heb je gelijk in. Terminator heeft Arnie... nuff said
ja, lijden jaquote:
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 18 april 2005 13:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou, als je gaat kijken wat the Governator heeft gedaan na Terminator 2... *Ril.*
Die draak ging dood, en het was de laatste, dat lijkt me de kansen voor een sequel ietwat klein maken. Maar ach, het blijft hollywood natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef caradoc het volgende:
Deel 2 van Dragonheart? Bestaat die dan?
Bijnaquote:Op maandag 18 april 2005 17:08 schreef caradoc het volgende:
Neen, ik heb de film wel gezien maar dat was al jáááren geleden. En trouwens, wie weet heeft die draak toch nog een geheime zoon in de kelder ofzo
Wie gaat hij spelen dan?quote:Op zondag 21 september 2008 18:38 schreef Gierewiet het volgende:
je kunt zeggen wat je wilt over David Thewlis, maar zijn rol in HP wordt masterlijk!
[ afbeelding ]
Klinkt als een SOA.quote:Op zondag 21 september 2008 18:45 schreef Gierewiet het volgende:
remus lupin gaat ie doen
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:04 schreef Pr0nXXX het volgende:
Het is niet 'ik irriteer me', maar ' ik erger mij'.
Ja nu ja maar in 2005 was dat heel andersquote:Op zondag 21 september 2008 18:56 schreef Nikmans het volgende:
Het is erger me aan je, of je irriteert me 13.gif
Speelt ook in Kingdom of Heaven.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef tonks het volgende:
Wat een mongool zeg die acteur die de koning speelt bij dragonheart.
Dude fuck you!!! heb je ooit wel eens gedoken? nahh dan weet je dat als er iets niet goed is, je juist je duim moet opsteken!! helemaal als je in fuckin lava gaat duiken,, de terminator was niet sentimenteel hij wist dat ie kapot gingquote:Op maandag 18 april 2005 13:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
met de brute moordmachine die vervolgens sentimenteel wordt (dat duimpje aan het eind!!!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |