Ja. Ze zijn ooit getrouwd, of ze dat nog zijn weet ik niet.quote:
Misschien sta jij rond september ook wel zo'n mooi nummer te zingen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:39 schreef BVO het volgende:
Opgeven voor BB5 kan via http://www.big-brother.nl
Nee, ging er uit tegen Danielle.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heeft Kelly de finale gehaald, toen?
Koekeledosie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
Nee, ging er uit tegen Danielle.
De finale haalden: Andries, GJ, Danielle en Sandy.
Als al die suffe kijkertjes het, hoe vreemd ook, prachtig vinden blijven ze die troep natuurlijk gewoon maken. In plaats van dat iedereen het gewoon boycot, wat het meest logisch zou zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:40 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Oh de creativiteit, waar bent u?
Zonder TV is het niet mogelijk het nog meer te boycotten dan dat ik nu doe.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als al die suffe kijkertjes het, hoe vreemd ook, prachtig vinden blijven ze die troep natuurlijk gewoon maken. In plaats van dat iedereen het gewoon boycot, wat het meest logisch zou zijn.
Je bedoeld: Jammer dat het hun eigen schuld is?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vervelend nou. Nu hebben allerlei BB-haters dit topic in hun Actieve Topics.
Eigen schuld ook, hadden ze maar niet in zo'n verwerpelijk topic moeten posten.
Oh jawel hoor. Als je dit topic nou ook nog mijdt, is het nóg beter!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:49 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Zonder TV is het niet mogelijk het nog meer te boycotten dan dat ik nu doe.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:51 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
hopenlijk komen er nu wat leukere mensen in
1e Sandy (40,3%) Fl 675.000quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ging er uit tegen Danielle.
De finale haalden: Andries, GJ, Danielle en Sandy.
Laat maar komen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:58 schreef Arcee het volgende:
Volgens mij is het al tijd voor 't BB5-forum.![]()
Welnee, het is 3 jaar geleden en 't wordt weer helemaal goed.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:03 schreef APK het volgende:
Volgens mij wordt het helemaal niets.
De eerste tijd nog even kijken wegens nostalgia enzo, maar daarna steeds meer uitzendingen missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |