Desiree vond ik wel een vermakelijk type ja... Ik had iig niet zo'n hekel aan haar zoals vele anderen wel leken te hebben. Alleen flikte ze wel een aantal dingen die niet door de beugel kondenquote:
Jij ookquote:
Waar blijft Roache?quote:
Nou ja, ongeveer.quote:
Ze hadden als opdracht een playboyfotoreportage te maken. De hele reportage is toen afgekeurd aangezien het te "netjes" was.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
Waarom lag Desiree toen naakt in de dagboekkamer?
Zal wel het bejaardenforum zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef hollander76 het volgende:
Jij ook
Dacht dat ik als kutnewbie hier de enige was
quote:
en de gratis streamsquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik verheug me in ieder geval al weer op de nominatie rondes en de live uitzendingen als iemand eruit moet. Was altijd leuke tv
O, die relnicht komt onmiddelijk buurten hier hoor, zodra het begint.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef APK het volgende:
[..]
Waar blijft Roache?
Of ligt hij weer een of ander kunstacademiestudentje te rampetampen?![]()
Dat is nog maar afwachten. Maar Johnny zal toch ook inzien dat gratis streams wel helpt om het programma weer tot een succes te maken.quote:
Ik verwacht hem eerder in PTA, om zijn Peugeootje zonder dak te showen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
O, die relnicht komt onmiddelijk buurten hier hoor, zodra het begint.
Joh wees gerust... Ik ga echt geen streamverslagen meer schrijvenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:08 schreef APK het volgende:
Zijn er, behalve scanman, voor obvious reasons, nog andere mensen die van plan zijn om streamverslagen te gaan schrijven
Ikke heb geen zin meer na de vorige BB.
Maar het lijkt mij belangrijk dat er ook een objectief tegengeluid komt.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik verheug me in ieder geval al weer op de nominatie rondes en de live uitzendingen als iemand eruit moet. Was altijd leuke tv
Huhquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Joh wees gerust... Ik ga echt geen streamverslagen meer schrijven
wie was dat?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:17 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand ook foto's vanQuincy
, trouwens?
Je blijft een grappig mannetje... althans, dat zul je zelf zeker vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef APK het volgende:
Huh
Je moet toch eerst een paar verslagen schrijven en dan jankend weglopen omdat een aantal mensen het er niet mee eens zijn
In de laatste aflevering had ze een koffertje aan d'r halsbandje. Dat was zo superschattig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
Het hondje uit BB4.
Ik wel, jij niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Wordt vast weer erg leuk tijdens BB5.
Het concept, Arcee, het concept.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Arcee het volgende:
Jezus, heren, laat het gaan, laat het vallen, laat het lo-ho-hos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |