Ben ook benieuwd. Met Jeanette zaten we wel op een lijn... En ze won ook nogquote:Op maandag 18 april 2005 23:03 schreef Christine het volgende:
Scanman, benieuwd of we dit jaar weer dezelfde leuk vinden
* Jaloers is.. *quote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
Een maand of twee geleden, ja...
Toen heb ik pizza bij d'r gegeten
Ben het een heel eind met je eens.. behalve BB3... de 3 die jij noemt vond ik de meest verschrikkelijke deelnemersquote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef BVO het volgende:
Even denken hoor.. wie mijn favorieten ook alweer waren..
BB1: Bart
BB2: Eigenlijk niemand...
BB3: Kelly, toen die eruit was GJ en Sandy
BB4: Jeanette.
Een BB met lui zoals Seki lijkt me lekker voor de afwisseling.quote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Sandy was op zich natuurlijk een lieve schat, maar wat mij betreft voor BB totaal ongeschikt.
edit: maar ja, ze won wel
Alles prima... Met jou ook?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat maakt niet uitalles goed met je
![]()
Ik niet meer denk ik, na BB4 'De Traumatische Ervaring.'quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:58 schreef latevogel het volgende:
en natuurlijk wil ik weer streamen
Vergeet je niet iemand?quote:Op maandag 18 april 2005 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
Big Brother 4 (2002)Jeanette (winnaar van 500.000 euro) Margriet Hermans Laurens Stefan Wouter Judith Arthur Bo Bram Carmen Daniela Dennis Geesje Joyce Marc Martijn Mustapha Sandra Ting Ursula
met mij alles toppie zoals altijdquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles prima... Met jou ook?
Wordt vast weer een leuke 100 dagen
jij moet niet zeuren en gewoon zoals altijd lekker rellenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik niet meer denk ik, na BB4 'De Traumatische Ervaring.'
Sjonge, wat vond ik dat een suffe zooi.
Arie Ribbens met de Josti's was geloof ik het hoogtepunt.
ikke zoals al die jaren hihiquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
wie gaat zich inschrijven?
die komt vanzelf let maar op hihiquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:28 schreef APK het volgende:
Ik mis buswatcher nog in dit topic.
kijk die heeft een lekker kontje en mag ook weer mee doenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:57 schreef Steven-Pont het volgende:
[..]
Vergeet je niet iemand?
Wat heb je aan al die kandidaten wanneer er geen psycholoog is om zijn licht te laten schijnen op de fases die de kandidaten doormaken?
Hoe dan ook, ik zal van de party zijn (op dit forum en mogelijk in het programma) om mijn inzichten te etaleren. Zeer verheugend nieuws, mede dankzij dit programma geef ik zo nu en dan mijn visie (over om het even wat) op tv.
Mijn haar draag ik overigens langer dan indertijd.
Vriendelijke groet,
Steven.
en weer opgegeven hihi trouwens ik wist al lang dat het er weer aan kwam hoor hihiquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Late Vogel wilde altijd nog een keer meedoen geloof ik
Waarom heb je trouwens een andere username? Toen stond er een streepje tussen ofzo. De naam die je nu hebt is pas eind 2003 geregistreerd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:22 schreef latevogel het volgende:
[..]
en weer opgegeven hihi trouwens ik wist al lang dat het er weer aan kwam hoor hihi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |