abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 oktober 2001 @ 23:25:22 #1
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_1840826
Een tijd geleden hebben m'n vriendin & ik 'n trio gehad, omdat ik wist dat ze ook bi is & dat wel leuk zou vinden. Achteraf vond ze 't helemaal niet leuk, omdat ze me met 'n andere vrouw bezig zag, terwijl ze zelf wel gewoon van die vrouw kon genieten. Achteraf gezien waren we toen te snel begonnen met 'n trio, omdat we toen maar net 3 maanden 'n relatie hadden. Op zich zou ik 't graag nog 'ns doen, maar durf 't nu gewoon niet meer te vragen, omdat zei zich daar toen niet happy bij voelde. Heeft iemand hier ook ervaring mee Graag serieuze reakties!
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_1841760
You lukky .........tch
pi_1841776
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 23:25 schreef DaMan het volgende:
Een tijd geleden hebben m'n vriendin & ik 'n trio gehad, omdat ik wist dat ze ook bi is & dat wel leuk zou vinden. Achteraf vond ze 't helemaal niet leuk, omdat ze me met 'n andere vrouw bezig zag, terwijl ze zelf wel gewoon van die vrouw kon genieten. Achteraf gezien waren we toen te snel begonnen met 'n trio, omdat we toen maar net 3 maanden 'n relatie hadden. Op zich zou ik 't graag nog 'ns doen, maar durf 't nu gewoon niet meer te vragen, omdat zei zich daar toen niet happy bij voelde. Heeft iemand hier ook ervaring mee Graag serieuze reakties!
Mijn vriendin, is niet bi maar wilde in principe ook wel een trio-ootje doen. Wat haar tegenhield was het feit, dat ik het andere meisje misschien wel leuker zou vinden dan dat ik haar zou vinden. Kan ik goed begrijpen, trio-ootje was wel altijd fantasie maar ik laat het maar zo. Wel jammer maar liefde gaat toch voor de sex.

Misschien is dat een reden en ik zou die goed kunnen begrijpen......

You're damned if you do and you're damned if you don't....
  maandag 8 oktober 2001 @ 09:38:28 #4
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1842468
Ik zeg het als vrouw zijnde ook wel eens tegen m'n vriend.. maar dan vermeld ik er ook weer bij dat ik ongetwijfeld heel erg jaloers zou zijn..en hij ook.. dus dan laten we het maar voor wat het is..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 8 oktober 2001 @ 09:47:20 #5
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1842495
In princiepe zou ik wel een triootje willen doen.
Jalours ben ik niet, maar zou wel even de angst hebben dat mijn vriend misschien wel verliefd zou kunnen worden op de ander.
Zolang het lust, plezier, vriendschappelijk blijft....no problem.
Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
  maandag 8 oktober 2001 @ 09:48:08 #6
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1842499
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 09:47 schreef Ester het volgende:
In princiepe zou ik wel een triootje willen doen.
Jalours ben ik niet, maar zou wel even de angst hebben dat mijn vriend misschien wel verliefd zou kunnen worden op de ander.
Zolang het lust, plezier, vriendschappelijk blijft....no problem.
maar de gevoelens van je vriend heb jij niet echt in de hand..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 8 oktober 2001 @ 09:50:15 #7
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1842513
quote:
Denk je er hetzelfde over indien jouw vriendin er een tweede man bij wil? Hoe reageer jij dan? Bang dat hij het beter doet dan jou?
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_1842543
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 09:38 schreef Qarinx het volgende:
Ik zeg het als vrouw zijnde ook wel eens tegen m'n vriend.. maar dan vermeld ik er ook weer bij dat ik ongetwijfeld heel erg jaloers zou zijn..en hij ook.. dus dan laten we het maar voor wat het is..
Idd...zo denken mijn vriend en ik er ook over
Ik zou wel graag een keertje alleen een nachtje doorbrengen met een meisje
maar of dat ooit gebeurd,...
pi_1842551
quote:
kan iemand de uzi doorgeven?

Lucky bastard Waarom ik toch nooit?

pi_1842555
Mijn hart is raar, mijn hart is vreemd...
Mijn hart is op het moment dat het verloren aan iemand is alleen maar voor die persoon, niemand zal deze delen, mijn hart wil ook niet delen... of gedeelt zijn...
pi_1842564
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 09:58 schreef naughtyGirlie wat
Weet je wel zeker dat je vriend daar wel zo over denkt?

[Dit bericht is gewijzigd door AlvaK op 08-10-2001 10:08]

pi_1842575
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 10:04 schreef AlvaK het volgende:
Weet je wel zeker dat je vriend daar wel zo over denkt?
Ik hoop van wel,..mja misschien komt er ooit nog een triootje,..we will see
pi_1842580
lol, post het maar hier, als het zover is
  maandag 8 oktober 2001 @ 15:53:56 #14
2432 Nimue
keep your magic
pi_1845191
quote:
Waarom denk je dat ze het nu wel leuk zou vinden? Hebben jullie het er wel eens indirect over gehad? Misschien kun je het gesprek eens brengen op wat er inmiddels veranderd is in jullie relatie en hoe jullie op elkaar reageren en wat voor effect dat zou hebben op situaties die jullie meegemaakt hebben als jullie ze nu zouden meemaken. Misschien blijkt zij nu ook te denken om nog eens een trio te hebben of komen jullie daar samen op uit.

Maar misschien wil ze het wel echt niet, dan moet je haar wens hierin maar respecteren lijkt mij.

It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_1845276
Denk in hemelsnaam eerst goed na voordat je aan een trio begint; weet wat je er mee op het spel zet: je relatie.

Het kan inderdaad heel goed gebeuren dat je vriend of vriendin er met die ander vandoor gaat, maar dat is het uiterste geval natuurlijk.

Maar het blijft een vrij grove stap, je moet er met elkaar goed over praten en dan beslissen of je er beide voor gaat.

pi_1846182
Stel dat ipv een vrouw een extra man mee doet, dan vind jij het toch ook niet leuk dat je vriendin met die ander gaat? En dan zegt dat ze nog een keer wilt met die ene jongen ofzo. Of ze komt er achter dat hij beter in sex is. dat soort dingen.
Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend met een ander meisje wat doet. misschien kun je het zo begrijpen.
  maandag 8 oktober 2001 @ 21:51:06 #17
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1848477
Is dat niet een beetje stom om te doen als je echt van iemand houdt? Blijkbaar hou je niet genoeg van je vriendin, anders zou je er niet zo'n probleem van maken dat zij het niet zo leuk vond.

Beetje egoïstisch is het wel....

ps: het lijkt me wel leuk om er een mooi olieverfdoek over te schilderen. Verkoopt ook wel goed denk ik... of ben ik nou egoïstisch????

Ach, het kan nog veel erger
pi_1848856
Ik zal het vast zeggen: Ach jé, heb je Sakura weer

Het kan idd heel erg goed gaan een trio, maar zoals al gezegt, moet je er heel erg goed over praten, en je ook bedenken hoe je het zelf zou vinden als jouw vriendin met een andere man lag te vrijen. Dat is tenslotte hoe jouw vriendin het ervaart als jij met die andere vrouw bezig bent.
En wat heel belangrijk is, goede afspraken maken. Je moet het beide volledig eens zijn voor je die stap waagt, en niet alleen maar je door je opwinding laten leiden.

Wij hebben veel sex met anderen, ook in trio's met een andere man erbij. Vind ik dus echt geen enkel probleem, als mijn vriendin met een andere man ligt te vrijen
Maar het is heel anders als ze elke keer met dezelfde andere man ligt te vrijen. Het zou mij niets uithalen als e elke avond een ander mee naar huis nam, maar als ze een week lang elke avond met dezelfde naar huis kwam, zou ik er zeer zeker bezwaar tegen hebben, en dat geld andersom ook met mij. Elke avond met een ander is lekker, elke avond met dezelfde, houdt een risico in van het ontstaan van verliefdheid, en die ruimte moet je jezelf niet geven.
En daar moet je dus ook goede afspraken over maken.

Belangrijkste punt blijft ten alle tijden, praten, praten, praten, praten en praten.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  maandag 8 oktober 2001 @ 23:33:58 #19
13830 supergirl
keep it real
pi_1849713
Gezien het feit dat ik op mannen en vrouwen val zou een trio volgens mij best een leuk iets kunnen zijn. alleen zou ik het nooit binnen mijn eigen relatie doen. Ik bedoel dat ik het alleen zou doen als ik de derde persoon was, bij twee mensen met een relatie b.v. Als ik met een van de twee wel een relatie zou hebben zou ik vast en zeker jaloers zijn geloof ik.
  maandag 8 oktober 2001 @ 23:38:39 #20
12160 Atmosferic
Simply irresistible
pi_1849756
Wij hebben die fantasie ook. Maar we denken dat we wederzijds jaloers zouden zijn. Ten eerste omdat ik mijn meisje toch voor mezelf wil, ten tweede omdat zij bang is mij te verliezen aan het andere meisje. Als laatste wil ik geen pik in me reet, dus dat valt af.
Mensen die me kennen vinden me aardig. Jammer genoeg kent bijna niemand me...
pi_1851653
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 22:21 schreef Sakura het volgende:

Het kan idd heel erg goed gaan een trio, maar zoals al gezegt, moet je er heel erg goed over praten, en je ook bedenken hoe je het zelf zou vinden als jouw vriendin met een andere man lag te vrijen. Dat is tenslotte hoe jouw vriendin het ervaart als jij met die andere vrouw bezig bent.
En wat heel belangrijk is, goede afspraken maken. Je moet het beide volledig eens zijn voor je die stap waagt, en niet alleen maar je door je opwinding laten leiden.

Wij hebben veel sex met anderen, ook in trio's met een andere man erbij. Vind ik dus echt geen enkel probleem, als mijn vriendin met een andere man ligt te vrijen
Maar het is heel anders als ze elke keer met dezelfde andere man ligt te vrijen. Het zou mij niets uithalen als e elke avond een ander mee naar huis nam, maar als ze een week lang elke avond met dezelfde naar huis kwam, zou ik er zeer zeker bezwaar tegen hebben, en dat geld andersom ook met mij. Elke avond met een ander is lekker, elke avond met dezelfde, houdt een risico in van het ontstaan van verliefdheid, en die ruimte moet je jezelf niet geven.
En daar moet je dus ook goede afspraken over maken.

Belangrijkste punt blijft ten alle tijden, praten, praten, praten, praten en praten.

Heb je sakura weer
Je maakt jezelf gewoon niet verliefd, want dat kun je natuurlijk heel goed tegenhouden.... hilarisch
pi_1851660
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 23:33 schreef supergirl het volgende:
Gezien het feit dat ik op mannen en vrouwen val zou een trio volgens mij best een leuk iets kunnen zijn. alleen zou ik het nooit binnen mijn eigen relatie doen. Ik bedoel dat ik het alleen zou doen als ik de derde persoon was, bij twee mensen met een relatie b.v. Als ik met een van de twee wel een relatie zou hebben zou ik vast en zeker jaloers zijn geloof ik.
euhm... mail me ff
pi_1851695
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 22:21 schreef Sakura het volgende:
Sakura: SEXGURU van FOK.....

Misschien je naam een beetje aanpassen ??

You're damned if you do and you're damned if you don't....
pi_1852055
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 23:38 schreef Atmosferic het volgende:
Wij hebben die fantasie ook. Maar we denken dat we wederzijds jaloers zouden zijn. Ten eerste omdat ik mijn meisje toch voor mezelf wil, ten tweede omdat zij bang is mij te verliezen aan het andere meisje. Als laatste wil ik geen pik in me reet, dus dat valt af.
En altijd die laatste opmerking erbij ...

Je hebt natuurlijk verschillende 'soorten' trio's, enige voorwaarde is drie mensen! Of dat drie mannen, drie vrouwen, twee mannen en één vrouw of twee vrouwen met één man is maakt niks uit.

Je moet alleen goed afspreken, de mooiste trio's lijken mij die waarbij iedereen het met iedereen doet. Echter, dat vereist wel (bij twee-om-één trio's) dat één iemand in ieder geval bi moet zijn.

Een trio waar jij denk ik alleen interesse in hebt is twee op één, twee dames die jouw leuk vinden of elkaar. Er zijn echter ook trio's met bi-mannen ...

Kortom, niet zo kortzichtig, er is meer in het leven dank jij denkt.

dinsdag 9 oktober 2001 @ 11:29:56 #25
3767 Herald
Come get some
pi_1852124
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 23:38 schreef Atmosferic het volgende:
Als laatste wil ik geen pik in me reet, dus dat valt af.
dus? dan laat je iemand anders zijn pik in je vriendin d'r reet proppen terwijl jij d'r gewoon in haar doosje naait. Dan heb je ook een trio zonder dat iemand bi hoeft te zijn.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')