abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26324460
kheb er zelf jaren een gehad, mij interesseerde het geen hol wie er verder in reed, hij rijd gewoon super! '99 is voor mij ook het mooiste model. De auto's worden wat ouder en goedkoper, dus diegene die eerst een glof konden kopen, kunnen nu een impreza kopen...jammer voor het imago...:(

als je er wilt kopen en niet weten of hij afgeragd is...kijk / vraag gewoon op http://www.extreme-machines.nl daar is bijna elke impreza in NL wel bekend bij iemand...:)
pi_26326044
Moet je er nie gewoon schijt aan hebben...??? bedoel je koopt een auto toch omdat je hem mooi/gaaf/enzenz vindt??

moet je je nou werkelijk gaan vergelijken met die adjes? ik vin van nie hoor..

Als ik een retegave bak zie en tis een zogenoemde "sjonniebak" heb ik daar schijt aan...

waarom gaat het maar altijd om da imago

vindt je het een coole bak, boeind rij er toch lekker in rond
(persoonlijk ga ik ook liever voor een celica, integra.. maar ja geld )
pi_26332589
Ik merk er hier (omg. Rdam) eigenlijk nog weinig van moet ik zeggen, vind het zowiezo mooie auto's en het rijgedrag zou voor mij het imago eigenlijk al teniet doen.

Uiteindelijk rijden in elke snelle/dure wagen wel 'foute mensen' rond, op die manier kan je helemaal geen auto meer kopen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_26335124
Een heleboel sjonnies die zich een Impreza aanschaffen, lopen er financieel op leeg. Een CRX-je onderhouden kan Jan Lul ook nog, maar een Boxer-motor met turbo is hele andere koek.
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:57:38 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26338890
maar waarom moet jij je iets aantrekken van het slag mensen dat er in rijd?
Je koopt een auto toch omdat jij hem zelf mooi vind. Ook wel bekend als liefhebbers auto?

Ik zou echt schijt er aan hebben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26339779
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Een heleboel sjonnies die zich een Impreza aanschaffen, lopen er financieel op leeg. Een CRX-je onderhouden kan Jan Lul ook nog, maar een Boxer-motor met turbo is hele andere koek.
! Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen Maar 80% van die jonge gassies die Impreza rijden wonen nog thuis, en betalen 50 euro kostgeld! Geloof me spijkenisse zit er vol mee

Tja, Ik moet zeggen dat ik niet zo'n fan ben van Extreme machines, ik heb ooit een keertje mot gehad met de beheerder daar...
Tegen de tijd dat ik een Sub of evo ga (lees kan) kopen, dan ga ik naar Autobedrijf Moree in Meteren. Hele geschikte vent, en verkoopt geen teringzooi!
  dinsdag 19 april 2005 @ 03:39:04 #57
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_26339801
* DEZE * staat hier in Valkenswaard en ik vind het een heel mooie wagen, jammer dat ik hem momenteel niet kan betalen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_26342993
Er staat er hier 1 in de straat, in bezit van een man met gezin. Denk dat hij die er bij heeft of iets dergelijks. Is ook meteen de mooiste versie vind ik, de nog wat oudere met die oude koplampen voor. De nieuwe versie vind ik wat minder.
Ergens verderop in het dorp staat er nog 1, precies hetzelfde. Best veel op zich, als je bedenkt dat er hier maar 1200 mensen wonen.
In dezelfde straat staat hier ook nog een Alfa Romeo GT

http://www.modelbank.com/(...)alfa%20gt1_large.jpg

Ik had zelf altijd het idee dat Golfjes voor een bepaald slag personen waren, en dat de liefhebbers nog even doorspaarden voor een Impreza. Maar zodra Jan en Alleman er in kan rijden, met hele andere redenen dan die liefhebbers, doet dat toch enigzins afbreuk, vind ik dan.
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:14:46 #59
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_26343247
Als ik de kans zou krijgen of een Sub of een Evo te kopen laat ik die kans niet voorbij gaan, jammer dat sommige een algeheel imago ermee vormen, dat is dan natuurlijk ook weer niet geliefd bij de KLPD en alles, maar als je zelf gewoon rustig blijft met zo'n bak zal men gauw het verschil zien tussen die sjonnies en liefhebbers..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_26343287
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 19:24 schreef Xtreem het volgende:
Eens.
Al rijd er ook een boel tuig in dat eigenlijk in een CRX/ Civic -met-japanse-tekens-stickers hoort
.

Ik ben het er trouwens mee oneens .
Ik woon niet zo ver van een van de bekendste subaru dealers Enne, ik zie daar meestal mensen komen van 30+ .
En rijkeluiskindjes .

Dus nee, geen sjonnies eigenlijk .
En ik zie meestal ook geen Impreza's rijden met sjonnies erin.
pi_26345045
Dus omdat veel andere mensen de auto mooi vinden, wil jij er niet in worden gezien ?

God, das zielig.

Wat maakt het nu uit of er in een auto al of geen sjonnies rijden. De auto krijgt een negatief imago door topics als deze, niet doordat wat meer mensen de auto de laatste tijd mooi zijn gaan vinden.
pi_26346294
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

.

Ik ben het er trouwens mee oneens .
Ik woon niet zo ver van een van de bekendste subaru dealers Enne, ik zie daar meestal mensen komen van 30+ .
En rijkeluiskindjes .

Dus nee, geen sjonnies eigenlijk .
En ik zie meestal ook geen Impreza's rijden met sjonnies erin.
Ooit een sjonnie gezien die een auto bij een dealer gaat kopen??
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:00:18 #63
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26347393
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat je helaas best een punt hebt. Daar gaat het rally-liefhebbers-imago
Misschien krijgt deze wagen wel zo'n imago door van die zeikerds als hier die weer komen aanzetten met dat gesjonnie dit en dat. Het is toch wel te begrijpen dat veel jongeren graag een mooie en als het effe kan snelle wagen willen rijden waar ze een beetje mee kunnen opscheppen. Laat het nu net zo zijn dat de impreza's van een jaartje of '97 tot 2000 nu redelijk betaalbaar zijn voor de wat jongere rijders die nog geen nieuw kanon kunnen betalen. En als we het toch over sjonnies gaan hebben dan denk ik eerder dat je het beter over al die afgeragde en uit mekaar vallende bmw's kunt hebben uit periode 92 tot 98 ofzo. Die zie je pas veel rijden met de grootste neppe M3 spoilers en weet ik wat ze er allemaal opplakken.

Kwil zelf ook graag een impreza kopen als ik er het geld voor heb, maar dan wordt het er 1 uit 99 of 2000 en dan de 555 met wrx spoiler. Waarschijnlijk zal er dan aan de buitenkant niks veranderen behalve eventueel verlagen en velgen. Tis gewoon een geweldige wagen waar je volgens mij best waar voor je geld voor krijgt. Smaak is natuurlijk puur persoonlijk, maar om deze wagen nou meteen weer als de nieuwe sjonnie bak te gaan uitschelden vink eerlijk gezegd een beetje achterlijk en onterecht, mja das weer persoonlijk natuurlijk. Waarschijnlijk zijn dr gewoon veel mensen jaloers omdat ze er zelf nog nie in rijden ( me too ) en gaan het dan maar af zitten kraken ofzo.
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:03:52 #64
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26347504
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 03:33 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

! Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen Maar 80% van die jonge gassies die Impreza rijden wonen nog thuis, en betalen 50 euro kostgeld! Geloof me spijkenisse zit er vol mee
en dan verzamelen ze bij winkelcentrum maaswijk en dan als je daar iemand gaat ophalen dan gaan ze je allemaal heel stoer aankijken en hun muziek keihard zetten als je even naar die impreza kijkt. Lijkt wel alsof ze bang zijn je hem pikt ofzo.
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:18:22 #65
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26347902
zoals het hoort
pi_26349434
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:21 schreef pAin het volgende:

[..]

Ooit een sjonnie gezien die een auto bij een dealer gaat kopen??
Er komen ook mensen die hem daar niet hebben gekocht .
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:53:44 #67
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_26350514
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:18 schreef hifonics het volgende:
zoals het hoort
[afbeelding]
Die is ok ( alleen jammer van die rare spatlappen/flappen achter de banden )
pi_26351644
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:03 schreef hifonics het volgende:

[..]

en dan verzamelen ze bij winkelcentrum maaswijk en dan als je daar iemand gaat ophalen dan gaan ze je allemaal heel stoer aankijken en hun muziek keihard zetten als je even naar die impreza kijkt. Lijkt wel alsof ze bang zijn je hem pikt ofzo.
Je slaat de spijker zo WAANZINNIG op z'n kop!! Ook ooit wel eens Bij het hartel kanaal geweest van de zomer... WHAHAHAHAHAHAHAHA Eerste klas thuiswonende, stoere, (niet alleen) impreza sjonnie's kijk mij eens koel zijn met mijn auto... Denk dan altijd maar.. wacht maar tot je de leeftijd hebt bereikt dat je een serieus vriendinnetje krijgt, en een huisje wil kopen.... Dan staat er een oude Kadet voor de deur.. Of je moet iedere avond Spagheti zonder saus eten
pi_26351773
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 19:22 schreef Remon het volgende:

Ik vind het een hele mooie wagen wou hem ooit graag kopen maar ik wil der haast niet meer in gezien worden vanwege deze stempel die er op zit.
Ben ik de enige die er zo over denkt hier?
Wat vinden de fokkers?
Beetje zwak. Iets niet kopen omdat er een stempeltje op zou zitten, als je hem echt zo mooi vind dan koop je hem toch gewoon? Schijt aan de lui die dan dingen gaan denken waarbij jij je niet thuis voelt, jij vind hem toch mooi?
pi_26351851
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:53 schreef P-au-L het volgende:

[..]

Haha, tis en blijft een rally bak heh .
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:05:50 #71
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26352312
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:39 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Je slaat de spijker zo WAANZINNIG op z'n kop!! Ook ooit wel eens Bij het hartel kanaal geweest van de zomer... WHAHAHAHAHAHAHAHA Eerste klas thuiswonende, stoere, (niet alleen) impreza sjonnie's kijk mij eens koel zijn met mijn auto... Denk dan altijd maar.. wacht maar tot je de leeftijd hebt bereikt dat je een serieus vriendinnetje krijgt, en een huisje wil kopen.... Dan staat er een oude Kadet voor de deur.. Of je moet iedere avond Spagheti zonder saus eten
Ik kom ook wel eens bij het kanaal in de zomer. Beetje in de zon chillen en ouwehoeren met wat maten, lekker blowtje roken. Maar ut staat idd helemaal vol met van die super stoere knapen die lekker aan het scheuren zijn dan. Ut is natuurlijk wel leuk dat gerace enzo mja je kan idd overdrijven.

lust geen spaghetti dus wordt helemaal kut als ik een subi koop
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:08:49 #72
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26352381
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:53 schreef P-au-L het volgende:

[..]

dees is ook wat mooier vind ik zelf
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:21:05 #73
93766 RCRUST
AKA 1N54N3
pi_26352649
Een P1... Helaas alleen voor de UK markt....

Ik denk dat elk merk/type wel last heeft van stigmatisering. BMW rijders zijn aso's, Mercedes bestuurders allemaal veeboeren en Volvo eigenaren zijn saaie grijze muizen. Natuurlijk niets van waar maar elk merk krijgt op den duur een imago.

Zelf heb ik vorig weekeinde een Subaru in Engeland gekocht (een Type R WRC LE) en ik ben er echt zielsgelukkig mee. Kan mij wat schelen wat andere mensen ervan denken... ik rij lekker en ben helemaal heppydepeppy.
Powered by DFI -- Cooled by DangerDen
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:39:25 #74
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_26352996
Onder een beetje Impreza moet natuurlijk wel zo'n soort uitlaat hangen. Eentje die voorbij rijdt en je bijna niet hoort is ook net niks natuurlijk

dinsdag 19 april 2005 @ 17:50:29 #75
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_26353213
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:08 schreef hifonics het volgende:

[..]

dees is ook wat mooier vind ik zelf
[afbeelding]
Ik vind dit een knappe bak:

dinsdag 19 april 2005 @ 18:14:38 #76
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26353839
Dat is zeker een schone dame. Ik ben zelf alleen zwaar verliefd op de ( als het effe kan 3 deurs ) impreza uit 99- 2000. Ik vind de koplampen gewoon te erg en natuurlijk die spoiler. Kmoe wel zeggen dat ik de nieuwe subi een zeer grote verbetering vind ten opzichte van dat model met ronde koplampen. Ik weet dat het praktisch de zelfde auto is maar door die lelijke koplampen vind ik het eerder een soort van afgekeurde Deawoo ofzo dan een subaru.
pi_26355402
Ik heb de impreza WRX 555 van infant ooit een paar dagen te leen gehad. Reken maar dat rijden super is. Je trekt bijna alles eruit. Helaas is het exclusieve eraf. Duur blijft ie echter wel. Ik ken iemand die zn huis heeft verkocht, om de impreza te onderhouden. 1:7 rijdt ie en denk maar niet dat remmen, banden ed voor een habbekrats bij de kwikfit te halen zijn. 1000 euro kost een setje banden, om over remmen maar niet te spreken.
pi_26355453
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:05 schreef hifonics het volgende:

[..]

Ik kom ook wel eens bij het kanaal in de zomer. Beetje in de zon chillen en ouwehoeren met wat maten, lekker blowtje roken. Maar ut staat idd helemaal vol met van die super stoere knapen die lekker aan het scheuren zijn dan. Ut is natuurlijk wel leuk dat gerace enzo mja je kan idd overdrijven.

lust geen spaghetti dus wordt helemaal kut als ik een subi koop
Dat moet je toch aan de boterhammen met suiker
maar OT. Ik zou alleen maar zo'n auto willen als ik er niet te veel voor moet laten liggen. Kijk ik weet dat als je zo'n auto rijd dat je niet vrolijk ALLES kan blijven doen... maar ja, echt niets meer kunnen omdat je Sub rijd, dat gaat me te ver... Al zijn er zat maf kezen die het doen hoor!
pi_26357289
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:50 schreef P-au-L het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kikkerlampen .

Dit blijft voor mij de echt GTT:

pi_26365248
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:50 schreef P-au-L het volgende:

[..]

[afbeelding]

idd niets mis mee
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_26366937
Setje bandjes in de originele maat kost slechts 500 Euri inc montage en dan heb je Bridgestone S03, een van de fijnste banden voor onder een Impreza.

Remmen kosten 600 Euri voor een set schijven blokken en RVS leiding voor en achter, dat is minder dan dat je kwijt bent voor de remmen van een Volvo s40 1.8.

Tuurlijk is het geen goedkope auto om te rijden, maar ja, je laat er gewoon wat andere dingen voor.
Vroeger bv moest alle Audio en Video in huis het beste van het beste zijn, tegenwoordig maakt me dat niet zoveel meer uit.

Oh en Hilzilla, kankeren op anderen is makkelijk van een afstandje, je zult zelf wel een Hyundai Pony uit 85 rijden en jaloers zijn op mensen met een mooiere auto dan jezelf
pi_26366958
Pauper .
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 20 april 2005 @ 08:20:20 #83
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26367080
quote:
Op woensdag 20 april 2005 07:54 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Setje bandjes in de originele maat kost slechts 500 Euri inc montage en dan heb je Bridgestone S03, een van de fijnste banden voor onder een Impreza.

Remmen kosten 600 Euri voor een set schijven blokken en RVS leiding voor en achter, dat is minder dan dat je kwijt bent voor de remmen van een Volvo s40 1.8.

Tuurlijk is het geen goedkope auto om te rijden, maar ja, je laat er gewoon wat andere dingen voor.
Vroeger bv moest alle Audio en Video in huis het beste van het beste zijn, tegenwoordig maakt me dat niet zoveel meer uit.

Oh en Hilzilla, kankeren op anderen is makkelijk van een afstandje, je zult zelf wel een Hyundai Pony uit 85 rijden en jaloers zijn op mensen met een mooiere auto dan jezelf
Ik weet nie hoe het met Hilzilla zit maar als ik naar iemand zn wagen kijk omdat ik het een mooi ding vindt en ze gaan meteen stoer staan doen en je allemaal staan aangapen van wat mot je nou dan vind ik die persoon een grotere loser dan de persoon die kijkt. Je kan toch verw88 dat als je zo'n bak rijdt er mensen gaan kijken en gluren naar je wagen, maar moet je dan meteen de stoere bink uit gaan hangen. Overigens kom ik meer trotse eigenaren tegen die de wagen puur voor zichzelf hebben en niet zoals die pikkies uit bijv. spijk die er dan stoer mee moeten gaan staan doen.
pi_26367840
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:31 schreef pAin het volgende:

[..]

Kikkerlampen .

Dit blijft voor mij de echt GTT:

[afbeelding]
Eens .

Ik vind de 'nieuwe' lampen zwaar lelijk .
pi_26368622
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 19:22 schreef Remon het volgende:
Het lijkt wel of tegenwoordig elke zelfrespecterende golf gti of "bmw E36 sjonny over gaat naar de Impreza gt/wrc/sti
Mag het ook een Eclipse of een Skyline zijn??
  woensdag 20 april 2005 @ 10:18:19 #86
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_26368792
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Mag het ook een Eclipse of een Skyline zijn??
Denk je echt dat die te betalen zijn voor de gemiddelde spoilergolf dude?
  woensdag 20 april 2005 @ 10:45:37 #87
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26369312
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:18 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Maat van me heb ook een eclipse dus ja. En dies net 20 mja als je drugsdealer bent gaat het wel wat makkelijker.

wel nette bak trouwens alleen het interieur vind ik te zout voor woorden.
pi_26369484
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:18 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

De prijzen van de Eclipse zijn hetzelfde als die van de Impreza... Dus die is dan ook betaalbaar. De Skyline is inderdaad een beetje erg duur...
  woensdag 20 april 2005 @ 11:31:28 #89
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_26370340
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De prijzen van de Eclipse zijn hetzelfde als die van de Impreza... Dus die is dan ook betaalbaar. De Skyline is inderdaad een beetje erg duur...
Een eclipse is bijna niet te krijgen. In tegenstelling tot een impreza.
(Ik heb het wel over het nieuwe type!)
pi_26370666
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Een eclipse is bijna niet te krijgen. In tegenstelling tot een impreza.
(Ik heb het wel over het nieuwe type!)
Daar heb je gelijk in... Dus een Eclipse is wat exclusiever
Dan kun je die dus beter aanschaffen dan een Impreza Heb je tenminste geen "sjonnie" bak
pi_26371990
Ik vind het trouwens niet aardig dat mijn naam zo verbrasterd en misbruikt wordt, ik eis een schadevergoeding..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  woensdag 20 april 2005 @ 14:30:56 #92
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_26375031
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dan kun je die dus beter aanschaffen dan een Impreza Heb je tenminste geen "sjonnie" bak
Precies. Niet duur betekent niet 'niet exclusief'
  woensdag 20 april 2005 @ 15:00:55 #93
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26375852
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

sjonnie bak
dit is een sjonnie bak

En de nieuwe eclipse is trouwens denk nie te betalen hier met al die kut belastingen en onzin, maar het model dat in F&F wordt gebruikt ( groene voor de leken ) zie ik anders zat van rondrijden. Alleen bij mij in de wijk al 4 tegen 1 impreza en dat is zelfs nog een 1.6 met wieldoppen.
  woensdag 20 april 2005 @ 15:33:34 #94
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_26376784
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:00 schreef hifonics het volgende:

[..]

sjonnie bak
dit is een sjonnie bak
[afbeelding]

En de nieuwe eclipse is trouwens denk nie te betalen hier met al die kut belastingen en onzin, maar het model dat in F&F wordt gebruikt ( groene voor de leken ) zie ik anders zat van rondrijden. Alleen bij mij in de wijk al 4 tegen 1 impreza en dat is zelfs nog een 1.6 met wieldoppen.
Ja leuk dat dat bij jou in de buurt zo is. Maar da's dus niet overal zo.
Stel dat je een impreza turbo wilt, dan ga je naar een dealer van je voorkeur en vraag je naar een goede, of je vraagt ze uit te kijken naar een goede. simpel.

Mijn schoonvader is al erg lang op zoek naar een eclipse. De mitsu dealert houd dat voor hem in de gaten en hij struint zelf autotrader, autotrack, marktplaats e.d. af maar er staat er geen te koop.
Ja een groene, maar wie wil d'r nou een lelijke groene.
  woensdag 20 april 2005 @ 15:49:33 #95
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26377241
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:33 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Ja leuk dat dat bij jou in de buurt zo is. Maar da's dus niet overal zo.
Stel dat je een impreza turbo wilt, dan ga je naar een dealer van je voorkeur en vraag je naar een goede, of je vraagt ze uit te kijken naar een goede. simpel.

Mijn schoonvader is al erg lang op zoek naar een eclipse. De mitsu dealert houd dat voor hem in de gaten en hij struint zelf autotrader, autotrack, marktplaats e.d. af maar er staat er geen te koop.
Ja een groene, maar wie wil d'r nou een lelijke groene.
en welk model zoekt hij dan.
die uit F&F is namelijk goed te verkrijgen toch
  woensdag 20 april 2005 @ 15:52:48 #96
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_26377323
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:49 schreef hifonics het volgende:

[..]

en welk model zoekt hij dan. Die vriend van me die wou namelijk een nieuwe gaan importeren en wil misschien van zn oude af. Tis een rode, amerikaans model.
Het 2e model. Dus die wat ook in F&F zat zeg maar.
pi_26377443
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:00 schreef hifonics het volgende:

[..]

sjonnie bak
dit is een sjonnie bak
[afbeelding]

Ik heb hier pas 1 Eclipse zien rondrijden, een niet getunde witte... Impreza's zie ik hier ook in elk dorp rondrijden... Zelf heb ik een oranje uitgezocht, moet alleen nog even sparen, dus zolang moet ik het maar met mijn golfje doen

[ Bericht 5% gewijzigd door RealBizkit666 op 20-04-2005 15:59:43 (plaatje toegevoegd) ]
  woensdag 20 april 2005 @ 16:09:21 #98
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26377783
deze dus

zie idd op autotrader niks meer staan. Laatste keer dat ik keek stonden er toch een paar op. Ik zal eens vragen of hij hem nie van de hand doet.

trouwens wel al aan gesleuteld. Andere achterlichten, velgen, motorpot, luchtfilter,spruitstuk en nog wat andere dingen maar die weet ik nie uit me hoofd.

dees kun je overigens wel spuiten toch
http://www.marktplaza.nl/Mitsubishi-Eclipse-GSI-898739.php

kom trouwens wel meer tegen op tiscali marktplaza
staan er meerder waaronder deze
http://marktplaats.tiscal(...)%3D%26submit1%3DZoek

of deze

http://marktplaats.tiscal(...)%3D%26submit1%3DZoek
  woensdag 20 april 2005 @ 16:12:31 #99
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_26377866
er rijden er hier op rdam zuid trouwens wel 1 gewone zwarte, rode en groene rond en die van die maat van me hierboven. Misschien een keer vragen voor je of ze hem nie verkopen? Zijn wel de europese modellen met oranje knipperlichten en volgens die kerel die ik ken ook wat minder pk dan die van hem. Hij zat nu op 210 ofzo d8 ik.
pi_26381297

Ik ben er erg blij mee, en dan maar een anita. :d
Maar dan wel 1 met 400+pk onder het rechtervoetje
Alweer een nieuw project... **zucht**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')