quote:Op maandag 18 april 2005 22:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Een heleboel sjonnies die zich een Impreza aanschaffen, lopen er financieel op leeg. Een CRX-je onderhouden kan Jan Lul ook nog, maar een Boxer-motor met turbo is hele andere koek.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:24 schreef Xtreem het volgende:
Eens.
Al rijd er ook een boel tuig in dat eigenlijk in een CRX/ Civic -met-japanse-tekens-stickers hoort
Ooit een sjonnie gezien die een auto bij een dealer gaat kopen??quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
Ik ben het er trouwens mee oneens.
Ik woon niet zo ver van een van de bekendste subaru dealersEnne, ik zie daar meestal mensen komen van 30+ .
En rijkeluiskindjes.
Dus nee, geen sjonnies eigenlijk.
En ik zie meestal ook geen Impreza's rijden met sjonnies erin.
Misschien krijgt deze wagen wel zo'n imago door van die zeikerds als hier die weer komen aanzetten met dat gesjonnie dit en dat. Het is toch wel te begrijpen dat veel jongeren graag een mooie en als het effe kan snelle wagen willen rijden waar ze een beetje mee kunnen opscheppen. Laat het nu net zo zijn dat de impreza's van een jaartje of '97 tot 2000 nu redelijk betaalbaar zijn voor de wat jongere rijders die nog geen nieuw kanon kunnen betalen. En als we het toch over sjonnies gaan hebben dan denk ik eerder dat je het beter over al die afgeragde en uit mekaar vallende bmw's kunt hebben uit periode 92 tot 98 ofzo. Die zie je pas veel rijden met de grootste neppe M3 spoilers en weet ik wat ze er allemaal opplakken.quote:Op maandag 18 april 2005 14:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat je helaas best een punt hebt. Daar gaat het rally-liefhebbers-imago
en dan verzamelen ze bij winkelcentrum maaswijk en dan als je daar iemand gaat ophalen dan gaan ze je allemaal heel stoer aankijken en hun muziek keihard zetten als je even naar die impreza kijkt. Lijkt wel alsof ze bang zijn je hem pikt ofzo.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:33 schreef Hilzillah het volgende:
[..]! Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen
Maar 80% van die jonge gassies die Impreza rijden wonen nog thuis, en betalen 50 euro kostgeld! Geloof me spijkenisse zit er vol mee
Er komen ook mensen die hem daar niet hebben gekochtquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:21 schreef pAin het volgende:
[..]
Ooit een sjonnie gezien die een auto bij een dealer gaat kopen??
Die is ok ( alleen jammer van die rare spatlappen/flappen achter de bandenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:03 schreef hifonics het volgende:
[..]
en dan verzamelen ze bij winkelcentrum maaswijk en dan als je daar iemand gaat ophalen dan gaan ze je allemaal heel stoer aankijken en hun muziek keihard zetten als je even naar die impreza kijkt. Lijkt wel alsof ze bang zijn je hem pikt ofzo.
Beetje zwak. Iets niet kopen omdat er een stempeltje op zou zitten, als je hem echt zo mooi vind dan koop je hem toch gewoon? Schijt aan de lui die dan dingen gaan denken waarbij jij je niet thuis voelt, jij vind hem toch mooi?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:22 schreef Remon het volgende:
Ik vind het een hele mooie wagen wou hem ooit graag kopen maar ik wil der haast niet meer in gezien worden vanwege deze stempel die er op zit.
Ben ik de enige die er zo over denkt hier?
Wat vinden de fokkers?
Haha, tis en blijft een rally bak hehquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:53 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Die is ok ( alleen jammer van die rare spatlappen/flappen achter de banden)
Ik kom ook wel eens bij het kanaal in de zomer. Beetje in de zon chillen en ouwehoeren met wat maten, lekker blowtje roken. Maar ut staat idd helemaal vol met van die super stoere knapen die lekker aan het scheuren zijn dan. Ut is natuurlijk wel leuk dat gerace enzo mja je kan idd overdrijven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:39 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Je slaat de spijker zo WAANZINNIG op z'n kop!! Ook ooit wel eens Bij het hartel kanaal geweest van de zomer... WHAHAHAHAHAHAHAHA Eerste klas thuiswonende, stoere, (niet alleen) impreza sjonnie's kijk mij eens koel zijn met mijn auto... Denk dan altijd maar.. wacht maar tot je de leeftijd hebt bereikt dat je een serieus vriendinnetje krijgt, en een huisje wil kopen.... Dan staat er een oude Kadet voor de deur.. Of je moet iedere avond Spagheti zonder saus eten
![]()
dees is ook wat mooier vind ik zelfquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:53 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Die is ok ( alleen jammer van die rare spatlappen/flappen achter de banden)
Ik vind dit een knappe bak:quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:08 schreef hifonics het volgende:
[..]
dees is ook wat mooier vind ik zelf
[afbeelding]
Dat moet je toch aan de boterhammen met suikerquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:05 schreef hifonics het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens bij het kanaal in de zomer. Beetje in de zon chillen en ouwehoeren met wat maten, lekker blowtje roken. Maar ut staat idd helemaal vol met van die super stoere knapen die lekker aan het scheuren zijn dan. Ut is natuurlijk wel leuk dat gerace enzo mja je kan idd overdrijven.
lust geen spaghetti dus wordt helemaal kut als ik een subi koop![]()
Kikkerlampenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:50 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Ik vind dit een knappe bak:
[afbeelding]
![]()
idd niets mis meequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:50 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Ik vind dit een knappe bak:
[afbeelding]
![]()
Ik weet nie hoe het met Hilzilla zit maar als ik naar iemand zn wagen kijk omdat ik het een mooi ding vindt en ze gaan meteen stoer staan doen en je allemaal staan aangapen van wat mot je nou dan vind ik die persoon een grotere loser dan de persoon die kijkt. Je kan toch verw88 dat als je zo'n bak rijdt er mensen gaan kijken en gluren naar je wagen, maar moet je dan meteen de stoere bink uit gaan hangen. Overigens kom ik meer trotse eigenaren tegen die de wagen puur voor zichzelf hebben en niet zoals die pikkies uit bijv. spijk die er dan stoer mee moeten gaan staan doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 07:54 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Setje bandjes in de originele maat kost slechts 500 Euri inc montage en dan heb je Bridgestone S03, een van de fijnste banden voor onder een Impreza.
Remmen kosten 600 Euri voor een set schijven blokken en RVS leiding voor en achter, dat is minder dan dat je kwijt bent voor de remmen van een Volvo s40 1.8.
Tuurlijk is het geen goedkope auto om te rijden, maar ja, je laat er gewoon wat andere dingen voor.
Vroeger bv moest alle Audio en Video in huis het beste van het beste zijn, tegenwoordig maakt me dat niet zoveel meer uit.
Oh en Hilzilla, kankeren op anderen is makkelijk van een afstandje, je zult zelf wel een Hyundai Pony uit 85 rijden en jaloers zijn op mensen met een mooiere auto dan jezelf
Eensquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:31 schreef pAin het volgende:
[..]
Kikkerlampen.
Dit blijft voor mij de echt GTT:
[afbeelding]
Mag het ook een Eclipse of een Skyline zijn??quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:22 schreef Remon het volgende:
Het lijkt wel of tegenwoordig elke zelfrespecterende golf gti of "bmw E36 sjonny over gaat naar de Impreza gt/wrc/sti
Denk je echt dat die te betalen zijn voor de gemiddelde spoilergolf dude?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mag het ook een Eclipse of een Skyline zijn??![]()
Maat van me heb ook een eclipse dus ja. En dies net 20 mja als je drugsdealer bent gaat het wel wat makkelijker.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Denk je echt dat die te betalen zijn voor de gemiddelde spoilergolf dude?
De prijzen van de Eclipse zijn hetzelfde als die van de Impreza... Dus die is dan ook betaalbaar. De Skyline is inderdaad een beetje erg duur...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Denk je echt dat die te betalen zijn voor de gemiddelde spoilergolf dude?
Een eclipse is bijna niet te krijgen. In tegenstelling tot een impreza.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De prijzen van de Eclipse zijn hetzelfde als die van de Impreza... Dus die is dan ook betaalbaar. De Skyline is inderdaad een beetje erg duur...
Daar heb je gelijk in... Dus een Eclipse is wat exclusieverquote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een eclipse is bijna niet te krijgen. In tegenstelling tot een impreza.
(Ik heb het wel over het nieuwe type!)
Precies. Niet duur betekent niet 'niet exclusief'quote:Op woensdag 20 april 2005 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in... Dus een Eclipse is wat exclusiever
Dan kun je die dus beter aanschaffen dan een ImprezaHeb je tenminste geen "sjonnie" bak
sjonnie bakquote:Op woensdag 20 april 2005 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in... Dus een Eclipse is wat exclusiever
Dan kun je die dus beter aanschaffen dan een ImprezaHeb je tenminste geen "sjonnie" bak
Ja leuk dat dat bij jou in de buurt zo is. Maar da's dus niet overal zo.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:00 schreef hifonics het volgende:
[..]
sjonnie bak
dit is een sjonnie bak
[afbeelding]
En de nieuwe eclipse is trouwens denk nie te betalen hier met al die kut belastingen en onzin, maar het model dat in F&F wordt gebruikt ( groene voor de leken ) zie ik anders zat van rondrijden. Alleen bij mij in de wijk al 4 tegen 1 impreza en dat is zelfs nog een 1.6 met wieldoppen.
en welk model zoekt hij dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja leuk dat dat bij jou in de buurt zo is. Maar da's dus niet overal zo.
Stel dat je een impreza turbo wilt, dan ga je naar een dealer van je voorkeur en vraag je naar een goede, of je vraagt ze uit te kijken naar een goede. simpel.
Mijn schoonvader is al erg lang op zoek naar een eclipse. De mitsu dealert houd dat voor hem in de gaten en hij struint zelf autotrader, autotrack, marktplaats e.d. af maar er staat er geen te koop.
Ja een groene, maar wie wil d'r nou een lelijke groene.
Het 2e model. Dus die wat ook in F&F zat zeg maar.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:49 schreef hifonics het volgende:
[..]
en welk model zoekt hij dan. Die vriend van me die wou namelijk een nieuwe gaan importeren en wil misschien van zn oude af. Tis een rode, amerikaans model.
Ik heb hier pas 1 Eclipse zien rondrijden, een niet getunde witte... Impreza's zie ik hier ook in elk dorp rondrijden... Zelf heb ik een oranje uitgezocht, moet alleen nog even sparen, dus zolang moet ik het maar met mijn golfje doenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:00 schreef hifonics het volgende:
[..]
sjonnie bak
dit is een sjonnie bak
[afbeelding]
En de nieuwe eclipse is trouwens denk nie te betalen hier met al die kut belastingen en onzin, maar het model dat in F&F wordt gebruikt ( groene voor de leken ) zie ik anders zat van rondrijden. Alleen bij mij in de wijk al 4 tegen 1 impreza en dat is zelfs nog een 1.6 met wieldoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |