het kost wel moeitequote:Op zaterdag 16 april 2005 17:37 schreef skiczukie het volgende:
Dat werd ons goed ingepeperd als klein onschuldig kleutertje. Ik ken tegenwoordig zoveel mensen die dat niet meer doen. Raar, kost geen moeite en een stuk hygiënischer.
Ik geloof iets van 9 verschillende sporen na een 'feestje' van 10 chirurgen. Of iets in die richting, heb ik eens gelezen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:38 schreef Slarioux het volgende:
15 verschillende urinesporen in een bakje pinda's op een verjaardag, was het toch? Meen er ooit eens iets over te hebben gelezen idd.
ik bedoel maarquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:38 schreef keijz het volgende:
[..]
het kost wel moeite
en zolang je niet over je handen heen zeikt is er helemaal niets aan de hand
of was jij je nooit?
Ranzig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:38 schreef Slarioux het volgende:
15 verschillende urinesporen in een bakje pinda's op een verjaardag, was het toch? Meen er ooit eens iets over te hebben gelezen idd.
ik laat de kraan altijd stromen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef Herald het volgende:
maar omdat je met je 'vieze' hand de kraan opendraait laat je 'viezigheid' daarop achter, waarna je met je 'schone' hand weer aan die 'vieze' kraan draait, oftwel handen wassen is zinloos omdat je daarna 'vieze' spullen toch weer aanraakt.
thuis was ik ze weer wel, terwijl daar gewoon een draaikraan op zit, en vast ook wel verschillende soorten bacteriën, want de wc staat er naastquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:42 schreef skiczukie het volgende:
Okee, ik snap dat van een openbaar toliet nog ongeveer.
dan wel metquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:43 schreef skiczukie het volgende:
Nah goed. Kan iemand eens een poll maken?
Mooi.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef mechatronics het volgende:
[..]
dan wel met
nee, nooit
behalve met sensors in het openbaar en thuis
ja altijd
alleen thuis
Dat verhaal ken ik ja, maar je kijkt waarschijnlijk nooit naar MythBusters, daar hebben ze dus duidelijk de vloer aangeveegd met die fabel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef mechatronics het volgende:
[..]
thuis was ik ze weer wel, terwijl daar gewoon een draaikraan op zit, en vast ook wel verschillende soorten bacteriën, want de wc staat er naast
kent iemand nog het verhaal wat er de lucht in word gegooid na het doortrekken van de WC, en je tandenborstel in de badkamer (met wc ja) te laten leggen?
gevalletje smetvrees?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef mechatronics het volgende:
[..]
thuis was ik ze weer wel, terwijl daar gewoon een draaikraan op zit, en vast ook wel verschillende soorten bacteriën, want de wc staat er naast
kent iemand nog het verhaal wat er de lucht in word gegooid na het doortrekken van de WC, en je tandenborstel in de badkamer (met wc ja) te laten leggen?
Zinloos is nogal overdreven denk ik. Vergeet ook niet dat je daarna weer je handen afdroogt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef Herald het volgende:
maar omdat je met je 'vieze' hand de kraan opendraait laat je 'viezigheid' daarop achter, waarna je met je 'schone' hand weer aan die 'vieze' kraan draait, oftwel handen wassen is zinloos omdat je daarna 'vieze' spullen toch weer aanraakt.
ohja wel! ja nu weet ik het weer, onzin was het jaquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:50 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik ja, maar je kijkt waarschijnlijk nooit naar MythBusters, daar hebben ze dus duidelijk de vloer aangeveegd met die fabel.
Tegen de 30 als het bakje in een druk café staat...quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:38 schreef Slarioux het volgende:
Ja, bij een gezonde voeding.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:57 schreef Tique het volgende:
Nederland is eigenlijk veelste hygiënisch, door onze hygiëne-obsessie heeft er niemand meer natuurlijke weerstand, dat hebben mensen in 3e wereldlanden nog wel!
ja als je daar op vakantie gaat ga je geheid aan de diarree! als je daar water uit de kraan drinktquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:57 schreef Tique het volgende:
Nederland is eigenlijk veelste hygiënisch, door onze hygiëne-obsessie heeft er niemand meer natuurlijke weerstand, dat hebben mensen in 3e wereldlanden nog wel!
Smetvreesquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:57 schreef Tokay het volgende:
Altijd! Soms zelfs ook voordat ik naar de wc ga!
Ik was mijn handen -tig keer op een dag.
Ook altijd als ik thuiskom, en voordat ik het eten ga klaarmaken.
En in mijn tas heb ik zo'n flesje met desinfecterende gel, waarmee ik mijn handen onderweg kan 'wassen'.
Ja, ik denk wel dat ik een beetje smetvrees heb.![]()
Niks mis mee toch?quote:
Nee,quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Ik heb geen rode ontvelde handen ofzo hoor, mocht je dat denken.
Maar in Afrika hebben ze aids...quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:57 schreef Tique het volgende:
daarom neuken jongeren steeds vaker zonder condoom in het poepertjequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:02 schreef keijz het volgende:
Maar in Afrika hebben ze aids...
Weet ik toch.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:02 schreef Renesite het volgende:
Nee,
Ik zeg alleen
Zekerweten is het smetvrees![]()
Aan een handdoek waar gemiddeld 43 verschillende soorten urine in gevonden kan worden? Overigens vraag ik me serieus af of je een mix van urine kunt herleiden tot de urine van verschillende personen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:52 schreef Cheiron het volgende:
Zinloos is nogal overdreven denk ik. Vergeet ook niet dat je daarna weer je handen afdroogt.
is die hand in je avatar wel gewassen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Wat een smetvrees kereltjes hier zeg. Jezus.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef LennyKravitz het volgende:
Denk hier eens over na:
Stel je hebt "vieze" handjes... je draait de kraan open en wast je handen... handen zijn schoon;
... en vervolgens pak je met je schone handjes weer die kraanknop om 'm dicht te draaien... En wie hebben met hun vieze handjes allemaal die knop opengedraaid?
Tja...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef Herald het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef LennyKravitz het volgende:
Denk hier eens over na:
Stel je hebt "vieze" handjes... je draait de kraan open en wast je handen... handen zijn schoon;
... en vervolgens pak je met je schone handjes weer die kraanknop om 'm dicht te draaien... En wie hebben met hun vieze handjes allemaal die knop opengedraaid?
Tja...
"schat, ik voel een griepje opkomen, wil je even bukken?"quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:03 schreef Herald het volgende:
[..]
daarom neuken jongeren steeds vaker zonder condoom in het poepertje
voor de weerstand
Dan draai je de kraan toch dicht met een papieren handdoekje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef LennyKravitz het volgende:
Denk hier eens over na:
Tja...
ja boeiend, overal zitten wel gore bacterien, als je er maar niet ziek van wordt hequote:Op zaterdag 16 april 2005 17:38 schreef Slarioux het volgende:
Lijkt me helemaal geen smetvrees hoor. Zeker na toiletbezoek en voor het eten vind ik dat echt niet gek. Ik heb ook desinfecterende handgel bij me omdat ik veel met het OV reis. Ik ga echt geen broodje eten als ik net een stopknopje heb ingedrukt als ik m'n handen niet kan wassen. Bah.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:57 schreef Tokay het volgende:
Altijd! Soms zelfs ook voordat ik naar de wc ga!
Ik was mijn handen -tig keer op een dag.
Ook altijd als ik thuiskom, en voordat ik het eten ga klaarmaken.
En in mijn tas heb ik zo'n flesje met desinfecterende gel, waarmee ik mijn handen onderweg kan 'wassen'.
Ja, ik denk wel dat ik een beetje smetvrees heb.![]()
Oja daarom worden ze daar ook zo oudquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:57 schreef Tique het volgende:
Eerlijk gezegd, vraag ik me wel af waarom mensen 150-100 jaar geleden makkelijk de 90 haalden en fysiek goed waren, en nu de meeste mensen met de 70 al inzakken, dat terzijde.quote:Op zondag 17 april 2005 15:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oja daarom worden ze daar ook zo oud![]()
Van die jongens die dan plassen en hun handen niet wassen,
bah hebben ze net lekker aan hun piemel lopen sjorren en dan niet eens wassen
dan pijp jij zeker ook niet. Want dan neem je dat ding vol in je mond.quote:Op zondag 17 april 2005 15:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oja daarom worden ze daar ook zo oud![]()
Van die jongens die dan plassen en hun handen niet wassen,
bah hebben ze net lekker aan hun piemel lopen sjorren en dan niet eens wassen
Mag ik van jou de bewijzen zien voor deze stelling? Voor zover ik weet stijgt namelijk de gemiddelde leeftijd waarop mensen sterven nog steeds en zitten we momenteel op 83 jaar. Het lijkt me heel stug dat mensen een à anderhalve eeuw geleden ouder werden dan dat, laat staan dat ze er gezonder bij bleven (ivm lange arbeidstijden en slechte werkomstandigheden).quote:Op zondag 17 april 2005 16:25 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, vraag ik me wel af waarom mensen 150-100 jaar geleden makkelijk de 90 haalden en fysiek goed waren, en nu de meeste mensen met de 70 al inzakken, dat terzijde.
Ik ga er vanuit dat mannen die ook regelmatig wassen.quote:Op zondag 17 april 2005 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan pijp jij zeker ook niet. Want dan neem je dat ding vol in je mond.
Echt alle vrouwen die zeuren dat het vies is moeten daar eens aan denken wanneer ze die lul in hun mond nemen![]()
Ok ik eet nooit meer pinda's op een verjaardagquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:38 schreef Slarioux het volgende:
Hoera, een 'soortgenoot'.quote:Op zondag 17 april 2005 15:52 schreef Maeghan het volgende:
Lijkt me helemaal geen smetvrees hoor. Zeker na toiletbezoek en voor het eten vind ik dat echt niet gek. Ik heb ook desinfecterende handgel bij me omdat ik veel met het OV reis. Ik ga echt geen broodje eten als ik net een stopknopje heb ingedrukt als ik m'n handen niet kan wassen. Bah.
Kijk.. Als je een pannekoek met stroop eet, is dat hartstikke lekker, maar als er dan stroop aan je handen blijft zitten is dat vies. Want het blijft plakken etc. Ik zeg niet dat een piemel vies is, maar je handen er na niet wassen wel.quote:Op zondag 17 april 2005 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan pijp jij zeker ook niet. Want dan neem je dat ding vol in je mond.
Echt alle vrouwen die zeuren dat het vies is moeten daar eens aan denken wanneer ze die lul in hun mond nemen![]()
Desinfecterende handgel bij je hebben geen smetvrees noemen? kom op zegquote:Op zondag 17 april 2005 15:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal geen smetvrees hoor. Zeker na toiletbezoek en voor het eten vind ik dat echt niet gek. Ik heb ook desinfecterende handgel bij me omdat ik veel met het OV reis. Ik ga echt geen broodje eten als ik net een stopknopje heb ingedrukt als ik m'n handen niet kan wassen. Bah.
Als je daar aan gaat denken kan je beter helemaal niks meer vast pakkenquote:Op maandag 18 april 2005 17:23 schreef Maeghan het volgende:
Dus als jij in het openbaar vervoer zit en een knopje aanraakt waar op een dag al honderden mensen met hun vieze ongewassen handen aan zitten, dan eet jij daarna rustig een broodje zonder je handen te wassen? Bah...
Zo stond het niet op die ene sticker hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 18:05 schreef MUUS het volgende:
Neehee, het rijmpje gaat zo:
Na het poepen en plassen,
altijd je handen wassen!
En dat doe ik dan ook..
Ja, en dan is die desinfecterende gel ook heel handig ja. Dat is er juist zo fijn aan, als ik dat bij me heb kan ik alles gewoon vastpakken want ik kan toch m'n handen wassen wanneer ik wil =)quote:Op maandag 18 april 2005 17:54 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Als je daar aan gaat denken kan je beter helemaal niks meer vast pakkennog een leuk voorbeeld computers op scholen in openbare ruimtes, vooral de toetsenborden je weet nooit wat je voorganger aan zijn handen had
Als ik in het openbaar m'n handen heb gewassen na een toiletbezoek draai ik de kraan dicht met een papieren doekje.quote:Op zondag 17 april 2005 10:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan draai je de kraan toch dicht met een papieren handdoekje.
quote:Op maandag 18 april 2005 17:23 schreef Maeghan het volgende:
Dus als jij in het openbaar vervoer zit en een knopje aanraakt waar op een dag al honderden mensen met hun vieze ongewassen handen aan zitten, dan eet jij daarna rustig een broodje zonder je handen te wassen? Bah...
Eet jij met je handen danquote:Op maandag 18 april 2005 19:39 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik was altijd mijn handen na het naar de wc gaan.
En ook voor ik ga eten, thuis aan tafel, niet als ik op het station ben ofzo.
Ik bedoel.. een beetje bacterien binnenkrijgen is ook weer goed voor de weerstand
Of de duwstang van een winkelwagentje.quote:Op maandag 18 april 2005 17:23 schreef Maeghan het volgende:
Sinds ik meerdere keren mensen uit hun neus heb zien vreten in de trein, en zelfs afvegen aan de banken, eet ik niet meer in de trein.quote:Op maandag 18 april 2005 20:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik durf zelfs mijn pistoletje op het tafeltje te leggen in de coupé en het daarna op te eten!![]()
Uhm daar denk ik niet eens bij na, het komt niet eens in me op om me daarover zorgen te maken. Eigenlijk was ik nooit mijn handen, alleen als er zichtbaar vuil opzit en tijdens het douchen worden ze wel schoon. Dus meestal worden ze 1x per dag gewassen en dat is meer dan genoegquote:Op maandag 18 april 2005 17:23 schreef Maeghan het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2005 23:32 schreef MaRySe het volgende:
Hhahaa.. Een beetje weerstand is goed voor je
Jullie eten zeker ook niks meer als het op de grond is gevallen
En het buitenwater waar je in zwemt is zeker lekker schoon.quote:Op zondag 1 mei 2005 08:45 schreef sitting_elfling het volgende:
lol ik was mn handen voordat ik naar de plee ga, en daarnaa ook nog een keer. Zo hebben we dat op school geleerd, met je vieze vlerken aan je leuter zitten is namelijk ook niet super gezond.
alleen met dat blauwalg aan het eind van de zomer moet je oppassen jaquote:Op zondag 1 mei 2005 10:07 schreef frenkck het volgende:
[..]
En het buitenwater waar je in zwemt is zeker lekker schoon.
Als ik mijn reet afveeg krijg ik geen stront op mijn vingers hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 17:27 schreef La_Guiri het volgende:
Jongen, het gaat er toch niet om of je je vingers aflikt daarna, maar wie weet graai jij wel in de schaal met borrelnootjes op een verjaardag etc. Je gaat me toch niet vertellen dat dat lekker is?
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:07 schreef frenkck het volgende:
[..]
Als ik mijn reet afveeg krijg ik geen stront op mijn vingers hoor![]()
juist!quote:Op maandag 2 mei 2005 01:04 schreef Rest het volgende:
Dat doe je toch ook niet als je je been of buik oid dergelijks aanraakt?
zodat je die schone hand kan gebruiken om te rukken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:12 schreef Silencenl het volgende:
Ik was altijd mijn handen als ik na de wc ben geweest en weet dat er overal bacterien opzitten maar daar let ik dus ook op zorg ervoor dat 1 hand tenminste schoon is.
Het is niet eens zozeer hygiënischer, in urine zit namelijk geen bacterien !!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:37 schreef skiczukie het volgende:
Dat werd ons goed ingepeperd als klein onschuldig kleutertje. Ik ken tegenwoordig zoveel mensen die dat niet meer doen. Raar, kost geen moeite en een stuk hygiënischer.
topopvoedingquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:17 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik heb geleerd mn handen niet onder te zeiken en om met toiletpapier mn reet af te vegen inplaats van met mn vingers.
In ieder geval altijd handen wassen als je weet dat ze ''daar geweest zijn waar het niet zo schoon is'' voor je iets gaat eten. Mensen die regelmatig hun handen wassen zijn een stuk minder ziek dan de mensen die weinig hun handen wassen. Blijkt uit wetenschappelijk onderzoekquote:Op maandag 2 mei 2005 01:33 schreef Toet het volgende:
Desinfecterende handgel
Je handen wassen voordat je snack eet, als je een knopje aangeraakt hebt
Gaat toch nergens meer over?
Ik draai de kraan open, spoel mijn handen af, gooi twee handen water over de draaiknoppen van de kraan, en spoel mijn handen heel kort nog een keer af, voor de kraan dicht te draaien. Duurt nog geen twintig seconden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef Herald het volgende:
je moet wat als meervoudig gehandicaptequote:Op woensdag 4 mei 2005 00:40 schreef Zwansen het volgende:
Ik ken iemand die met zijn voet of elleboog de wc-deur in een horeca gelegenheid opendoet, met zijn ellebogen of indien er papier is met een stukje papier de kraan opendoet.
ooit gedacht dat de bril goed scoorde juist omdat mensen er fanatiek toiletpapier over leggenquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:42 schreef krakkemieke het volgende:
Er was ooit een leuk onderzoek, ik meen van de ANWB, over toiletten bij tankstations. De bril scoorde over het algemeen wel goed, qua hygiene.
Leuk, de mensen die daar fanatiek toiletpapier over leggen, hoeven zich dus niet ongerust te maken.
Zo veel mensen doen dat toch niet? Dan kun je beter de bommenwerpertechniek gebruiken, en je reet op enige afstand van de bril houden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:50 schreef Herald het volgende:
[..]
ooit gedacht dat de bril goed scoorde juist omdat mensen er fanatiek toiletpapier over leggen
Ja, het zal wel. Als er één zinnetje is dat ik met een korrel zout neem, is het deze.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:34 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Blijkt uit wetenschappelijk onderzoek![]()
Enige wat ik doe bij een openbaar toilet is eventjes met wc papier de druppels urine weghalen, dan gewoon lekker zitten hoor. Ik ga niet helemaal verkrampt boven zo'n wc hangen als ik ook lekker rustig kan zittenquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo veel mensen doen dat toch niet? Dan kun je beter de bommenwerpertechniek gebruiken, en je reet op enige afstand van de bril houden.
Jij pist zittend? Wijf.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef frenkck het volgende:
[..]
Enige wat ik doe bij een openbaar toilet is eventjes met wc papier de druppels urine weghalen, dan gewoon lekker zitten hoor. Ik ga niet helemaal verkrampt boven zo'n wc hangen als ik ook lekker rustig kan zitten.
Goed argument, vooral door het woord 'anderen'.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:58 schreef pentas het volgende:
Handen wassen na het plassen? Dat doe ik nooit, waarom zou ik, er zijn miljoenen mensen die elke dag een beker van hun eigen urine drinken, goed voor het immuunsysteem. Er zijn nog veel meer mensen die aan plasseks doen, en zich daar heel lekker bij voelen. Dus zo erg is het blijkbaar niet om je handen niet te wassen na het plassen.
Op openbaar toilet pis ik nooit zittend, maar als je moet schijtenquote:
Omdat je zo'n handige piemel hebt, met zeer handige nevenfuncties. Ondankbaar kreng.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:13 schreef frenkck het volgende:
[..]
Op openbaar toilet pis ik nooit zittend, maar als je moet schijten. Thuis zit ik wel ja, waarom niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:40 schreef Zwansen het volgende:
Ik ken iemand die met zijn voet of elleboog de wc-deur in een horeca gelegenheid opendoet, met zijn ellebogen of indien er papier is met een stukje papier de kraan opendoet.
Precies.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Omdat je zo'n handige piemel hebt, met zeer handige nevenfuncties. Ondankbaar kreng.
Pis je vaak over je broek heen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:20 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik heb dit altijd zoooo'n domme regel gevonden. De eerste vraag zou namelijk al moeten zijn: "Gebruik jij je handen tijdens het plassen?" Antwoord: Nee (ja, om mijn broek los te maken dat wel, maar verder niet). Dus waarom zou je je handen moeten wassenOmdat je je spijkerbroek aangeraakt hebt?
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt ook dat mensen die uit hun neus eten minder vaak ziek zijn doordat ze sterker afweersysteem hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:34 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
In ieder geval altijd handen wassen als je weet dat ze ''daar geweest zijn waar het niet zo schoon is'' voor je iets gaat eten. Mensen die regelmatig hun handen wassen zijn een stuk minder ziek dan de mensen die weinig hun handen wassen. Blijkt uit wetenschappelijk onderzoek![]()
Dan doe ik toch iets verkeerd ik ben vaak genoeg ziekquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:34 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
In ieder geval altijd handen wassen als je weet dat ze ''daar geweest zijn waar het niet zo schoon is'' voor je iets gaat eten. Mensen die regelmatig hun handen wassen zijn een stuk minder ziek dan de mensen die weinig hun handen wassen. Blijkt uit wetenschappelijk onderzoek![]()
Ik draai heel hard rondjes. Door middelpuntvliedende kracht pis je dan ook niet over je broek. En als ik sommige wc's zo nu en dan zie, heb ik het idee dat meer mensen dat doen.quote:
Geen handcreme kun je niet aan, metaal vind je ranzig, maar stront aan je vingers is wel in orde?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:36 schreef tulpje6 het volgende:
Ik was mn handen zelden na het plassen of poepen, vaak zelfs niet als er zeik of poep(geur) aan zit. En ik leef nog steeds dus dat zegt wel wat. Ik was ook mn handen niet als ik lekker uitgebreid in mn neus heb lopen pulken.
Kortom: ik ben de gruwel van menig mens wat op hygiene gesteld is.
De reden? Ik ben handcreme verslaafd: na het handen wassen doe ik altijd handcreme op, maarja dat is niet altijd bij de hand (openbare plee's, plee's bij andere mensen) en als ik elke keer mn handen zou wassen na een toiletgang kan ik meer dan 20 keer per dag mn handen gaan wassen (moet errug vaak naar de WC) en dan is mn handcreme ook zo op en dat spul is ook niet goedkoop als je het 3 keer per week moet kopen dan.
Ik ga mn handen niet wassen als ik mn handcreme niet heb want het voelt gewoon zwaar irritant aan voor mij als mn handen zo droog zijn (voor mijn doen zijn ze dan droog).
Bovendien vind ik wel wat in het 'vieze kraan' argument zitten.
Ik kan zelf niet tegen metaalgeur aan mn handen: ik vind het ranzig als ik geld (van iemand anders), sieraden van iemand anders of oude sleutels of zo aan heb geraakt en mn handen dan ook naar metaal meuren en dan de gedachte dat veel mensen die dingen aangeraakt hebben enzo brr. Zeker als er nog vingerafdrukken opzitten (vingerafdrukken vind ik ook al zo ranzig) of het nog warm aanvoelt brr. Dan was ik wel vaak mn handen.
Doe ik ook vaak haha (ben vrouw). Maar soms ook geen zin om dat af te doen als t erg veel en ranzig is, dan ga ik er maar verkrampt boven hangen (als ik moet plassen dan, poepen kan ik echt niet in die hurkstand)....met als gevolg dat ik meer dan helft over de bril zeik en de next one al helemaaaaal niet meer op de plee gaat zitten enzovoorts enzovoorts.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef frenkck het volgende:
[..]
Enige wat ik doe bij een openbaar toilet is eventjes met wc papier de druppels urine weghalen, dan gewoon lekker zitten hoor. Ik ga niet helemaal verkrampt boven zo'n wc hangen als ik ook lekker rustig kan zitten.
Ik heb deze verhalen vaker gehoord van vrouwen. Die schijnen dat een sport te vindenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:43 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Overigens: op de plee op mijn werk stonden vaak schoenafdrukken (nu niet vaak meer sinds er een reglement op de plee hangt dat je oa niet op de plee mag gaan staan anders volgen er maatregelen hehehe)....ik vraag me af welk nieuw pisstandje er daarbij dan is uitgevonden....tis mij een raadsel.....![]()
Turken zijn er ook goed in... Tenminste, de traditionele dan...quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:52 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Ik heb deze verhalen vaker gehoord van vrouwen. Die schijnen dat een sport te vinden![]()
![]()
wat ben jij een smerig wijf zegquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:36 schreef tulpje6 het volgende:
Ik was mn handen zelden na het plassen of poepen, vaak zelfs niet als er zeik of poep(geur) aan zit. En ik leef nog steeds dus dat zegt wel wat. Ik was ook mn handen niet als ik lekker uitgebreid in mn neus heb lopen pulken.
Kortom: ik ben de gruwel van menig mens wat op hygiene gesteld is.
Dit is een leuke stelling voor bij een proefschrift.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef Herald het volgende:
ik ga never zitten zonder papier over de héle bril. alvorens ik de stroken papier precies op de bril leg, maak ik met een vochtig gemaakt wc-papiertje de bril schoon. overigens poep ik bijna altijd thuis, dus ik heb makkelijk praten als man.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:48 schreef octopussy het volgende:
als het even kan dan pak ik met een mouw de deurkruk vast van wc's. Verder raak ik nooit mijn plas aan ofzo dus ik maak mijn handen echt niet vies. Behalve als ik tampons gebruik, dan is het irritant dat je eerst het hokje uitmoet om je handen te wassen.![]()
En dat hangen boven wc's is echt zooooo overdreven. Zolang er geen zichtbare 'resten' op een bril zitten ga ik gewoon zitten hoor. Alsof je ziek wordt via de huid van je billen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |