Even een mededeling, we zijn nog bezig met de handtekeningenactie, maar omdat we morgen al een "speciale bijeenkomst" hebben, georganiseerd door de opleidingsmanager, heb ik vandaag even ingeleverd wat we sinds maandag hebben.
Het document (protest) moest namelijk opnieuw gemaakt worden, om het beter te maken.
Daarom heeft nog niet iedereen getekend, dat heb ik er ook op gezet, actie loopt nog, en na de laatste handtekening ook nog, van de actie loopt nog, de rest van de handtekeningen volgt binnen 3 weken.
Vervolgens heb ik dat dus gekopieerd en naar de volgende punten gebracht.
-HogeschoolRaad (HR) + bewijs van ontvangst terug gehad
-MedenzeggenschapsRaad, omdat ik de voorzitter als leraar heb, en hem toevallig tegenkwam, vroeg ie er gelijk om, en heb ik dus geen bewijs, maar dat vertrouw ik wel.
-College van Bestuur, secretariaat + bewijs van ontvangst, ik zag zelfs dat alvast de kopieen gemaakt werden voor alle leden (en inderdaad, de lege bladen kopieerden ze niet mee)
-Atrium (de hogeschoolkrant, die zal morgen ook bij de bijeenkomst zijn, heb ik dus geen bewijs van nodig vond ik
-Afdeling studentenzaken
-en last but not least, de opleidingsmanager. + bewijs van ontvangst
een hele lijst dus, en dit had allemaal voorkomen kunnen worden als ze bijvoorbeeld een half jaar geleden gezegd hadden van "joh, we denken over een verhuizing naar de TH, hoe denken jullie studenten daarover?"
Sterker nog, als laatste liet ik het bij het secretariaat van de HR zien, waar ik vanzelf begon hoe het allemaal zat. En ze vond het dus heel vreemd dat we niet eerder geinformeerd waren.
Waarop ik zei, nou we hebben die brief, en morgen die bijeenkomst, maar de brief en peiling waren veeeeel eerder beloofd, beloofd VOOR de beslissing van het College van Bestuur.
Waarop zei afdeling communicatie belde, en vroeg (al bellend) heb jij die brief bij je?
Ik zo, nee, helaas niet, maar wel op internet.
>Oh , waar? vroeg ze
en toen tikte ik dit adres in, en rechtermuis op de foto,
waarop zij zei, hee dit is wel intressant, ik kopieer deze link (van dit forum dus) wel, en laat ik het zo zien aan afdeling communicatie
dus, nu op dit moment zou zomaar afdeling communicatie van de Haagse Hogeschool mee kunnen lezen
![]()
ik dacht eerst, is dit wel zo wijs, aan de andere kant, het is gewoon openbaar
edit: op dit moment heb ik de LSVb aan de lijn, dik 20 minuten gebeld
en het kwam erop neer, dit is gewoon gelul, dit is kut, we hebben leugen op leugen gehad. en dat kan niet.
Jammer dat de HR raad al besloten heeft, maar ik moest er dus ook achteraan of er dus studenten in de HR raad zitten. verder nog even dat fusierapport opvragen (hopelijk lukt dat nu, 17.17 nog, denk het niet) en dat even doormailen plus wat nog meer.
Maar ik kan dus nu iig morgen zeggen, ik heb contact gehad met LSVb, en we zijn echt niet bang voor tegenacties, wij pikken dit simpelweg ook niet.
Er werd ons niet veel verteld ook, en nu is zomaar van alles besloten
enfin, ik ga ff snel kijken voor dat rapport, ik hou jullie op de hoogte, dit krijgt nog een staartje (media?) heb ik het idee
later
[ Bericht 3% gewijzigd door mechatronics op 19-04-2005 17:19:16 ]