abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26292986
Hij presteert duidelijk beter met 'grote jongens' dan met de kleintjes. Hij verdient het ook in oranje w.m.b.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26298400
Wel mooie doelpunten van hem !
  zondag 17 april 2005 @ 16:15:54 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_26298745
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:34 schreef Gunner het volgende:
heel lang denk ik , hij heeft namelijk niet bij Ajax gespeeld
Ik denk dat hij binnenkort wel even in de verdediging mag staan, waarna hij gewisseld wordt door Orville Blankendal van de zaterdag amateurs.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_26299013
Als DG om is, wil dat wat zeggen!!

En Orville Blankendal is zeer goed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26304598
Het probleem met Van Persie is zijn mentaliteit, dat laat hij bij Jong Oranje wel zien. Als hij zich gewoon normaal weet te gedragen en zo blijft spelen dan zit hij zo bij het grote Oranje, daar twijfelt niemand aan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26306015
Ik vind het een raar mens sinds ik hoorde dat hij moslim werd
pi_26326423
Marco schijnt nog steeds van zijn trainingshouding in Zweden te balen, maar zou dat een belemmering moeten blijven?
www.thuisuiteten.nl
pi_26326782
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:06 schreef methodmich het volgende:
Marco schijnt nog steeds van zijn trainingshouding in Zweden te balen, maar zou dat een belemmering moeten blijven?
Ik denk het wel, aangezien hij bepaalt wie wel en wie niet in de basis staat. Clarence de schele leeuw wordt ook (terecht) niet geselecteerd.
Van Persie heeft gewoon een persoonlijkheidsstoornis, dat soort jochies hoeft marco niet. De verandering ligt bij het joch zelf.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_26327099
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:21 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik denk het wel, aangezien hij bepaalt wie wel en wie niet in de basis staat. Clarence de schele leeuw wordt ook (terecht) niet geselecteerd.
Van Persie heeft gewoon een persoonlijkheidsstoornis, dat soort jochies hoeft marco niet. De verandering ligt bij het joch zelf.
Wat is er mis met een persoonlijkheidsstoornis, die heeft Marco zelf toch ook?
pi_26327138
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dat zo?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26327186
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Is dat zo?
Hij was ook eigenzinnig, net als Robin.

Het is natuurlijk gelul om hem om die reden niet te selecteren. Dat zegt meer over Marco dan over Robin. Hij is niet aangenomen om alleen met gemakkelijke jongens te werken.
pi_26327257
Marco was eigenwijs, maar persoonlijkheidsstoornis

Tenzij je eigenwijs al als stoornis ziet, maar dan is het hek natuurlijk van de dam
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_26327347
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:39 schreef kamagurka het volgende:
Marco was eigenwijs, maar persoonlijkheidsstoornis

Tenzij je eigenwijs al als stoornis ziet, maar dan is het hek natuurlijk van de dam
Nee hoor, maar ik vond het wel grappig dat jij er als amateurpsychiater Robin van P. er wel met stelligheid 1 toedicht.
pi_26327398
Eigenzinnig is niet hetzelfde als een persoonlijkheidsstoornis, SCH.
pi_26327465
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eigenzinnig is niet hetzelfde als een persoonlijkheidsstoornis, SCH.
Nee tuurlijk niet. Maar hoe komen jullie erbij dat Van Persie een persoonlijkheidsstoornis heeft dan? Is dat officieel vastgesteld ofzo?
pi_26327593
Moslims zijn meestal zeer vastberaden en stabiel van geest.
www.thuisuiteten.nl
pi_26327667
Is ie echt moslim geworden dan?
pi_26327711
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. Maar hoe komen jullie erbij dat Van Persie een persoonlijkheidsstoornis heeft dan? Is dat officieel vastgesteld ofzo?
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:33 schreef SCH het volgende:

[..]

pi_26327719
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
Volgens Derksen wel.
pi_26327791
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:46 schreef SCH het volgende:
Maar hoe komen jullie erbij dat Van Persie een persoonlijkheidsstoornis heeft dan? Is dat officieel vastgesteld ofzo?
pi_26327843
Ik zeg nergens dat Robin een persoonlijkheidsstoornis heeft. Jij zegt dat zowel Van Basten als Van Persie er eentje hebben. Daar reageer ik op.
pi_26328156
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
Ja
pi_26328627
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja
Niks mis mee toch?
pi_26329630
Alleen tijdens de Ramadan presteert ie nu wat minder...
www.thuisuiteten.nl
pi_26333543
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Niks mis mee toch?
Ik vind het maar rare ideeën van hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: