abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38950331
Ik heb gister ook geen JATO takeoff gezien misschien lette ik niet op maar volgens mij was het een normale.
pi_38950854
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:18 schreef JaFFe het volgende:
Ik heb gister ook geen JATO takeoff gezien misschien lette ik niet op maar volgens mij was het een normale.
Geen JATO op zaterdag Vrijdag....
Vandaag was DE demodag van de Blue's

[ Bericht 2% gewijzigd door -CRASH- op 17-06-2006 20:43:13 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:00:55 #203
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_38951771
je bedoel vrijdag. want vandaag is het zaterdag.. zou niet weten waarom een propellor vliegtuig anders zo'n straaljager lawaai maakt
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:11:45 #204
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_38952097
Ach moeten we maar zo denken staat er iig een mooie show van de blue's op dvd
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:17:17 #205
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_38952258
Heeft iemand vrijdag die Deltavlieger met die ganzen ook gezien? echt geweldig..ik heb het al es op Discovery gezien maar op een gegeven moment kwam er een deltavlieger met zo'n propellor langs met een stuk of 10 gansen in formatie erachteraan..echt leuk
pi_38952894
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:00 schreef Devilnl het volgende:
je bedoel vrijdag. want vandaag is het zaterdag.. zou niet weten waarom een propellor vliegtuig anders zo'n straaljager lawaai maakt
ja vrijdag
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heeft iemand vrijdag die Deltavlieger met die ganzen ook gezien? echt geweldig..ik heb het al es op Discovery gezien maar op een gegeven moment kwam er een deltavlieger met zo'n propellor langs met een stuk of 10 gansen in formatie erachteraan..echt leuk
Zekers......

Hebben de Red Arrows ook gevlogen... of zijn ze alleen vertrokken
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:42:58 #207
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_38952951
arrows hebben alleen de vrijdagshow gevlogen als t goed is
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_38953033
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:42 schreef jozef444 het volgende:
Ik zat zonet naar het journaal te kijken, of er ook iets over de open dag op was.... Niks over de open dag gezien, maar wel iets over een feestje (of een dode ) bij de Britse koninklijke familie.... En wie kwamen daar een saluut brengen aan de koningin? Inderdaad de red arrows! Dus daarom waren ze er vandaag niet
pi_38953051
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:42 schreef jozef444 het volgende:
weet ik maar zijn ze gisteren of vandaag weer vertrokken...
Want ik kreeg een sms van me zus in England ze dacht ze te hebben
zien overvliegen in Dover.
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik zat zonet naar het journaal te kijken, of er ook iets over de open dag op was.... Niks over de open dag gezien, maar wel iets over een feestje (of een dode ) bij de Britse koninklijke familie.... En wie kwamen daar een saluut brengen aan de koningin? Inderdaad de red arrows! Dus daarom waren ze er vandaag niet
Aaaaah ok thnx...
The queen was 80 geworden vandaag
pi_38953871
Reserve vliegtuig van de Red Arrows stond er vandaag nog

Vandaag geweest ivm betere weer en wat een show

Alle full shows waren super, JATO start van Fat Albert , alleen dat ze als laatste act waren gaf nogal een logistieke bende met 130000 bezoekers die daarna allemaal naar huis willen...
pi_38955392
RA zijn vrijdag namiddag vertrokken om uur of 17:00
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_38956003
Die delta vlieger met ganzen heb ik helaas niet gezien, maar schrokken die ganzen niet van al die vliegtuigen op de grond (maakt toch ook redelijk wat geluid)? Bovendien waren er overal helicopters.

Trouwens, iedereen, goede foto's hoor . Had er zelf ook heel wat geschoten, maar die vliegtuigen zijn te snel voor mijn fotocamera'tje, allemaal wazige vlekken :

als je niet beter zou weten zou je zeggen dat het een crash wordt

[ Bericht 31% gewijzigd door Sterke_Yerke op 18-06-2006 12:58:12 ]
De status 'bagger-user' voorbij
  zondag 18 juni 2006 @ 00:03:57 #213
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_38960042
Teeeeeeeering, ik ben echt verbrand

Erg mooi weer, strak blauwe lucht

Blue Angels vielen mij wel wat tegen btw.

Topdag verder gehad
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  Redactie Sport zondag 18 juni 2006 @ 00:17:51 #214
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_38960482
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 18 juni 2006 @ 08:39:23 #215
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_38963938
Die blue angels zijn echt zwaar overrated... Het zag er echt super strak uit, maar verder was het gewoon saai. Frankrijk en Zwitserland waren wel tof. Fat Albert

Ow the Airfield attack was dit jaar minder spectaculair, dan die van vorig jaar, maar alsnog erg leuk.

En ik ben echt heel erg verbrand. Trouwens was die organisatie bij jullie ook zo kut. We hebben op de heen weg een UUR moeten wachten op een bus omdat iedereen van achtere voorin de rij ging staan en er maar een verkeersleider was die niets deed. De lullo. Terug ging het een stuk beter in ieder geval.
  zondag 18 juni 2006 @ 10:41:45 #216
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_38964910
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:39 schreef Silmarwen het volgende:
En ik ben echt heel erg verbrand. Trouwens was die organisatie bij jullie ook zo kut. We hebben op de heen weg een UUR moeten wachten op een bus omdat iedereen van achtere voorin de rij ging staan en er maar een verkeersleider was die niets deed. De lullo. Terug ging het een stuk beter in ieder geval.
Ik ben gister dus niet op de basis zlef geweest, maar er een rodnje omheen gedaan voor de randverschijnselen te fotograferen... en ik kwam tussen Marssum en de vliegbasis een enorme onafgebroken stroom mensen tegen die geen zin meer hadden om op de bus te wachten

Er leuk btw om tegen zo'n enorme groep in te fietsen Vooral ook omdat niemand vor zich kijkt als er iets over komt vliegen, maar iedereen wle doorloopt
  zondag 18 juni 2006 @ 10:51:26 #217
147919 Badmintonner
The world is mine...
pi_38965045
Ik vond het erg op de showteams gericht dit jaar, helaas heb ik het idee dat ze dat doen om nog meer mensen te trekken. Op zich prima, maar ik als "die hard" bezoeker had toch wel graag wat meer solo's gezien op vrijdag van de jets. En wat meer heli demo's. De Blue Angels vond ik een grote tegenvaller. Voor mij blijven de Red Arrows het beste team van de wereld, vooral door hun bescheidenheid. Die amerikaanse arrogantie, niet te geloven. Verder was het weer een mooie dag.
Van der Sar, blijf!
pi_38965539
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:39 schreef Silmarwen het volgende:

Ik heb niet dan lof voor de organisatie. Wij zijn met de trein vanuit Sneek gekomen. Het enige moment dat we op de heenweg moesten wachten was voor de brug. Terug hebben we incl. de trein er een uur overgedaan om thuis te komen. Er waren voldoende bussen en ideaal was dat er overal gratis water uitgedeeld werd.

btw. de show rond de blue angels was spectaculairder dan de vliegshow zelf. Wat een beweegbare poppen zijn het ook...
De fransman met zijn ganzen was heel mooi om te zien tussen al het vlieggeweld!
  zondag 18 juni 2006 @ 11:25:32 #219
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_38965596
Ik vond dat hele gedoe rond die Blue Angels nogal overdreven, en ook opgeklopt door de lokale media.... Allemaal mensen hier uit de buurt die speciaal gingen om nara de Blue Angels te kijken. want die zijn toch oh zo geweldig

Nou, als ik hele eerlijk ben had ik tot een week geleden nog nooit van ze gehoord hoor Iedereen keek me op de vrijdag ook heel erg verbaasd aan dat ik toen de BBlue Angels begonnen ik mn prachtige plekje helemaal vooraan verliet....
  zondag 18 juni 2006 @ 13:33:41 #220
147919 Badmintonner
The world is mine...
pi_38969191
Mijn mooiste foto:

Van der Sar, blijf!
  zondag 18 juni 2006 @ 13:37:51 #221
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_38969286
Geslaagd dagje. Eerst een beetje irritatie bij de bussen, mensen die helemaal naar voren liepen, want die hoeften natuurlijk niet netjes te wachten. Vervolgens op het veld onze basis opgezet en genieten maar. Ik vond het leuk om een keer een Hindte zien en ook de Hunters konden we nog net meemaken. De Airfield Attack viel me lichtjes tegen, maar daar had ik nog oude herinneringen aan die spectaculairder waren.
Na de pauze nog even genieten van de Nederlandse F-16 waarna mijn grote verrassing Patrouille Suisse kwam. Misschien was ik ook wel aangenaam verrast door het mooie licht en de strakke formatie's, het was een ideaal foto-moment. De daaropvolgende Strike Eagle was ook een toppertje, ik ben vroeger veelvuldig op Soesterberg geweest en genoot weer van hetlompe geweld. Dat het een Strike Eagle was, maakte het feest alleen maar compleet.
Ook Patrouille de France vond ik weer een genot om te zien en ook al gaat het niet altijd even snel, ze maken er toch wel een van de mooiste shows van, hele mooie formatie's en een hart wat anderen niet maken, chapeau.
De Blue Angels vond ik ook leuk om te zien, toch speciaal. De show vind ik nogal wat overtrokken en langdradig, maar ach, dathoort bij Amerikanen, ik meen me te herinneren dat dat bij de Thunderbirds niet heel anders gaat. Helaas was de zon toen ook over z'n mooiste punt heen en ik vond het een organisatorische misser dat ze dit 'hoogtepunt' tot het einde bewaarden. Maar de show an sich was top, de hele Open Dag was eigenlijk gewoon top.
Tegenvaller waren de static - die ik erg mager vond, en de terugreis, die in mijn ogen fout liep doordat iedereen dus tegelijk pleite wou. (pluspunt was de overkill water die werd uitgedeeld).

Al met al een topdag dus, als je je niet te druk maakt heb je een heerlijke dag en verbrande schouders en hoofd (en armen en benen en rug en buik), goed gedaan weer van de KLu. Hoogtepunt waren voor mij dus de Patrouille de Suisse en de Strike Eagle, Fat Albert en de Blue Angels waren een fijn toetje, volgend jaar dus maar weer. De foto's volgen van de week wel, ik heb net een selectie gemaakt die ik moet gaan bewerken. Resultaten zal ik in het FOT topic plaatsen, evenals een linkje naar de hele reeks.

Ow ja, PdeHoog en Briggy, jammer dat ik jullie net niet tegenkwam, volgende keer beter.
pi_38969293
In totaal gezien vond ik de Blue Angel show echt het beste van de dag hoor. Zo geniaal hoe dichtbij ze naast elkaar vliegen met dat soort grote bakbeesten. De vele verschillende stunts en high speed passes Hele show element er om heen vond ik ook leuk zoals Fat Albert en het instappen in de vliegtuigen. Tuurlijk dat instappen, kan best weggelaten worden, maar het gaf ook wel wat leuks aan de show.
  zondag 18 juni 2006 @ 13:42:44 #223
148655 Robocock
pi_38969422
F15 e Strike Eagle vond ik te gek, heerlijk geluid. Fat Albert was ook super wat een show. Patrouille de France vond ik het beste als team

Teruglopen naar het FEC vond ik wel wat miner was al kapot verbrand, en dat hielp niet echt
pi_38969426
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef Robocock het volgende:
Teeeeeeeering, ik ben echt verbrand

Erg mooi weer, strak blauwe lucht

Blue Angels vielen mij wel wat tegen btw.

Topdag verder gehad
Mên, ik ook. Ik heb blaren op mijn neus door het vebranden.
  zondag 18 juni 2006 @ 13:51:15 #225
148655 Robocock
pi_38969618
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:42 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Mên, ik ook. Ik heb blaren op mijn neus door het vebranden.
ik wilde nog even stappen toen ik terug was, maar na wat blikken in de spiegel zag ik daar maar vanaf Weinig kans op scoren, ik gloeide helemaal
pi_38969832
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:51 schreef Robocock het volgende:

[..]

ik wilde nog even stappen toen ik terug was, maar na wat blikken in de spiegel zag ik daar maar vanaf Weinig kans op scoren, ik gloeide helemaal
Nu nog steeds? Ik wel.
  zondag 18 juni 2006 @ 14:06:58 #227
148655 Robocock
pi_38969969
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:01 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Nu nog steeds? Ik wel.
Ja onwijs Als ik nu zou gaan zonnen krijg ik acute huidkanker volgens mij.
Dus vandaag veel voetbal kijken, intersletten en maar even sporten laat in de avond
  zondag 18 juni 2006 @ 14:07:28 #228
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_38969983
was ook wel aardig verbrand gisteren. maar wij zijn toch nog op stap gegaan.
op de terug reis nog een boom geknuffelt. en een natte poot, majah hoort er bij haha
pi_38970670
Kan iemand mij uitleggen waarom de voorzitter van een milieu-subsidiespons in een F18 stapt?
pi_39115980
Voor de mensen die niet in staat waren al mn foto's tegelijk te openen: hier staan al mn vliegtuigfoto's per fabrikant gesorteerd. En ja, dat duurt even, vandaar dat het nu pas klaar is
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:18:28 #231
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39116067
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de mensen die niet in staat waren al mn foto's tegelijk te openen: hier staan al mn vliegtuigfoto's per fabrikant gesorteerd. En ja, dat duurt even, vandaar dat het nu pas klaar is
Die Sukhoi is een SU-22.

Want het is een export-kist. Cadeautje van Egypte dacht ik.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_39116355
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:18 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Die Sukhoi is een SU-22.

Want het is een export-kist. Cadeautje van Egypte dacht ik.
Ik heb het aangepast, dank je In het defensie-topic in C&H werd gedacht dat het een Su-17 zou zijn
pi_39116565
een paar leuke schampschotjes gefotografeerd:

donderdag 22 juni 2006 @ 16:37:02 #234
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39116680
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik heb het aangepast, dank je In het defensie-topic in C&H werd gedacht dat het een Su-17 zou zijn
Ge-exporteerde versies van de SU-17 luisteren naar de codenaam SU-22. Ik dacht dat het een voormalig Egyptisch toestel was. Blijkt de beschildering (Sovjet) wèl origineel, dan is het inderdaad een SU-17.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')