Wel op de static show.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had al aangevraagd om hem samen te voegen
Kan ik in je achtertuin kamperenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De logeerkamer is nog niet gereserveerd voor dat weekend
100 meter bij ons huis vandaan is een campingquote:Op maandag 15 mei 2006 00:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar was ik ook beide dagen geweest in Gilze...
Als het weer geen (grote) parten speelt dan ben ik er
nu ook weer allebei de dagen.
[..]
Kan ik in je achtertuin kamperen![]()
Ahaaaaa... Dan zet alvast een stuk af voor me...quote:Op maandag 15 mei 2006 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
100 meter bij ons huis vandaan is een camping
Jaquote:Op maandag 15 mei 2006 00:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ahaaaaa... Dan zet alvast een stuk af voor me...
Heb je toevallig een telefoonnummer van die camping??
THNX....quote:Op maandag 15 mei 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja![]()
ik zou wel alvast reserveren inderdaad, je bent vast niet de enige die er wil overnachten dat weekend.
Heb die dingen ook een keer op een show zien vliegen met Viggen's erbij. NIET normale tering heriie komt eruit. Echt te ziekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:27 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Maar er zitten er een paar tussen!
Draken!...hoewel de Jas 39 Grippen er ook bij had mogen zitten. Saab jets.
![]()
[afbeelding]
Welke dan op de static show?!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:14 schreef M5 het volgende:
[..]
Wel op de static show.
Maar als ik al ga is het alleen voor de Blue Angels & C-130 JATO en de F-15E Demo, de rest heb ik al tig keer gezien.
Moet je naar engelandquote:
Een Poolse MiG-29 staat op de static.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Welke dan op de static show?!
Niet hè.![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:22 schreef Ronald1903 het volgende:
[..]
Een Poolse MiG-29 staat op de static.
Na een paar jaar mogen ze gewoon weer in een tentje bij de rest van hun marine collegas in de bushbush van een of ander moslimlandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:37 schreef Jimmeh het volgende:
Midden op de oceaan zullen die wel even de geluidsbarriere breken denk ik
Wel een droombaan om gigantisch veel geld te verdienen met een aantal uur shows geven per week, heo vet is dat
Ach het reisje erheen is maar 254 KMquote:Op zondag 11 juni 2006 14:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga op zaterdagVorig jaar op zondag geweest in Gilze. Men wat was het druk op de weg, en nu helemaal in Leeuwarden.
Maar goed ik heb er zin an![]()
Red Arrows
Hehe...... gevondenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:14 schreef -CRASH- het volgende:
Zijn er al scanner frequenties bekend
gemaakt van de vliegtuigen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |