Ik geloof dat een kaartje voor de bus ¤5 kost. Het vervoer wordt verzorgd door xx en niet arriva.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
er rijden pendelbussen vanaf het treinstation, Zug-Chef
Ik ga het grootste deel van de shows ook gewoon vanuit mn achtertuin bekijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:28 schreef TheRealFalcon het volgende:
Ik kan wel een biertent gaan beginnen in de voorkamer van me huis + verhuur verrrekijkers... BIERTJE?
Maar er zitten er een paar tussen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Weinig byzonderheden zie ik in de line-up.
Jah, die zijn uniek, verbazingwekkend en gewoon geweldig eigenwijs bij al dat doorsnee vlieggeweldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:27 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Maar er zitten er een paar tussen!
Draken!...hoewel de Jas 39 Grippen er ook bij had mogen zitten. Saab jets.
![]()
[afbeelding]
mja ik heb er eigenlijk geen tijd voo rom er naar toe te gaan maar der komt teveel unieks om te laten schietenquote:
De logeerkamer is nog niet gereserveerd voor dat weekendquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:50 schreef jozef444 het volgende:
[..]
mja ik heb er eigenlijk geen tijd voo rom er naar toe te gaan maar der komt teveel unieks om te laten schietendus ik moet wel naar dat gat van je komen Elaxxxxx
ik moet de zaterdag werken dus ik ga s'avonds meteen terugquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De logeerkamer is nog niet gereserveerd voor dat weekend
Een topic van het vorig jaarquote:Op zondag 14 mei 2006 18:52 schreef M5 het volgende:
16 en 17 juni open dag Luchtmacht in Leeuwarden.
quote:
ik had al aangevraagd om hem samen te voegenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:52 schreef M5 het volgende:
16 en 17 juni open dag Luchtmacht in Leeuwarden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |