quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef TheRealFalcon het volgende:
Volgend jaar is het in Leeuwarden. Ik woon op de aanvlieg route van Leeuwarden en het is me toch lekker rustig nu!.. De baan is in geheel onderhoud
Goeiuh! :-) ... Dat wordt trouwens nog "genieten" met de opendag... lol! Biertje + verrekijker en lekker in het gras liggen .. en het leukste is in mijn eigen tuin!quote:
bron: http://www.luchtmacht.nl/opendagen2006/quote:Op 16 en 17 juni 2006 organiseert de Koninklijke Luchtmacht op de Vliegbasis Leeuwarden de Open Dagen 2006.
Uhm dit was vorig jaar : M.Ram - zaterdag 16 april 2005 @ 15:27quote:Op woensdag 19 april 2006 21:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ahum graag even tt verbeteren, de open dagen zijn in Juni!
[..]
bron: http://www.luchtmacht.nl/opendagen2006/
dat was vroeger de vrijdag altijd, maar nu zijn ze dan ook open... weet het niet, loop naar de hoofdpoort en ga naar het bezoekerscentrumquote:Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
TT aangepast. Ik had het vandaag net in mn agenda gezet, ik zla er ook bij zijn, als buurman van de vliegbasis zijnde
Vroeger was er zoiets als een speciale open dag voor de mensen die overlast van de vliegbasis hebben, weet iemand daar iets meer van?
De definitieve agenda is nog niet bekend. Maar als je met "oosters" de oosteuropese landen bedoelt: dat wordt steeds minder. Vroeger kwamen ze op elke uitnodiging af, wegens alles wordt ze gratis aangeboden, en ze moeten toch vlieguren maken. Maar de centjes beginnen ook daar steeds meer op te raken.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Geen Oosterse kisten?
Ik opende dit topic ivm een sollicitatie van de luchtmacht en daar ging een opendag aan voorafquote:Op donderdag 20 april 2006 09:48 schreef Quantor het volgende:
Toch wel lachen hoe zo'n topic van een jaar oud opeens weer actueel wordt![]()
Ook ik ga met 3 vrienden naar Leeuwarden, alleen dit jaar niet vergeten de lampen van de auto uit te doen
Niks mis met topic recyclingquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Ik opende dit topic ivm een sollicitatie van de luchtmacht en daar ging een opendag aan vooraf![]()
Dus niet zo zeer een vlieg show waar nu over gesproken word![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |