Apri ski hut kut muziekquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:21 schreef ARKON het volgende:
http://arkserver.servehttp.com/1.mp3 lekkere muziek hoor
Flink blowen en je merkt er nix meer van..quote:
Niks mis met een ac/dc shirt hequote:Op zaterdag 16 april 2005 16:21 schreef mechatronics het volgende:
je vergeet:
-van die streepdingen om hun armen
-korte broek met dit weer maar wel loodzware kisten aan
-een veiligheidsketting rood wit ala:
[afbeelding]
een shirt van ACDC of weet ik wat, een duitse legerjas, een zwarte rugtas vol met veiligheidsspelden en idd van die plakkertjes enzo
mag allemaal wel van mij hoor, maar kijk dan op zn minst blij
Ik denk dat hij een hele andere hardcore muziek bedoelt als waar jij aan denkt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]Nee inderdaad, jij houdt van kwaliteitsmuziek he
wat dinges zegtquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Klopt, daar is het alleen maar op
Kutzenders zijn dat geworden.
Vooral die mannetjes in hun geblindeerde E30-jes die denken dat ze ook gangsta-nigga zijn als ze stoer kijken en die herrie draaien
Of die BrEeZaH's die gangsta-rap draaien, lachwekkend of eigenlijk om te huilen.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
IK HAAT GVD TRAAAANCCEEEE!![]()
![]()
![]()
Lang leve hardcore/metal/grindcore/D&B![]()
Maar ik bedoel, trance is gewoon barslecht en Triesto is een sukkel, klinkt gewoon voor geen meter.
trance![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:07 schreef TerrorFront het volgende:
^_^hihi fuck trance! gay muziek
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Al die trance-sukkeltjes dragen bij aan de verloedering van ONZE maatschappij.
quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:03 schreef Xantra het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]
Dat is ook werkelijk het enige kut argumentje dat electro-haters kunnen bedenken hequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:38 schreef Ixnay het volgende:
Trance is niet eens muziek trouwens.
Jij hebt het begrepenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:06 schreef Tha.Gnome het volgende:
Geef mij maar wat progressive trance, markus schulz spul.
Idd, er is meer dan alleen Tiesto. Dat is piemeltrance.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef AcidTrance het volgende:
I smell shit here![]()
Psychedelische Trance, Goa Trance, TechTrance heerlijk![]()
Voor alle Trance haters kijk eens verder dan TMF er is meer in deze wereld succes ermee![]()
PiemelTrance.....ken ik nog niet.......is het wat???quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:51 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Idd, er is meer dan alleen Tiesto. Dat is piemeltrance.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |