Ja, dat maakt 't dus sowieso niet te gelovenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:00 schreef iamredleader het volgende:
Wat een bullsh*t.
Dat mensen dit schrijven/lezen/geloven, dat is toch bijna niet te geloven.
Wauw.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:06 schreef VoreG het volgende:
En dit geloven jullie echt?
Dat bedoel ik dus, these days weet je dus niet met zekerheid wat echt van Nesara is en wat nietquote:
Zou wel mooi zijn als het echt waar is, dan kunnen wij relaxed aan ons bewustzijns-verhoging werken zonder dat we allerlei ziektes of oorlogen hoeven mee te makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:40 schreef Hallulama het volgende:
Ik ken die site, en ik heb daar de volgende conflicten mee:
1. Bij mijn weten heeft NESARA nooit om cash gevraagd
2. Zie http://www.nesara.de/ om uit te vinden in welke landen men er allemaal wel niet mee bezig is
De NESARA gekte heeft schijnbaar zelfs een demonstratie voor het Vredespaleis veroorzaakt, some time ago...
Maar okay, het blijft een dubieus verhaal, absoluut, ik wil echter niet over één nacht ijs, ik volg het hele feest op veilige afstand, ik vind 't in iedergeval zeer vermakelijk.
Wat het promoten betreft, ik vraag me af hoe het zit met de promotie wat betreft de ronde aarde in de tijd dat de mens dacht dat ze plat was
Anyway, je weet 't dus nooit, echter, we merken 't snel genoeg, deze dagen moet 't gebeuren, ze hebben nu zelfs hulp van spirituele schepsels, da's weer nieuw, schijnbaar, die hulp was er vroeger niet, de aankondiging is al een aantal maal mislukt, zo gaan de verhalen...
Dat zou fantastisch zijn ja, bijna te mooi om waar te zijn, vandaar de skepsisquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:57 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als het echt waar is, dan kunnen wij relaxed aan ons bewustzijns-verhoging werken zonder dat we allerlei ziektes of oorlogen hoeven mee te maken
![]()
Well, alles en iedereen wil aandacht. Jij ook, anders postte je hier niet. So you tell me.quote:Op zondag 17 april 2005 00:06 schreef Hallulama het volgende:
Ja, maar Nynex, da's dus het vage, de manier van aandacht, wat is die waard, waarom willen ze dat? Omdat ze labiel zijn? Ik begrijp er geen hout van, vandaar dat ik het interessant vind, I guess...
Ja die deadline houdt het leuk. Maar die is nu geloof ik wel verstreken.quote:Op zondag 17 april 2005 01:00 schreef Hallulama het volgende:
Joh, het feit dat er keihard deadlines worden genoemd is ons geluk, als we niets horen kunnen we 't vergeten en gewoon lekker verder gaan met voortplanten
Mja paar aliens net op CNN die zeiden dat ze NESARA ff gingen implementeren.quote:Op zondag 17 april 2005 01:02 schreef Nickthedick het volgende:
Is er al wat gebeurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |