Ik kan niet maarzo even een directe www link uit mijn mouw schudden waar dit te lezen valt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef Hallulama het volgende:
Dat van de Maya's weet ik, maar er schijnen dus inderdaad meerdere bronnen te zijn, ik ken alleen die van de Maya's, waar vind ik iets over wat die Indiërs zeggen?
Ik hou ook van jou.quote:hmmm. ik bewonder je geestdrift en (parate)kennis.
Ah, je bedoeld waarschijnlijk de Veda's.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:13 schreef Vailixi het volgende:
en wat ook in oude Indiaase teksten staat.
in discussie welquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:33 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
And that is all that matters, isn't it?
dan moet je ff naar ditluisteren tweede vers volgens mijquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ah, je bedoeld waarschijnlijk de Veda's. Kan je een bronverwijzing opgeven waar zoiets staat dan? Welke Veda en welk vers, wie het evt. zo geinterpreteerd heeft enzo.
Niet zo 1, 2, 3quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ah, je bedoeld waarschijnlijk de Veda's. Kan je een bronverwijzing opgeven waar zoiets staat dan? Welke Veda en welk vers, wie het evt. zo geinterpreteerd heeft enzo.
Ik zei ook dat het interessant was en niet dat je het moet gelovenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ah, je bedoeld waarschijnlijk de Veda's.
Die link van Experiencefestival met Sri Kalki Bhagavan.. dat is zo'n beetje hetzelfde als zeggen dat je Jezus geincarneerd bent en dat het einde der dagen aanbreekt. Alleen dan natuurlijk de Hindoe Avatar Kalki (de 10e verschijning van Vishnu) en dat de Gouden Tijd aanbreekt.
Wikipedia
haha okquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef Woodbridge het volgende:
Ik zei ook dat het interessant was en niet dat je het moet geloven![]()
Zeker.. ik baal dan ook als een stekker dat ik die nu niet even zo kan laten zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:53 schreef The_Shining het volgende:
[..]
haha ok
Maar voor de goeie orde, dat je weet waar ze het vandaan halen. De originele verhalen zijn ook interessant
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:26 schreef Hallulama het volgende:
Dat gedoe rond 15 april was trouwens bedoeld om bepaalde dark forces uit hun tent te lokken, zo las ik laatst in een channeling.
ja die kwamen van de pen van zoalshetis.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef SlimShady het volgende:
Waren die verhalen over het Witte Huis + aliens nou onzin?
Ik neem CNN altijd serieus dus nu twijfel ik.
Ah. Weet je.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:26 schreef Hallulama het volgende:
False alarm sends Bush to underground shelter
Wednesday, April 27, 2005 Posted: 12:51 PM EDT (1651 GMT)
WASHINGTON (AP) -- Fears that an unidentified aircraft had entered restricted space near the White House prompted security officials to move President Bush from the Oval Office to an underground shelter Wednesday.
Bron: CNN.com ( http://us.cnn.com/2005/US/04/27/whitehouse.security.ap/index.html )
---
Moegaga, UFOs after Bush
oh jij wist niet dat ik die allemaal geschreven heb? de hoax continues.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:57 schreef Hallulama het volgende:
Exqueeze me ?
was ook een grapje. geheel conform het topic idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:12 schreef Hallulama het volgende:
Nee, ik denk dat je nu lijdt aan grootheidswaanzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |