We zullen het vanzelf wel zien Hallulama.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:27 schreef Hallulama het volgende:
Er zijn twee partijen in "dromenland" op dit moment.
Een partij die zegt dat 't eerst nog flink mis gaat, en een partij die zegt dat dat flink misgaan niet meer nodig is, en dat 't goed mogelijk is dat ze zichzelf een dezer dagen al laten zien.
Ikzelf behoor tot die laatste partij, en ik mag hopen dat ik 't bij het rechte eind heb, dat zou een hoop ellende schelen.
(ja, ik heb ook maar effe een alien pet opgezet)
Geinige avatarquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:27 schreef Hallulama het volgende:
Er zijn twee partijen in "dromenland" op dit moment.
Een partij die zegt dat 't eerst nog flink mis gaat, en een partij die zegt dat dat flink misgaan niet meer nodig is, en dat 't goed mogelijk is dat ze zichzelf een dezer dagen al laten zien.
Ik zelf behoor tot die laatste partij, en ik mag hopen dat ik 't bij het rechte eind heb, dat zou een hoop ellende schelen.
(ja, ik heb ook maar effe een alien pet opgezet)
Bron?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
Thu, 12 May 2005, 22:51
CNN Breaking news!
Former president bush is now announcing alien troops took over the White house. At first sight it appeared to be completely insane people dressed as aliens, but now the confiscated President confirms it is “no joke! They are coming to smoke us out of our fancy houses!”
This was the statement of a very concerned Bush before the connection was lost a few minutes ago.
Right now America is in complete state of shock and awe. People are running in the streets, in Orange County a man ate his entire family and Texas is now a parking lot for alien aircrafts.
We’ll continue continuously.
cnnquote:
Zonder beledigend te willen zijn vind ik de hele berichtgeving gedaan worden door nogal zweverige figuren en wazige verhaaltjes die later dan toch niet uitkomen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:52 schreef Hallulama het volgende:
Nice one.
Ik geloof niet dat ze 't zo amateuristisch zullen aanpakken.
Vandaar misschien dat 't nog wel 7 jaar gaat duren voordat ze komen, als 't 7 jaar kost om de mens klaar te krijgen om zoiets in alle rust te laten ondergaan.
Misschien...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:03 schreef Hallulama het volgende:
Neem dan dit:
[verhaal]
Wellicht kan 't alleen maar via zweverige figuren tot ons komen
Precies, en dat is dan ook mijn enige echte houvast in deze.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:04 schreef Hallulama het volgende:
Die oude culturen hebben 't nog steeds goed overigens, het zou slechts een side effect zijn van wat die oude culturen beweren, 't feit dat ze eerder landen dan dat 't moment daar is.
En daar heb ik dus moeite mee om maarzo wat aan te nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:13 schreef Hallulama het volgende:
Ik zou daar dan ook op focussen ja, definitely.
Ik heb helaas niet van dergelijke ervaringen mogen genieten, ik neem slechts vanalles aan, maar dan ook niet zomaar, het zijn "educated assumptions", als die bestaan tenminste
hmmm. ik bewonder je geestdrift en (parate)kennis.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:29 schreef Hallulama het volgende:
Ja, en wie of wat ben jij dan eigenlijk wel niet?
http://en.wikipedia.org/wiki/Solipsism
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |