quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jij had ook Zondagschool van een Surinaamse voorganger?![]()
Ja hoor, sleep Amerika er maar weer bij!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Nogger Afro-American was een politiek correctere naam geweest.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:01 schreef Zwartkijken het volgende:
Ja hoor, sleep Amerika er maar weer bij!
Frits Bom goes UK?quote:Now CMR have reported GB Glace to DO, the Ombudsman against ethnic discrimination, which is a great move.
Hoezoquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:50 schreef zoalshetis het volgende:
jodenkoeken ook maar niet meer verkopen?
Jawel, hoezo? Jij niet?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:14 schreef robh het volgende:
jodenkoeken, jodium? Heb je nog geen koffie gehad V?
in het licht van dit topic is dat toch geen hele vreemde vraag, zoals je smiletjes wel doen vermoeden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
HoezoBang dat jodium in veewagons wordt afgevoerd naar het oosten
V.
WHOOOPS,quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in het licht van dit topic is dat toch geen hele vreemde vraag, zoals je smiletjes wel doenermoeden.
ach kan beurn. overigens ben ik het niet die bang is, maar zijn bepaalde actiegroepen dat blijkbaar. waar zijn ze bang voor? dat mensen straks in negers gaan bijten?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
WHOOOPS,![]()
Ik had van iemand ooit vernomen dat ze jodenkoeken heetten omdat ze rijk waren aan jodium. Maar inmiddels heeft snel google-onderzoek mij de juiste weg gewezen.
Mijn vraag wordt dan: bang dat wagonladingen zandgebak naar het oosten gaan in veewagens?
heeeeel mager, ik weet het
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |