Fuck.quote:
Blijven hopen en ik SC posten is al de helftquote:Op zondag 17 april 2005 00:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Fuck.
ik heb er 3 te gaan voordat ik het word
quote:Op zondag 17 april 2005 00:57 schreef Tiemie het volgende:
Shark.Bait gaat voor R&P.
Komt het door de ban van DP?quote:Op zondag 17 april 2005 01:01 schreef Tiemie het volgende:
Iedereen heeft wel eens van die dagen he.
naaah.. FOT is de enige denk ik....quote:Op zondag 17 april 2005 00:57 schreef Tiemie het volgende:
Shark.Bait gaat voor R&P.
Ow ja, ik doel daarmee op het heropenen van dit topicquote:Op zondag 17 april 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
Tis er?
Gadverdamme, tief op met die gore plaatjesquote:Op zondag 17 april 2005 01:45 schreef laffer het volgende:
jongens, er moet met spoed een slot op dit topic, èèn van z`n verwekkers (wat dat dan ook moge zijn) mailde me net deze laatste foto van DePresident![]()
zielig hè![]()
Zal leedvermaak zijn lijkt mequote:Op zondag 17 april 2005 01:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow ja, ik doel daarmee op het heropenen van dit topicNiet op jou
Dit is een DP is weg topicquote:Op zondag 17 april 2005 02:19 schreef cerror het volgende:
Laatste bier damnage.
Kon het maarquote:Op zondag 17 april 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dit is een DP is weg topic
Kratje delen?
Je woont ook zover wegquote:
Volgens de policy wel, zelfs een IPban, maar ik weet dat ie alweer post met een kloonquote:Op zondag 17 april 2005 02:22 schreef Hepyro het volgende:
Ik neem zomaar aan dat die DP nu een permanente ban heeft? (in deze zin noem ik het maar even een Masterban)
Mij ook, maar ik heb die naam herhaaldelijk voorbij zien komen (DP dus) daarom is het niet zomaar een user, maar een heel opmerklijke user geweest.quote:Op zondag 17 april 2005 02:24 schreef cerror het volgende:
Het kan mij werkelijk de anus oxideren of DP is gebanned of niet.
Mwah, schop iedereen tegen de schenen, gooi met ziektes en val de crew lastig per mail dan kom je een heel eindquote:Op zondag 17 april 2005 02:26 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb die naam herhaaldelijk voorbij zien komen (DP dus) daarom is het niet zomaar een user, maar een heel opmerklijke user geweest.
Goede samenvatting ps.quote:Op zondag 17 april 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mwah, schop iedereen tegen de schenen, gooi met ziektes en val de crew lastig per mail dan kom je een heel eind
DP past in een notendopquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |