nieeet! dat was geert uit assenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:34 schreef Boink het volgende:
Tis zonde van die gast hij was de leukste van de hele serie
Nee dat was Jan uit Duindorp, die zijn huurhuis te koop zettequote:
Rijden onder invloed , rijden zonder rijbewijs , onverzekerd rijden en doorrijden na aanrijdingen waren zaken waar hij nog voor zitten moest , in totaal meer dan die 6 weken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Is er overigens bekend wat het verkeersdelict was ?
Zoals in een van de eerste posts al staat: ja.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:52 schreef anisubs het volgende:
[afbeelding]
hé, is dit die Jan uit Duindorp die zelfmoord heeft gepleegt hierboven op de foto?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:52 schreef anisubs het volgende:
[afbeelding]
hé, is dit die Jan uit Duindorp die zelfmoord heeft gepleegt hierboven op de foto?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef anisubs het volgende:
Dat is die vent uit Eindhoven toch?
Dat vind ik nou een mooi stukje![]()
Hoezo? Wil je 'm in elkaar slaan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:43 schreef anisubs het volgende:
Weet er iemand waar die ene man nu is die zijn dochter seksueel had misbruikt?
ja, ik hoop wel 80 of 90 te worden. En dan gauw naar de hemel..quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef anisubs het volgende:
Dat is die vent uit Eindhoven toch?
Dat vind ik nou een GRUWLIJK mooi stukje![]()
Wat wil je zeggen? Het is geen groot verlies voor de samenleving?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:59 schreef Xanthe het volgende:
Ja dat was Jan en zoals je hem op tv zag was hij bijna altijd aan het doen.
Altijd schelden (ook op zijn stiefkinderen) , het enige dat je niet terug ziet in het programma is zijn
agressie.
Absoluut niet.quote:Op zondag 17 april 2005 12:09 schreef Tarak het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Het is geen groot verlies voor de samenleving?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |