Ken je hem persoonlijk dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:59 schreef Xanthe het volgende:
Ja dat was Jan en zoals je hem op tv zag was hij bijna altijd aan het doen.
Altijd schelden (ook op zijn stiefkinderen) , het enige dat je niet terug ziet in het programma is zijn
agressie.
Ja, maar om jezelf maar direct van kant te makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:59 schreef J-Will het volgende:
Jan deed me zo leuk aan gabber Piet denken
RIP, kansarme Grunninger
zelfmoord plegen is anders wel het laatste wat ik zou doenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:04 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja, maar om jezelf maar direct van kant te maken![]()
Hermanquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:39 schreef greatgonzo het volgende:
zelfmoord plegen is anders wel het laatste wat ik zou doen
"ik had enorm de neiging om mezelf van kant te maken. Ik zocht bevestiging, en ben daarom naar de ja-knikkers in Schoonebeek gegaan"quote:
Misschien is dat zo, maar aan de andere kant een beetje te gemakkelijk. Met "minder bedeeld" bedoel ik dus ook waar iemand zijn roots heeft. Waar je geboren wordt en in opgroeid, dat kan je niet kiezen. Als ik die mensen aankijk of bekijk, heb ik toch een redelijk vermoeden dat de familie ook niet uit de sociaal hoogste klasse komt als je begrijpt wat ik bedoel. Niets mismee natuurlijk, maar de meeste mensen zijn een product van hun omgeving.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:24 schreef DrDentz het volgende:
nouja, "minder bedeeld" .. dat is wel zn eigen schuld, hij had vroeger ook naar school kunnen gaan ipv de hele dag lopen te niksen en te stelen
nieeet! dat was geert uit assenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:34 schreef Boink het volgende:
Tis zonde van die gast hij was de leukste van de hele serie
Nee dat was Jan uit Duindorp, die zijn huurhuis te koop zettequote:
Rijden onder invloed , rijden zonder rijbewijs , onverzekerd rijden en doorrijden na aanrijdingen waren zaken waar hij nog voor zitten moest , in totaal meer dan die 6 weken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Is er overigens bekend wat het verkeersdelict was ?
Zoals in een van de eerste posts al staat: ja.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:52 schreef anisubs het volgende:
[afbeelding]
hé, is dit die Jan uit Duindorp die zelfmoord heeft gepleegt hierboven op de foto?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:52 schreef anisubs het volgende:
[afbeelding]
hé, is dit die Jan uit Duindorp die zelfmoord heeft gepleegt hierboven op de foto?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef anisubs het volgende:
Dat is die vent uit Eindhoven toch?
Dat vind ik nou een mooi stukje![]()
Hoezo? Wil je 'm in elkaar slaan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:43 schreef anisubs het volgende:
Weet er iemand waar die ene man nu is die zijn dochter seksueel had misbruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |