Zie je wel vaker bij Italiaanse dure auto's.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:54 schreef Adelante het volgende:
flinke afschrijving van 950.000 naar 40.000
De kans op verkoop is daarmee groter EN de nieuwe eigenaar blijft uiteraard anomiem. Zo heeft hij gegarendeerd veiligheid met zijn koop.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:54 schreef Adelante het volgende:
flinke afschrijving van 950.000 naar 40.000
Even 910000 inleveren daarvoor? Tuurlijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:55 schreef renz0r het volgende:
[..]
De kans op verkoop is daarmee groter EN de nieuwe eigenaar blijft uiteraard anomiem. Zo heeft hij gegarendeerd veiligheid met zijn koop.
Enzo is Italiaans dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zie je wel vaker bij Italiaanse dure auto's..
leer jij eerst maar eens motor, daarna komen snelle autootjes welquote:
Ik ben verplicht om als ferraribezitter een speciale verzekering af te sluiten voor die auto. Tevens moet ik een door de vezekering een goed gekeurde (dus dure) garage hebben. Met 40000 euro ben ik al happy. Ik maak iemand gelukkig en heb mn leven weer terug.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:58 schreef PLAE@ het volgende:
waarom zijn de beveiligingskosten door die ritjes hoger geworden?
bedoeld ie de verzekering ofzo?
explain
net was het nog voor een vriend....quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:07 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik ben verplicht om als ferraribezitter een speciale verzekering af te sluiten voor die auto. Tevens moet ik een door de vezekering een goed gekeurde (dus dure) garage hebben. Met 40000 euro ben ik al happy. Ik maak iemand gelukkig en heb mn leven weer terug.
Je bent een goed mens, renz0r... zo zouden er meer moeten zijn... Je zult wel opgelucht zijn als je je leven terug hebt, het lijkt me ondraaglijk voor je momenteel!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:07 schreef renz0r het volgende:
Ik ben verplicht om als ferraribezitter een speciale verzekering af te sluiten voor die auto. Tevens moet ik een door de vezekering een goed gekeurde (dus dure) garage hebben. Met 40000 euro ben ik al happy. Ik maak iemand gelukkig en heb mn leven weer terug.
De foto die in Praag is gemaaktquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef Aurelium het volgende:
http://images.google.nl/images?q=Ferrari+Enzo&hl=nl&lr=&start=40&sa=N
2e rij, rechts... wat hebben we daar
kijk is naar de link? Juist .ch...Die foto is gemaakt tijdens een gala in Praag.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef Aurelium het volgende:
http://images.google.nl/images?q=Ferrari+Enzo&hl=nl&lr=&start=40&sa=N
2e rij, rechts... wat hebben we daar
Kun je niks nuttigers doen? De tuin zomerklaar gaan maken? Of slapen? Ik noemt maar wat voorbeelden, dat mag duidelijk zijn...quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:11 schreef renz0r het volgende:
kijk is naar de link? Juist .ch...Die foto is gemaakt tijdens een gala in Praag.
btw, ik spreek soms in de ik-vorm, ik neem de teksten van die vriend letterlijk over.
Le Mans classic.....klinkt niet echt Tsjechisch... Vertel er eens wat meer over!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:11 schreef renz0r het volgende:
[..]
kijk is naar de link? Juist .ch...Die foto is gemaakt tijdens een gala in Praag.
btw, ik spreek soms in de ik-vorm, ik neem de teksten van die vriend letterlijk over.
wat wil je weten?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:13 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Le Mans classic.....klinkt niet echt Tsjechisch... Vertel er eens wat meer over!
was het maar zo feest, ik verdien alleen geen 40000 om die auto over te nemen van die vriendquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:12 schreef Adelante het volgende:
kun jij 'm niet gewoon overnemen als zaterdag-postbode, rood issie al!
welk nummertje enzo is hetquote:
Ik bied 41.000quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:14 schreef abraham het volgende:
Niet zeuren, ik bied de vraagprijs van 40.000 Euro. Waar blijft dat mailtje?
zet hier maar neer incl rede van bieden en dat je het voor 100% wilt en OOK betaaltquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:14 schreef abraham het volgende:
Niet zeuren, ik bied de vraagprijs van 40.000 Euro. Waar blijft dat mailtje?
Dan geeftie m toch voor je verjaardag? lijkt me geen probleem als je toch al zo'n auto kan kopenquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:14 schreef renz0r het volgende:
[..]
was het maar zo feest, ik verdien alleen geen 40000 om die auto over te nemen van die vriend
waar was het precies, wanneer was het, waarvoor, waarom heet dat festival Le Mans Classic als het in Tsjechië is etc.quote:
Wat gaat jou de reden aanquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:15 schreef renz0r het volgende:
[..]
zet hier maar neer incl rede van bieden en dat je het voor 100% wilt en OOK betaalt
Ik zet hem binen 24 uur weg voor twee tonquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:15 schreef renz0r het volgende:
[..]
zet hier maar neer incl rede van bieden en dat je het voor 100% wilt en OOK betaalt
Nummerbord gaat helaas niet, die moet je maar 'zien', dit uit prive redenequote:Op zaterdag 16 april 2005 00:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
welk nummertje enzo is het
kilometer stand
laatste service beurt
Nummerbord kun je uit de filmpjes op het internet halenquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:17 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nummerbord gaat helaas niet, die moet je maar 'zien', dit uit prive redene
Kilometerstand is 2934km
laatste sevicebeurt was bij de ferrari-point in enschede op 1 maart 2005
IDDquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:15 schreef existenz het volgende:
Is het niet zo dat je de Enzo Ferrari niet door mag verkopen, anders mag je flink dokken aan Ferrari? Heb ik geloof ik een keer gehoord bij Top Gear of zo... Daarnaast koopt Kroymans hem niet gewoon terug (voor meer?)?
ik bied 60.000quote:
Goede! Deze regel mag worden verbroken mits je een goede rede van ferrari hebt. Ze weten de heisa rond die 2 filmpjes en hebben groen licht gegeven.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:15 schreef existenz het volgende:
Is het niet zo dat je de Enzo Ferrari niet door mag verkopen, anders mag je flink dokken aan Ferrari? Heb ik geloof ik een keer gehoord bij Top Gear of zo... Daarnaast koopt Kroymans hem niet gewoon terug (voor meer?)?
ok 50000¤quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:17 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nummerbord gaat helaas niet, die moet je maar 'zien', dit uit prive redene
Kilometerstand is 2934km
laatste sevicebeurt was bij de ferrari-point in enschede op 1 maart 2005
Do yourselfquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Nummerbord kun je uit de filmpjes op het internet halen![]()
Het maakt mij niks uit wat jullie ermee uitvreten, als ik er maar ervanaf ben.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:18 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik bied ¤45000 - en zodra ik hem binnen heb, vliegt die mijn deur uit voor half miljoen!
Owkeequote:Op zaterdag 16 april 2005 00:17 schreef Adelante het volgende:
Elisabeeb, doe jij 'm zo op slot... ik benen kan je dus niet meer beschermen voor impulsaankopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |