abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26274284
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:23 schreef merlin693 het volgende:

[..]

koude oorlog =cold war he

klopt maar zien het als WWIII (wat ik van een aantal beroeps militairen daar heb gehoord)
dat is dus dikke onzin, het was een BIJNA wwIIII
in bad zitten met een joint, en keihard the doors op
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:55:48 #27
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26274464
moet je tegen die amerikanen zeggen niet mij
  zaterdag 16 april 2005 @ 20:03:50 #28
68487 Dr.Zoidberg
Incoming wormhole!
pi_26279440
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:49 schreef spiritual het volgende:
Er werd al gezegt dat amerika in oorlog raakt met china. maar welk conflct hebben de landen
met elkaar, gaat het dan puur het bezitten van atoombommen?
Olie natuurlijk.

Het jaar 2041
Het is de wetenschap nog altijd niet gelukt om een effïciënte kernfusiereactie op gang te
houden en de bekende olievoorraden raken echt op. Dan wordt een nieuw enorm olieveld
ontdekt in internationale wateren.
Zowel China als Amerika, niet al te beste vrienden sinds de Grote Oorlog om Wallonië, claimen het ontdekt te hebben en eisen het op. Amerika sleept een olieboorplatform er naar toe, maar het wordt door de Chinese marine omsingeld. Amerika stuurt een onderzeeër er op af. Er gebeurt een ongeluk op de onderzeeër, die zinkt. Amerika beschuldigt China van de explosie. Het vliegdekschip USS George W. Bush wordt naar de regio gestuurd. De Chinese marine vuurt een waarschuwingstorpedo er op af, die per ongeluk inslaat. Amerika beschouwt dit als een oorlogsverklaring. Vanaf het schip stijgt een vloot JSF's op en ze vallen de Chinese kruisers aan.
De kruisers openen het vuur op het vliegdekschip. Honderden kilometers verderop,
opent het vliegdekschip USS Arnold Schwarzenegger de aanval op Peking.
Voila, WOIII is begonnen
pi_26279602
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:03 schreef Dr.Zoidberg het volgende:

[..]

Olie natuurlijk.

Het jaar 2041
Het is de wetenschap nog altijd niet gelukt om een effïciënte kernfusiereactie op gang te
houden en de bekende olievoorraden raken echt op. Dan wordt een nieuw enorm olieveld
ontdekt in internationale wateren.
Zowel China als Amerika, niet al te beste vrienden sinds de Grote Oorlog om Wallonië, claimen het ontdekt te hebben en eisen het op. Amerika sleept een olieboorplatform er naar toe, maar het wordt door de Chinese marine omsingeld. Amerika stuurt een onderzeeër er op af. Er gebeurt een ongeluk op de onderzeeër, die zinkt. Amerika beschuldigt China van de explosie. Het vliegdekschip USS George W. Bush wordt naar de regio gestuurd. De Chinese marine vuurt een waarschuwingstorpedo er op af, die per ongeluk inslaat. Amerika beschouwt dit als een oorlogsverklaring. Vanaf het schip stijgt een vloot JSF's op en ze vallen de Chinese kruisers aan.
De kruisers openen het vuur op het vliegdekschip. Honderden kilometers verderop,
opent het vliegdekschip USS Arnold Schwarzenegger de aanval op Peking.
Voila, WOIII is begonnen
USS Arnold Schwarzenegger ik geloof er niks van
in bad zitten met een joint, en keihard the doors op
pi_26280489
-the anti christ komt aka maitreya
''On 6-6-6
The Beast
will be released
Worldwide
(June 6, 2006)''

-iedereen zal geloven dat hij jezus christus is
-project l.u.c.i.d.

''mensen, groot en klein, rijk en arm, vrijen en slaven, op hun rechterhand en op hun voorhoofd een merkteken te dragen. Daardoor kon iemand alleen iets kopen of verkopen als hij dat merkteken droeg, dat wil zeggen, de naam van het beest of het getal dat het symbool van die naam is...en het getal is 666"

'''Daniël spreekt over een periode van in totaal zeven jaar waarvan de
laatste 3.5 jaar de tijd van de Grote verdrukking genoemd wordt, de
tijd waarin de antichrist zijn schrikbewind op aarde zal uitoefenen. ''

Rond 2012 komt de echte jezus en iedereen zal verlicht zijn.

dus een wo 3 ? ik denk het niet

http://www.maitreya.org/english/antichrist.htm
  zaterdag 16 april 2005 @ 20:52:42 #31
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26280605
Misschien hebben we 'm al achter de rug
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zaterdag 16 april 2005 @ 21:45:59 #32
89763 spiritual
The ultimate style
pi_26281948
ik denk ook niet dat er een oorlog plaats gaat vinden na 2012, ik denk eerder ervoor. Als het dan toch gaat gebeuren. het verhaal van de olie is opzich wel logisch. Dat zou ook een reden zijn waarom de reeds ondekte zero point energy nog niet is toegepast in de hedendaagse maatschappij, want dat zal alle olie ellende oplossen
pi_26286525
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:45 schreef spiritual het volgende:
ik denk ook niet dat er een oorlog plaats gaat vinden na 2012, ik denk eerder ervoor. Als het dan toch gaat gebeuren. het verhaal van de olie is opzich wel logisch. Dat zou ook een reden zijn waarom de reeds ondekte zero point energy nog niet is toegepast in de hedendaagse maatschappij, want dat zal alle olie ellende oplossen
een oorlog

nee er zijn nu ook geen oorlogen he. in wat voor doos leef jij?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_26286567
Nope, komt geen WOIII, alles wordt netjes opgelost.

_Trust me on this one_

Einde topic
Senatus Populus Que Romanus
  zondag 17 april 2005 @ 01:13:14 #35
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26287253
Opgelost? Als in 2HCl?
pi_26287452
Uit rationele overwegingen zullen naties, wanneer deze lekker in hun vel zitten (genoeg welvaart hebben opgebouwt) delen van hun soevereiniteit inleveren om een oorlog van iedereen vs. iedereen te voorkomen.

Elk land realiseert zich dat het aannemelijker is dat alle landen jou zullen gaan overheersen dan dat jij alle landen zal gaan overheersen. Op basis van die rationele redenering zal op mondiaal niveau (evenals op micro niveau met de burgers van een land is gebeurd) een rechtssysteem in worden gevoerd die in staat is met dwang consequenties op te leggen.

Er ontstaat een wereldburgerschap waarin conflicten tussen naties nooit met geweld zullen worden opgelost, maar in een rechtbank uit worden gevochten.

Maar zoals ik al zei, voorwaarde hiervoor is dat landen eerst volledig economisch en politiek stabiel zijn. En ja, uiteindelijk zal dat gebeuren.

Maar like I said, de landen die instaat zijn een wereldoorlog te voeren , zullen dit niet doen.
Senatus Populus Que Romanus
  zondag 17 april 2005 @ 01:26:16 #37
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26287562
Zolang de primaire levensbehoeften niet in gevaar komen in de landen met een flink arsenaal aan wapens zal dit wellicht lukken.
pi_26287985
Laatmaar..-

[ Bericht 89% gewijzigd door Orginial op 17-04-2005 01:51:46 ]
  zondag 17 april 2005 @ 01:48:07 #39
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_26288020
Als de derde wereldoorlog er zou aankomen was ie nu al aangebroken..ik denk persoonlijk niet dat er eentje komt, maar eerder een periode van menselijke chaos..waarin de mens het niet meer weet.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 17 april 2005 @ 02:03:15 #40
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26288282
...zoals volgens Donner de huidige identiteitscrisis in .NL?

Na crisis komt zonneschijn.
  zondag 17 april 2005 @ 02:04:27 #41
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26288300
WOIII (die nu al bezig is) word een andere oorlog dan we gewend zijn.
Maar langzaam en zeker zal het zich ontrafelen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 17 april 2005 @ 02:05:49 #42
91333 displission
pi_26288324
alles zal duidelijk worden
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_26288356
quote:
Op zondag 17 april 2005 02:04 schreef cerror het volgende:
WOIII (die nu al bezig is) word een andere oorlog dan we gewend zijn.
Maar langzaam en zeker zal het zich ontrafelen.
Leg uit?
  zondag 17 april 2005 @ 02:18:26 #44
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26288462
quote:
Op zondag 17 april 2005 02:07 schreef Orginial het volgende:

[..]

Leg uit?
Normaal zijn we grote troepen gewend die je van mijlen weg al ziet aankomen.
Dit word een oorlog die intern gevoerd word (niet zo opvallend) en dan op 1 moment zomaar veranderd in een totale slag.
Door middel van nucleare wapens en/of biologische.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 17 april 2005 @ 02:22:31 #45
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26288499
Neh, da's ook primitief.

Geheime diensten zorgen gewoon voor een volksopstand in het vijandige land om zo het regiem omver te werpen, klaar.
  zondag 17 april 2005 @ 02:25:52 #46
91333 displission
pi_26288534
denken jullie dat echt..ik denk persoonlijk dat wanneer ik klaar ben met de wereld er geen geheime dienst meer zal bestaan want de waarheid komt naar boven namelijk
  zondag 17 april 2005 @ 02:27:54 #47
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26288555
Ja, maar we hebben 't toch over WWIII hier, en niet over verlichting.
  zondag 17 april 2005 @ 02:30:18 #48
91333 displission
pi_26288578
dat heeft toch met elkaar te maken?
  zondag 17 april 2005 @ 02:31:10 #49
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26288585
Zo dan, ik pak even een kop koffie, vertel verder?
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 02:31:58 #50
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26288592
quote:
Op zondag 17 april 2005 02:18 schreef cerror het volgende:

[..]

Normaal zijn we grote troepen gewend die je van mijlen weg al ziet aankomen.
Dit word een oorlog die intern gevoerd word (niet zo opvallend) en dan op 1 moment zomaar veranderd in een totale slag.
Door middel van nucleare wapens en/of biologische.
Zo bekeken zijn we natuurlijk al in een koude oorlog sinds het ontstaan van de natie-staat.

Vrede bestaat dan niet, je hebt alleen gradaties in hoe warm 'de oorlog' is.

Of je die derde allesvernietigende WO ook ergens verwacht er komt hangt ws. af van hoe groot je vertrouwen in de mensheid is. Of misschien hoeveel historische kennis je hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')