Ga eens rondspitten in FB van een anderhalf jaar geleden, toen riep ik al 'geen kleurtje, geen toegang tot de crewfora'. M.a.w. je blaat.quote:
Goed topic van je, Tong!quote:
Dat is ie.quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef RSM het volgende:
jezus man, je zou zo marketingmanager bij Unilever kunnen worden
Static is weer terug op SHOquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 00:25 schreef static het volgende:
M.a.w. je blaat.
Normaal staat er nooit iets boven het banmeldtopic.quote:
Viel mij ook op inderdaad. Lang geleden in ieder geval.quote:Op maandag 25 april 2005 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Normaal staat er nooit iets boven het banmeldtopic.![]()
Zorg dat je een ban krijgt en dat probleem is ook uit de wereldquote:Op maandag 25 april 2005 00:44 schreef APK het volgende:
Normaal staat er nooit iets boven het banmeldtopic.![]()
Komt best vaak voor heurquote:Op maandag 25 april 2005 00:46 schreef LaZZ het volgende:
Viel mij ook op inderdaad. Lang geleden in ieder geval.
In dit topic. Wat denk je dan? Op kassa.vara.nl?quote:Op maandag 25 april 2005 01:04 schreef LaZZ het volgende:
Huh? Waar dan?
In zijn fotoboek staat dat hij in Amsterdam woont.quote:Op maandag 25 april 2005 01:08 schreef LaZZ het volgende:
Ooooh. Dat van z'n adres? Die weet ik nog wel hoor, voor belangstellenden. Was nou niet zo moeilijk.![]()
Zeker waarquote:Op maandag 25 april 2005 01:15 schreef APK het volgende:
Maar anyways, leuk dat je weer terug bent static.
Hé laffer, waarom?quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef laffer het volgende:
[..]
kom op zeg, static is een volwassen man, die heeft die trutterij van "een blauw kleurtje"helemaal niet nodig![]()
Ik twijfel er nog over. Ik denk namelijk dat het kleine beetje rellen dattie terug had gekregen nu weer weggeebt is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |