Dan ga jij dat toch lekker doen....quote:Op maandag 25 april 2005 01:18 schreef LaZZ het volgende:
Ik twijfel er nog over. Ik denk namelijk dat het kleine beetje rellen dattie terug had gekregen nu weer weggeebt is.![]()
eerst ff pissen maar wat is uw vraag??quote:Op maandag 25 april 2005 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
laffer, ben je er nog?
Wat is uw diepste wens?quote:Op maandag 25 april 2005 01:20 schreef laffer het volgende:
[..]
eerst ff pissen maar wat is uw vraag??
inzake wat??quote:
Overigens wil ik best leven in jou pompen hoor.quote:
nog vòòr dat ik al m`n wensen heb opgeschreven zal mijn toestenbord (nu nog bijna nieuw) versleten zijnquote:
Niet zo bijdehand hè, als je niet dimt dan stuur ik een paar Hells Angel's op je af...quote:Op maandag 25 april 2005 01:23 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Overigens wil ik best leven in jou pompen hoor.![]()
Mafkees, heb je je motor-rijbewijs?quote:Op maandag 25 april 2005 01:25 schreef laffer het volgende:
[..]
nog vòòr dat ik al m`n wensen heb opgeschreven zal mijn toestenbord (nu nog bijna nieuw) versleten zijn![]()
En ik was nog niet eens begonnen.quote:Op maandag 25 april 2005 01:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand hè, als je niet dimt dan stuur ik een paar Hells Angel's op je af...![]()
Ja. En flikker op. Subiet.quote:
Neuh.quote:Op maandag 25 april 2005 01:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat is een Belgische / Vlaamse papegaai weet je wel...![]()
wel B-C-D-E, kun je daar wel wat mee??quote:Op maandag 25 april 2005 01:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Mafkees, heb je je motor-rijbewijs?
Rauwe mannenquote:Op maandag 25 april 2005 01:28 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En ik was nog niet eens begonnen.![]()
Overigens houd ik wel van een paar rauwe mannen.
Zo, toe maarquote:Op maandag 25 april 2005 01:30 schreef laffer het volgende:
[..]
wel B-C-D-E, kun je daar wel wat mee??![]()
Suck my sisters dick.quote:Op maandag 25 april 2005 01:32 schreef APK het volgende:
static moet effe pimpen met zijn deleteknop.
Weet ik. Ik bespaar je e.e.a. Zodat je nog over straat durft te lopen.quote:
Het wat? Monster van Loch Ness? Bigfoot? Enlighten me.quote:Op maandag 25 april 2005 01:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé, respect draait het allemaal toch om het?
Gaat het over mij?quote:Op maandag 25 april 2005 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Weet ik. Ik bespaar je e.e.a. Zodat je nog over straat durft te lopen.
Als het niet echt hoeft.quote:
Alleen als het écht nodig is.quote:Op maandag 25 april 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Als het niet echt hoeft.
Ik bedoelde: Gebruik die knop effe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |