abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26376023
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:03 schreef CybPraetorian het volgende:
maar dat zou betekenen dat je echt 8 uur achter de ps2 moet zitten bij een 24 uurs race? klopt dat wel, kan je niet tussendoor opslaan? en dan weer beginnen wanneer je kan...
Je kan inderdaad niet tussendoor opslaan en als je wilt dat 'ie op 3x blijft staan dan moet je inderdaad 8 uur bij je PS2 in de buurt blijven. Maar je kan 'm natuurlijk ook 24 uur aan laten staan en er een dagje opuit gaan!
  woensdag 20 april 2005 @ 15:39:25 #77
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26376954
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:07 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je kan inderdaad niet tussendoor opslaan en als je wilt dat 'ie op 3x blijft staan dan moet je inderdaad 8 uur bij je PS2 in de buurt blijven. Maar je kan 'm natuurlijk ook 24 uur aan laten staan en er een dagje opuit gaan!
dacht het niet. Waarom hebben ze van die tijden ingevoerd dan? tis wel leuk allemaal maar dat schiet niet op, en ze denken dan echt dat je bij je PS2 blijft zo lang die race is, en dat je ook echt 24 kan rijden?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26377326
Nou, ik denk dat de 24 uurs races erin gedaan zijn, met de achterliggende gedachte dat wij gamers toch b-spec gebruiken. Is het niet voor de hele race, dan altijd wel voor een groot gedeelte.
Maar gvd wat is die b-spec toch een domme boer. La sarthe 2 kan ie maar 340 terwijl ik bijna de 400 aantik. En vaker staat ie ook nog eens bijna stil tegen de linkervangrail
  woensdag 20 april 2005 @ 16:13:38 #79
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26377902
op welke pace zet je hem dan.

Ik gebruikte nooit die B spec. Laatst wel ff gebruikt voor een k u t race. Ik kon zonder al te veel problemen de Bspec op pace 5 zetten (push hard). Hij maakte geen enkele fout toen.

Nu zet ik hem meestal in het begin op Push hard en overtake, daarna als ik eeerste lig weer terug op pace 1 of 2.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:14:02 #80
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26377914
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef Alfa_Boy het volgende:
Nou, ik denk dat de 24 uurs races erin gedaan zijn, met de achterliggende gedachte dat wij gamers toch b-spec gebruiken. Is het niet voor de hele race, dan altijd wel voor een groot gedeelte.
Maar gvd wat is die b-spec toch een domme boer. La sarthe 2 kan ie maar 340 terwijl ik bijna de 400 aantik. En vaker staat ie ook nog eens bijna stil tegen de linkervangrail
ja maar ik begrijp ook dat wanneer je in Bspec rijd, en de AI gaat de pits in dan gaat hij over naar de handmatige besturing. Dus als je dan niks doet, dan gaat hij niet verder? of heeft hij wel zelf een voorkeur en gaat dan na zoveel seconden weer verder...
  woensdag 20 april 2005 @ 16:15:15 #81
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26377953
ik mmeende dat het dan gewoon te lang duurde voor ie een beslissing maakt
pi_26379178
Nee, je kunt in de pits kiezen voor A-spec en B-spec. Als B-spec zelf de pits opzoekt, dan blijft ie, als je niet verandert, gewoon op b-spec staan. Het duurt wel lang voordat het keuzescherm weggaat, soms staan de monteurs gewoon ff te wachten. Dus die tijd moet je eigenlijk erbij incalculeren.
pi_26379221
Ik heb het ff getest, en op de nurnburgring duurt het 15 seconden voordat het scherm verdwijnt. De pit-crew stond gewoon dik 5 seconden te wachten eer het scherm wegging
pi_26380124
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:59 schreef Mobster273 het volgende:

[..]
er zitten wel dagen in, maar anders dan easter eggs op bepaalde dagen zijn die volstrekt oninteressant, vraag me overigens niet naar de easter eggs want ik weet ze echt niet, ik geloof dat in dit topic wel eens ooit zwarte LM wagens voorbij zijn gekomen voor 2 miljoen per stuk rond dag 700 of zo iets
Volgens de Used Car list die ik heb....

Day 694 Week 99
Mazda 787B Race Car '91 (BLACK)
Nissan R92CP Race Car '92 (BLACK)
Nissan R390 GT1 Race Car '98 (BLACK)
Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 (BLACK)
  woensdag 20 april 2005 @ 18:12:39 #85
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26380972
idd dat had ik ook gelezen...

en waar heb je die carlist vandaan?
pi_26381538
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:12 schreef CybPraetorian het volgende:
idd dat had ik ook gelezen...

Goeie vraag, geen idee meer. Maar als je googled op GT4 Car lists vind je vast wel iets.
Heb op die manier lijsten met prize cars en second hand cars gevonden. Kan ze hier wel posten anders, maar dat word wel een mega-lange post. Weet niet of dat de bedoeling is hier.....
  woensdag 20 april 2005 @ 18:36:32 #87
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26381591
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef Slotter het volgende:

[..]

Goeie vraag, geen idee meer. Maar als je googled op GT4 Car lists vind je vast wel iets.
Heb op die manier lijsten met prize cars en second hand cars gevonden. Kan ze hier wel posten anders, maar dat word wel een mega-lange post. Weet niet of dat de bedoeling is hier.....
ja carlist heb ik ook wel gevonden, maar ik had nog geen een gezien met die extra wagens die je op bepaalde data kon kopen. Wellicht dat dat ergens stond, maar geeft niks, ik heb wel 2 lijsten die enigszins verschillen. Een voordeel: De PAL versie (EU) heeft de meeste auto's
pi_26381662
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:36 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

ja carlist heb ik ook wel gevonden, maar ik had nog geen een gezien met die extra wagens die je op bepaalde data kon kopen. Wellicht dat dat ergens stond, maar geeft niks, ik heb wel 2 lijsten die enigszins verschillen. Een voordeel: De PAL versie (EU) heeft de meeste auto's
EU rules!!!
Moet zeggen dat ik die used car list nauwelijks gebruik. Die prize car list is wel handig om wat tactischer om te gaan met welke races ik wanneer (bijv. als je een goeie LM auto nodig hebt voor een race kun je effe nazoeken wat je moet gaan rijden om die te winnen. Heb geen zin/ben te lui om 20 keer een race te rijden om een bepaalde auto te winnen en dan weer te verkopen).
pi_26383174
Is het eigenlijk ook zo dat er bepaalde auto's weer uit een 2e hands winkel (80's, early 90's, late 90's) verdwijnen, nadat die winkel een update heeft gehad? Af en toe kijk ik wel eens in die 2e hands winkels of ze nog leuke auto's hebben en dan hebben ze weer een update, maar ik let er nooit zo op of er ook auto's uit hun carlist verdwijnen.
pi_26383290
Heeft er iemand een text-bestandje cq internetpagina waar een hele tuninguitleg staat. Dus wat elk onderdeel teweeg kan brengen als je het veranderdt. Zeg maar, dat wat je ziet scrollen, maar dan netjes alles op een rijtje.
pi_26383399
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:39 schreef Alfa_Boy het volgende:
Heeft er iemand een text-bestandje cq internetpagina waar een hele tuninguitleg staat. Dus wat elk onderdeel teweeg kan brengen als je het veranderdt. Zeg maar, dat wat je ziet scrollen, maar dan netjes alles op een rijtje.
Dat wat je ziet scrollen kun je ook stilzetten door op L3 (linkerpook op de DS2) te drukken. Je kunt ook even wachten op de zeer uitgebreide officiële GT4-guide (die binnen nu en een maand zou moeten verschijnen), òf je zoekt inderdaad naar info op internet...
pi_26383728
Nou, met zoeken kan ik niet zoveel vinden. En dat truukje met L3 ken ik al.
Dan wordt het wachten op die guide. Want om bij elk onderdeel te gaan zitten scrollen, nee dank je
  woensdag 20 april 2005 @ 20:11:51 #93
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26384149
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat wat je ziet scrollen kun je ook stilzetten door op L3 (linkerpook op de DS2) te drukken. Je kunt ook even wachten op de zeer uitgebreide officiële GT4-guide (die binnen nu en een maand zou moeten verschijnen), òf je zoekt inderdaad naar info op internet...
heb al wel bij de FRS een dik boek zien liggen over GT4 geloof ik? kan dat hem zijn? zal morgen wel ff kijken als ik er omdenk...

http://www.freerecordshop(...)asp?productid=732551
zie deze link. Staat bij dat het pre-order is maar er staat ook bij dat hij 1-04 uit komt, en dat is het al geweest...

http://www.freerecordshop(...)sp?ProductID=734595#
en deze voor de echte die het niet kunnen...

[ Bericht 13% gewijzigd door CybPraetorian op 20-04-2005 20:19:55 ]
pi_26389993
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:12 schreef CybPraetorian het volgende:
De meeste info kun je vinden op de forums van http://www.gtplanet.net
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:36 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]
Een voordeel: De PAL versie (EU) heeft de meeste auto's
Nee hoor, de Koreaanse versie heeft de meeste auto's
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:35 schreef P-Style het volgende:
Is het eigenlijk ook zo dat er bepaalde auto's weer uit een 2e hands winkel (80's, early 90's, late 90's) verdwijnen, nadat die winkel een update heeft gehad? Af en toe kijk ik wel eens in die 2e hands winkels of ze nog leuke auto's hebben en dan hebben ze weer een update, maar ik let er nooit zo op of er ook auto's uit hun carlist verdwijnen.
Yup, auto's verdwijnen zeer zeker ook uit de lijsten. Daarom controleer ik zeer vaak of er iets nieuws tussen zit, met name de old timers. Op een gegeven moment heb je in ieder geval alle versies en kleuren RX7's en Skyline's wel gezien
pi_26390088
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef Yngwie het volgende:
Yup, auto's verdwijnen zeer zeker ook uit de lijsten. Daarom controleer ik zeer vaak of er iets nieuws tussen zit, met name de old timers. Op een gegeven moment heb je in ieder geval alle versies en kleuren RX7's en Skyline's wel gezien
Maar is het dan ook zo dat je bepaalde auto's, als je uiteindelijk alle auto's wilt hebben, voor een bepaalde dag gekocht moét hebben (kleur maakt niet uit) en dat je daarna geen kans meer krijgt? Of komen ze later weer terug?
pi_26390328
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Maar is het dan ook zo dat je bepaalde auto's, als je uiteindelijk alle auto's wilt hebben, voor een bepaalde dag gekocht moét hebben (kleur maakt niet uit) en dat je daarna geen kans meer krijgt? Of komen ze later weer terug?
Nee, ze komen wel weer terug. Ik geloof dat er in totaal 700 dagen beschikbaar zijn of zo. Daarna begint het cirkeltje weer van voren af aan. Dus als je een auto gemist hebt, moet je effe 700 dagen races doen En als je al een auto op een bepaalde dag gekocht hebt, staat die de volgende keer als verkocht in de lijst.
pi_26390642
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:21 schreef Yngwie het volgende:
Nee, ze komen wel weer terug. Ik geloof dat er in totaal 700 dagen beschikbaar zijn of zo. Daarna begint het cirkeltje weer van voren af aan. Dus als je een auto gemist hebt, moet je effe 700 dagen races doen En als je al een auto op een bepaalde dag gekocht hebt, staat die de volgende keer als verkocht in de lijst.
Ah kijk... mooizo, want ik zit alweer op dag achthonderd-zoveel.
pi_26391806
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:39 schreef Alfa_Boy het volgende:
Kijk eens aan:

Net even alles in een documentje gedaan.

Link

(Misschien ook iets voor de Openings post next time ?)

[ Bericht 29% gewijzigd door Xtr3mE op 21-04-2005 00:14:32 ]
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26393016
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:01 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

Kijk eens aan:

Net even alles in een documentje gedaan.

Link

(Misschien ook iets voor de Openings post next time ?)
das nog is handig
pi_26393738
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:52 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

das nog is handig
Zekers, echter ik mis zo op het eerste gezicht 1 ding onder het kopje Turbo namelijk de supercharger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')