Ik zat al met m'n broek op m'n knieenquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:06 schreef fratsman het volgende:had je geen ander woord in je OP kunnen gebruiken?
In PTA?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:21 schreef Vegitto het volgende:
Hehe... Ik dacht aan een topic over masturbatietechnieken.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:08 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik zat al met m'n broek op m'n knieen![]()
Juist dat anderequote:Op vrijdag 15 april 2005 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Autofabriek uit Priboj, maar dan op zn Joegoslaafs...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:40 schreef Tjabbo het volgende:
Whehehehehe die titel![]()
![]()
20 reacties, 201 views
zou me niets verbazen als een schlemiel als jij dat voorelkaar kreegquote:
Maar ik leer er wel vanquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:12 schreef hermandeperman het volgende:
weer een topic van Alexx wat met een post of 25 naar de eeuwige jachtvelden gaat
Weet jij dan een topic titel voor FAP die niet misleidend is?quote:Op zondag 17 april 2005 12:17 schreef JosvG het volgende:
dit is een misleidend topic
ik denk niet dat hier veel serieuze reacties komen met zo een TT
Als je analoge, mooie foto's makat, ben ik nog bereid jete betalen ook.... En als je toch in Joegoslavie bent: ik betaal ook voor Zastava en TAM.quote:Op zondag 17 april 2005 16:39 schreef BoJo het volgende:
Ik maak wel wat foto's voor je van de zomer.![]()
analoogquote:Op maandag 18 april 2005 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je analoge, mooie foto's makat, ben ik nog bereid jete betalen ook.... En als je toch in Joegoslavie bent: ik betaal ook voor Zastava en TAM.
ik ga ze niet speciaal voor je fotograferen, maar mocht ik er een paar tegenkomen en herinner me het dan is het weinig moeite.quote:Op maandag 18 april 2005 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoor, is ook goed... Maar ik betaal alleen voor analoog. genieten kan ik van allebei.
Dude ik ben zelf een Serfquote:Op maandag 18 april 2005 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel duidelijk laten zien dat je een toerist bent
Chauffeurs hebben nogal een sde neiging boos te worden als je hun vrachtwagn op de foto zet, met namen als je ze niet in hun eigen taal duidleijk kunt maken wat je aan het doen bent.
En Jeogoslaven hebben nogal een sde neiging een wapen in hun binnenzak te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |