Veroveren van de wereld in het Duits is ook best realistisch gezien de begin jaren 40quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:19 schreef JDude het volgende:
Ik heb wel eens met m'n huisgenoot een volledig spel Kolonisten van Catan in het Duits gedaan
Als we daar over gaan praten zijn we morgen nog bezig, als we non-stop praten. (Over 24 uur dus nog.)quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:25 schreef JDude het volgende:
Overigens verbaast het me niets dat 'de jeugd' geen Engels meer kan. Nederlands is vaak al te moeilijk...
Dat lijkt me nog voorzichtig uitgedruktquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als we daar over gaan praten zijn we morgen nog bezig, als we non-stop praten. (Over 24 uur dus nog.)
Ik had het enkel over mijn klasgenoten, maar we dwalen hier lichtelijk van het onderwerp af.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog voorzichtig uitgedrukt
Welk nummer is dat dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:31 schreef SaferSephy het volgende:
het is wel leuk om zielige kut rap nummers naar het nederlands te vertalen:
"Ik heb het jullie moeder neukende etnische minderheden al vaker gezegd.
Ik sta geen poep te prediken sloerie!"
Ja, wat rappers doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is er ook een breezah-Engels?
AbEr NaTürLiCh !¡!¡!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is er ook een breezah-Engels of Duits?
mm, Duits heeft dat niet zo.. Alleen gebruiken Duitsers op msn/icq veel termen van online spellenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is er ook een breezah-Engels of Duits?
Die moest ik wel een paar keer lezen voordat ik het begreep.quote:ent fink fee ar tuf kaais.
'elderly'quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:24 schreef Chewie het volgende:
What the d*ck is wrong with elderly dutch men who complain about everything just to hide the fact that their life sucks.
And why do do these sad f*cks always sign off with their initial![]()
Oh my god please let the hurting stop
Is good, must you doquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
volgende keer zal ik het in stonecoal inglish doen
In het Witte Huis: joe hef a naais goldun sjaaiwerquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:31 schreef Foxxy het volgende:
Weet je wat nog erger is dan 20-jarige knullen die steenkolen-Engels spreken?
Ministers die dat doen.
quote:goldun sjaaiwer
Ik weet niet meer wie het zei, maar een Nederlandse politicus was toen op bezoek in het Witte Huis, waar ze gouden of vergulden douchekoppen en kranen schijnen te hebben......quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat je bedoelt, maar voorlopig vind ik het ranzig en zie ik bovendien Rita Verdonk voor me, gehurkt, en dat is nog veel ranziger.
Mi mot telhas rarge bubsquote:Op zondag 17 april 2005 06:22 schreef dontcare het volgende:
moet je eens met Hong Kong chinezen praten , nog 10 keer erger ....
heerlijk die ondertitels op dvd's die uit hongkong komenquote:Op zondag 17 april 2005 06:22 schreef dontcare het volgende:
moet je eens met Hong Kong chinezen praten , nog 10 keer erger ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |