En dan de fik erinquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:02 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
parkeer die scooter in je achterbak
Half 4, liggen de meeste wel te slapen....quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:03 schreef MaLo het volgende:
Wij hebben een Corsa, dus in de achterbak gaat niet lukken.
Daarnaast kijken er in totaal 96 woningen uit op de parkeerplaats, dus geniepig iets uitspoken met het ding lukt niet.
Ik ben nog niet verder gekomen dan spugen op het zadel
Klopt, een scooter moet op de stoep. Dus dat ding oppakken en op de stoep gooien.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is geen motorvoertuig, dus volgens mij moet dat ding niet op de grotemensenparkeerplaats staan.
Je kan er ook voor zorgen dát ze een ongeluk krijgtquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef MaLo het volgende:
Dat ding mag ook niet op de grotemensenparkeerplaats staan. En de politie zal het een worst wezen, helaas.
@ Speedrock: ik ben een meisje en kan dat ding niet in mijn uppie tillen.
@ MissyMirjam: medebewoners hebben haar er al op aangesproken, maar ze geeft een scheldkannonade terug en blijft het ding gewoon op de parkeerplaats zetten.
Ik hoop gewoon dat ze een keer een ongeluk krijgt, dan zien we die scooter nooit meer terug. Ze heeft zo'n dom Willempiehelmpje, dus de schade aan haarzelf zal in ieder geval aanzienlijk zijn![]()
dat zeg ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:35 schreef sweex het volgende:
[..]
Je kan er ook voor zorgen dát ze een ongeluk krijgt![]()
Hummer, op de H1 vallen krassen mindr op dusquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:37 schreef Herkauwer het volgende:
Of ergens een auto lenen met grote sterke bumpers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |