Si, doe ik dit blok in klas 10quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:55 schreef BlieBlie het volgende:
Moet jij LAN nog?
en zo ja, in welke klas doe jij dat?
Aanwazig jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:37 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb zon zin om op stap te gaan!
Is het hele ehvtopic morgen op stratum aanwazig?
Ik weet niet of Joost en Lau komen want die zitten vanaf vanmiddag ergens te nerden op een LAN-partyquote:
Ik ga met hun mee (uit en naar de lan...), dus ik denk het welquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost en Lau komen want die zitten vanaf vanmiddag ergens te nerden op een LAN-party![]()
Yep zal wel weer ergens rondhangen vermoed ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:37 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb zon zin om op stap te gaan!
Is het hele ehvtopic morgen op stratum aanwazig?
Check.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga met hun mee (uit en naar de lan...), dus ik denk het wel
Nog zo'n nerdquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga met hun mee (uit en naar de lan...), dus ik denk het wel
Op welke dag hebben die LAN?quote:
Was het niet iets van "Soort zoekt soort"??quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej hoorIk laat netjes mn pc thuis, maar ga gewoon liev mn nerd-vriendjes opzoeken
Oh, doe je daarom informatica?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Was het niet iets van "Soort zoekt soort"??![]()
Ik kan er niets aan doen dat ik de nerds gratis bij mijn opleiding kreegquote:
M10 Ma 1e en 2e uurquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Op welke dag hebben die LAN?
Want Hi8B hebben Lan op Maandag en Dinsdag.
Wat me wel interessant leek.
Hmmm.... Klinkt wel beter dan Maandagmiddag.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
M10 Ma 1e en 2e uur
M10 Di 6e en 7e uur
Geen idee. Met hoeveel mensen moet het?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmm.... Klinkt wel beter dan Maandagmiddag.
Schuif ik mijn inschrijving daarheen.
Met wie ga jij practicum doen??
Jep, ik herken haar o.a. aan die tattoo op d'r buik.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:53 schreef Inu het volgende:
http://www.johnandjohn.nl/img/secretwallpaper.jpg
Das Jerney of niet?
geinigquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jep, ik herken haar o.a. aan die tattoo op d'r buik.
Whohoo! Zuipen op het strandquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ik de nerds gratis bij mijn opleiding kreeg.
Trouwens... Flow... Gaia gaat ergens midden mei weer open onder de naam Sunrise Beach.
Ja weet je, volgens mij is de dusk maar een kuttent van wat ik van iedereen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:56 schreef Partygurl het volgende:
psssjt flow volgende week in de dusk weer een feestje waarbij ej voor 20euro onbeperkt kan drinken
ist normaal ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja weet je, volgens mij is de dusk maar een kuttent van wat ik van iedereen hoor
Fak, dan moet ik echt 1 mei beginnen met sportenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:39 schreef blieblie het volgende:
Trouwens... Flow... Gaia gaat ergens midden mei weer open onder de naam Sunrise Beach.
Scandalous is veel lekkerder dan Jerney.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:59 schreef r8ality het volgende:
Jerney is okay. Niet in de laatste plaats vanwege de arrogantie jegens kansloze rukkers die kwijlsmileys in userfoto-topics posten. Daarin bijgestaan door haar partner in crime, Scandalous.
http://forum.fok.nl/topic/684276/1/50#25942919quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:53 schreef Inu het volgende:
http://www.johnandjohn.nl/img/secretwallpaper.jpg
Das Jerney of niet?
Geen flauw idee... 2? 3? ofzo...quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen idee. Met hoeveel mensen moet het?
Als ik het goed gelezen heb, wordt dat komende maandag besloten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:35 schreef Partygurl het volgende:
wordt die wedstrijd van 4 mei nu wel of niet verzet
i.v.m. dodenherdenking?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:35 schreef Partygurl het volgende:
wordt die wedstrijd van 4 mei nu wel of niet verzet
Beste lezers. Dit is Flow's geheimtaal voor: Scandalous heeft dikkere tieten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Scandalous is veel lekkerder dan Jerney.
Hahahaquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:20 schreef Blueman het volgende:
Leuke topictitel![]()
Afmeld voor morgen![]()
Ga vanavond wel eventjes een pilsje pakken denk ik![]()
En deze van Appelsientje kon ik jullie niet onthouden
[afbeelding]
Ook een mooier koppie hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Beste lezers. Dit is Flow's geheimtaal voor: Scandalous heeft dikkere tieten.
Mooi tochquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:22 schreef appelsientje het volgende:
Hahahaik kom nooit in dit forum... kijk ik 1x zie ik mezelf
En dan komt die lul van een Meki zich er mee ook nog mee bemoeienquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:07 schreef daNpy het volgende:
Anders word je even uitgemaakt voor racist.
Wat een debiel
Nou! echtquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:17 schreef blieblie het volgende:
Meki!!! De meest gewaardeerde allochtoon van Nederland.
Je hebt van die vriendenquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:16 schreef FlowDesign het volgende:
"even naar de Bakkerij voor wat bepaalde dingen"
Houdoe dan Flow..quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:33 schreef FlowDesign het volgende:
If you're going to Saaaaaan Fraaaaaaaaaaaaaaansiscoooooooooooooooooooooooo
Je moet die kleine dude hebben die bij de voorste bar achteraan links rondhangt... Een soort van mini Ron Jeremy zeg maar. Das de huisdealertquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:11 schreef Blueman het volgende:
Heerlik avondje..
begonnen in Sante... daarna even naar de Bakkerij voor wat bepaalde dingen.
En toen Happy hour in de Blue Parrot.. heerlijke foute tent maar daar was het teminste druk,,, dus maar blijven hangen
Kan best...quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je moet die kleine dude hebben die bij de voorste bar achteraan links rondhangt... Een soort van mini Ron Jeremy zeg maar. Das de huisdealert.
Dan ben jij al lang niet meer in de Bak geweest want ze hebben tegenwoordig bij de ingang een apart (semi) gelegaliseerd barretje waar ze wiet verkopenquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je moet die kleine dude hebben die bij de voorste bar achteraan links rondhangt... Een soort van mini Ron Jeremy zeg maar. Das de huisdealert.
Kheb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee waarom ik dat weet.
tijdje terug stond ie er nog anders, best goeie hash heeft die gozerquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:00 schreef blieblie het volgende:
Ik ben idd al een jaar of 3 niet meer in de Bakkerij geweest.
not yetquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:31 schreef FlowDesign het volgende:
ArTic, pics van je nieuwe bumpert?
Vanmiddag ff al het slijm uithoesten dat nog in m'n keel zit, dan ben ik vanavond ook van de partijquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:14 schreef Partygurl het volgende:
middag
weekend
Vanavond stratum de gekste
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:57 schreef ArTiC het volgende:
Blueman..leuk die winamp plugin van msn7...ik weet dat je graag naar bagger muziek luistert maar komop...Britney Spears...dude
Hallo... ik laat mijn winamp ook wel eens aan als ik er niet ben. En dat ik daar cd's van heb mag je best weten hoor. Luister ik ook echt dagelijks.NOT.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:57 schreef ArTiC het volgende:
Blueman..leuk die winamp plugin van msn7...ik weet dat je graag naar bagger muziek luistert maar komop...Britney Spears...dude
Die plugin moet ik ook hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:57 schreef ArTiC het volgende:
pak het niet zo serieus op ouwe...zo was het niet bedoeldquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:13 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hallo... ik laat mijn winamp ook wel eens aan als ik er niet ben. En dat ik daar cd's van heb mag je best weten hoor. Luister ik ook echt dagelijks.NOT.
Heb wel meer muziek die jij bagger vind.
Dat zie ikquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die plugin moet ik ook hebben
Hebbes:
http://msnblog.stuffplug.com/?p=90
Wil speciaal voor jou wel mijn winamp met daarin alle nummers van K3 aanzetten als ik vanavond weg benquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:34 schreef ArTiC het volgende:
pak het niet zo serieus op ouwe...zo was het niet bedoeld
geil!quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wil speciaal voor jou wel mijn winamp met daarin alle nummers van K3 aanzetten als ik vanavond weg ben
Ik heb ook een hoop rommel...Jennifer Lopes enzo... *ril*quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:01 schreef blieblie het volgende:
Britney is goed....
Ik heb zelfs A Teens, Aqua en Atomic Kitten in mijn Winamp staan (korte samenvatting van goeie smaak beginnende met een A).
En dat alles tussen hoogstaande muziekstukken van ACDC, Anthraxx (Hoe kom ik aan Anthraxx?? Wel geinig nummer trouwens), Antiloop en Arthur Brown.
Starmaker heb ik ook!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:08 schreef blieblie het volgende:
http://www.treedee.nl/Playlist.html
Kijk en huiver.
MAar hey! Kben trots op mijn smaak.
hmmm...potentieel 'pats hier met je aantal mp3's' kansjequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:08 schreef blieblie het volgende:
http://www.treedee.nl/Playlist.html
Kijk en huiver.
MAar hey! Kben trots op mijn smaak.
Das alleen maar bagger muziekquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm...potentieel 'pats hier met je aantal mp3's' kansje
10265
*note: PG bellen rond de klok van 2.00quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:09 schreef Partygurl het volgende:
missie van vanavond; in iedere kroeg zoiezo 1 borrel drinken, als ik bij de stunt aan kom dan is mijn toestand waarschijnlijk weer ernstig
Is dat dit weekend niet in het Beursgebouw?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost en Lau komen want die zitten vanaf vanmiddag ergens te nerden op een LAN-party![]()
ok dan..quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef FlowDesign het volgende:
Jawel
yep.. maar veel bekende...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:06 schreef blieblie het volgende:
Waaaitin for a star to fall!!!!!!!!!!.
Schoen is een paupertent.
Denk het wel, maar niet meer naar de Schoenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Big_M het volgende:
[..]
ok dan..
Ga je vanavond op stap? zag in je fotoboek een foto uit de schoen... wel een bekend gezicht!![]()
Cabin Crewquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:06 schreef blieblie het volgende:
Waaaitin for a star to fall!!!!!!!!!!.
Ik ken je wel vaag van gezichtquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Denk het wel, maar niet meer naar de Schoen
Kom ik al best lang bijna nooit meer, maar ken ik jou dan? Heb je geen foto(boek)?
Vanavond (o.a.) naar de Stunt.
Imke as in blonde Imke met kind?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:38 schreef Big_M het volgende:
[..]
Ik ken je wel vaag van gezicht.. Maar de Stunt zit er ook wel in.. Imke wil daar vast wel ff heen.. en ik ga nu
![]()
Zatlapquote:Op zondag 17 april 2005 05:06 schreef febster het volgende:
anders rijd je tegen een boiwvakkershokje aan
Wat had ik ook alweer gezegd?quote:Op zondag 17 april 2005 05:06 schreef febster het volgende:
anders rijd je tegen een boiwvakkershokje aan
yep, ik moest vroeg weg... moest nog iemand in Den Bosch ophalenquote:
*gorgel*quote:
gaarheid is okayquote:Op zondag 17 april 2005 13:24 schreef r8ality het volgende:
Gaarheid heerst.
quote:
Das wel heel ergquote:Op zondag 17 april 2005 14:25 schreef blieblie het volgende:
Wel apart dat ik again het stuk tussen de kroeg en mijn bed kwijt ben.
Geen idee hoe ik mijn jas op heb gehaald, mijn fiets uit het rek gekregen heb etc. etc.
me ma:quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 14:28 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Das wel heel erg
Ik heb vannacht nog mensen gebelt om een flauw mop te vertellen...niemand vond m leuk maar ik lag iedere keer weer helemaal in een deuk![]()
Die is van de woningbouw..je moet er ook niet tegenaan gaan hangen..dan flikkert ie omquote:Op zondag 17 april 2005 14:32 schreef blieblie het volgende:
Mooie gezellig schutting hebben jullie ArTiC.
Zo een authentieke volks probleem buurt schutting.
Ohnee, die foto'squote:Op zondag 17 april 2005 14:33 schreef Partygurl het volgende:
Ben weer weg
Ben benieuwd naar onze fotos mensen,
everybody sayyyy fok
Ajakkes heeft weer geld opgeleverdquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef ArTiC het volgende:
Feyenooit - Ajaks...2-3
Quiz:
In welke minuut scoorde Ajaks de winnende treffer:
A) 90ste minuut
B) 90ste minuut
C) 90ste minuut
SMS nu A, B of C naar 112
D) 92e minuutquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef ArTiC het volgende:
Feyenooit - Ajaks...2-3
Quiz:
In welke minuut scoorde Ajaks de winnende treffer:
A) 90ste minuut
B) 90ste minuut
C) 90ste minuut
SMS nu A, B of C naar 112
het is wakkerquote:
Het is ook erg gezellig in Eindhoven! Waar ben je zoal geweest?quote:Op zondag 17 april 2005 17:24 schreef Blumchen het volgende:
Ik was gister in Eindhoven op stapwas erg gezellig enzo..
Uiteraardquote:Op zondag 17 april 2005 17:24 schreef Blumchen het volgende:
Ik was gister in Eindhoven op stapwas erg gezellig enzo..
In de Costa, en de Stunt en ook nog iets naast de Costaquote:Op zondag 17 april 2005 17:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is ook erg gezellig in Eindhoven! Waar ben je zoal geweest?
Een gekke Fries en een Zeeuwse op 1 dag in het Eindhoven-topic, het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 17 april 2005 17:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is ook erg gezellig in Eindhoven! Waar ben je zoal geweest?
Brabander die beetje anoniem wil blijvenquote:Op zondag 17 april 2005 17:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een gekke Fries en een Amsterdamse op 1 dag in het Eindhoven-topic, het moet niet gekker worden
Al sinds half 3, zonder kater of ietsquote:
Basta!quote:Op zondag 17 april 2005 17:33 schreef Blumchen het volgende:
[..]
In de Costa, en de Stunt en ook nog iets naast de Costa
Links van de Costa zit de Basta. Basta is wel ok maar de Costa is een paupertent dus ga daar maar niet meer heenquote:Op zondag 17 april 2005 17:33 schreef Blumchen het volgende:
[..]
In de Costa, en de Stunt en ook nog iets naast de Costa
Ferry op weg naar huis:quote:Op zondag 17 april 2005 17:34 schreef febster het volgende:
[..]
Al sinds half 3, zonder kater of iets
Stunt is niet echt mijn ding. Geef mij maar de Krazy en Sante voor de gewillige dames. De Boston voor goedkoop bier op donderdag. Parrot voor de breezersletjes en goedkoop flessen hijsen zaterdagavond vroeg in de avond. Players voor goeie muziek en lekkere wijven.quote:Op zondag 17 april 2005 17:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Links van de Costa zit de Basta. Basta is wel ok maar de Costa is een paupertent dus ga daar maar niet meer heen
Je had gister in de Stunt een stuk of 7 Fokkers kunnen spotten
Ik ben laatst bijna door een pools wijf op men ketel gemept in de Costa omdat ze dacht dat ik in haar bibs kneepquote:Op zondag 17 april 2005 17:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Links van de Costa zit de Basta. Basta is wel ok maar de Costa is een paupertent dus ga daar maar niet meer heen
Is dat zo.,.. Ik was er vroeg op de avond, rond 11 uur.. En vriend die ik ken van hier werkt er,.. Dus moest wel even gedag zeggen hequote:Op zondag 17 april 2005 17:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Neuh, dat lieg je. BP is zeker erger.quote:Op zondag 17 april 2005 17:45 schreef ArTiC het volgende:
Costa
Ik had nooit gedacht dat het kon maar dat is nog verschrikkelijker dan de BP....omg wat voel ik mezelf oud daar
wat is de winst van vandaag?quote:
Volgens mij voel ik me echt te oud om 16-jarige domme breezahsletjes te gaan versierenquote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stunt is niet echt mijn ding. Geef mij maar de Krazy en Sante voor de gewillige dames. De Boston voor goedkoop bier op donderdag. Parrot voor de breezersletjes en goedkoop flessen hijsen zaterdagavond vroeg in de avond. Players voor goeie muziek en lekkere wijven.
Jij kent iemand die in de Stunt werkt? Hoe heet ie?quote:Op zondag 17 april 2005 17:41 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Is dat zo.,.. Ik was er vroeg op de avond, rond 11 uur.. En vriend die ik ken van hier werkt er,.. Dus moest wel even gedag zeggen he
En ik was mee met een andere vriend, die moest draaien in de Costa![]()
Was erg gezellig
Percijnquote:Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij kent iemand die in de Stunt werkt? Hoe heet ie?
Eurootje of 5 ofzo. NAC had er nog 1 in moeten tikken, dan had ik 10 eypo's meer gehad.quote:
nou Percijn.. en stond achter de grote barquote:
en jullie vinden elkaar lief enzo?quote:Op zondag 17 april 2005 18:03 schreef Blumchen het volgende:
[..]
nou Percijn.. en stond achter de grote bar
ga je hem nog scoren binnenkort?quote:Op zondag 17 april 2005 18:05 schreef Blumchen het volgende:
Whehe ja beetje wel.. hij is een vriend van mijn broer.. en mijn excollega
Ken je m?
Whehe nee, hij heeft al een dinnetje.. en daarbij.. T is een vriend, niet meerquote:Op zondag 17 april 2005 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ga je hem nog scoren binnenkort?
ps: nee ik ken hem niet
je avatar is btw geniaalquote:Op zondag 17 april 2005 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ga je hem nog scoren binnenkort?
ps: nee ik ken hem niet
ohh dus de vrijgezelle mannen maken nog kansquote:Op zondag 17 april 2005 18:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whehe nee, hij heeft al een dinnetje.. en daarbij.. T is een vriend, niet meer
thanxquote:Op zondag 17 april 2005 18:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je avatar is btw geniaal
-edit-
Die van Blumchen trouwens helemaal niet... ajaks
hehe, sterkquote:Op zondag 17 april 2005 18:09 schreef Blumchen het volgende:
Nee, hij heeft een vriendin, hij is geen homo![]()
![]()
Whehe ja ach.. Smaken verschillen..quote:Op zondag 17 april 2005 18:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
thanx
Ik vind Blumchen heel lief (denk ik). Maar dat ajaks gebeuren is idd
dan is het altijd nog LUCKY ajax....quote:Op zondag 17 april 2005 18:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whehe ja ach.. Smaken verschillen..
En t is btwAJAX
![]()
eigenlijk is het <ziekte><aanhangers van een bepaald geloof>quote:Op zondag 17 april 2005 18:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dan is het altijd nog LUCKY ajax....
90+2![]()
MENEER Fritsquote:Op zondag 17 april 2005 18:19 schreef Blumchen het volgende:Nou ik ga nog maar eens een uurtje in bed liggen
Even bijkomen van t stappen in Eindhoven "de gekste"
Nog Feli met frits![]()
zoquote:Op zondag 17 april 2005 18:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoe ziet ie eruit, want van naam ken ik 'm niet.
Whehe owjaquote:
Weet je zeker dat hij in de Stunt werkt? De stunt zit rechts van de Costa met straatje ertussen.quote:
kom jij bij de costa?quote:Op zondag 17 april 2005 18:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij in de Stunt werkt? De stunt zit rechts van de Costa met straatje ertussen.
Want ik ken 'm niet.
¿que?quote:
Gelukkig ben jij er ook nuquote:Op zondag 17 april 2005 18:47 schreef febster het volgende:
Staat er in de TT iets van newbie's hier melden ofzo
Inderdaad, en wat doet zie zool met een ajaxquote:Op zondag 17 april 2005 18:47 schreef febster het volgende:
Staat er in de TT iets van newbie's hier melden ofzo
toegeven dat ze bij de costa geweest is en het leuk gehad heeft daar?quote:Op zondag 17 april 2005 19:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat doet zie zool met een ajaxavatar hier
Ik ook van jou hoorquote:
Diesel polo he....quote:Op zondag 17 april 2005 19:27 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor
Met jeVVD
uiterlijk
Ik las hetquote:Op zondag 17 april 2005 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
toegeven dat ze bij de costa geweest is en het leuk gehad heeft daar?
Ik zit net te verkondigen dat het een paupertent is tegenwoordig. Toen ie net open was was het wel leuk maar dat is echt snel bergafwaarts gegaan dus daar zul je mij niet meer zienquote:
Het klopt en hij is de grootste slet van de Stunt heb ik net gehoord, hehehe.quote:
zoolquote:Op zondag 17 april 2005 19:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat doet zie zool met een ajaxavatar hier
Ja, ach dat moet tie zelf weten he..quote:Op zondag 17 april 2005 20:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het klopt en hij is de grootste slet van de Stunt heb ik net gehoord, hehehe.
connecties hè![]()
Dat is brabantsquote:
Whehe oke danquote:
twan lijten lijkt me eerder een naam dan brabantse woordenquote:Op zondag 17 april 2005 21:00 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whehe oke dan![]()
Twan lijten is ook brabants toch? Puur op het gevoel..
quote:Op zondag 17 april 2005 21:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
twan lijten lijkt me eerder een naam dan brabantse woorden
sambal bai?quote:
Het is te merken aan je taalgebruik ja.quote:Op zondag 17 april 2005 22:07 schreef FlowDesign het volgende:
De broodje kebab met friet schotel was weer lekker Mohammed, bedankt!
quote:Op zondag 17 april 2005 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is te merken aan je taalgebruik ja.
swarma![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:24 schreef FlowDesign het volgende:
We hebben hier net ff Quicknet ADSL aangesloten, 8 Mbit down en 1 Mbit up
Eindelijk geen Chello meer
o... is dat jou nummer...quote:Op zondag 17 april 2005 22:30 schreef blieblie het volgende:
*hekel heeft aan lui die bellen met een afgeschermd nummer en dan gelijk ophangen*.
jij ook alquote:Op zondag 17 april 2005 22:30 schreef blieblie het volgende:
*hekel heeft aan lui die bellen met een afgeschermd nummer en dan gelijk ophangen*.
quote:
Ben jij een pubermeisje?quote:En al helemaaaaaal als ze 4 keer belt en net die ene keer dat ik snel genoeg ben iets dufs als "kabeljauhauw" zegt.
Zucht... pubermeisjes ook.
quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef blieblie het volgende:
Of hij heeft vannacht een blauwtje gelopen en is genadeloos hard in zijn kruis getrapt.
Hmmm... klinkt niet eens zo heel erg onwaarschijnlijk.
Volgens mij doel jij ergens op.......quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef blieblie het volgende:
Hmmm... klinkt niet eens zo heel erg onwaarschijnlijk.
volgens mij begrijp ik waar jij op probeert te doelen...quote:Op maandag 18 april 2005 00:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij doel jij ergens op.......
Kabeljauhauwquote:Op zondag 17 april 2005 22:33 schreef blieblie het volgende:
En al helemaaaaaal als ze 4 keer belt en net die ene keer dat ik snel genoeg ben iets dufs als "kabeljauhauw" zegt.
Zucht... pubermeisjes ook.
Mental note: vrouwen van 18/19 zijn nog in de pubertijd en zijn doodirritant.
Wow, it's alivequote:Op maandag 18 april 2005 12:16 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
KabeljauhauwWeet je zeker dat ze geen 13 is?
Btw hoe is het met je huisje?
tvp![]()
Denkje?quote:Op maandag 18 april 2005 12:04 schreef kib het volgende:
[..]
volgens mij begrijp ik waar jij op probeert te doelen...
tvp
Relaxedquote:Op maandag 18 april 2005 15:09 schreef Blueman het volgende:
Snowboarden was wel weer effe heerlijk gisteren...
Niet echt een heel spetterend baantje daar in Bottrop maar inclusief eten en drinken is toch wel relaxt.
Heb je even dorst/honger.. pak je toch gewoon weer even wat
Geen zin meer om te zitten.. pak je board en ga je weer richting piste..
Dat zeker..quote:
jeeeeeeeeeeeeeeejquote:
Niet dat mijn felicitaties nu minder zijn maar tis altijd leuk te weten waarom je iemand feliciteerdquote:Op maandag 18 april 2005 22:12 schreef FlowDesign het volgende:
Dan zal ik maar even het heldere licht laten schijnen:
Debby is geslaagd voor haar praktijktoetsen.![]()
(Nogmaals gefeliciteerd)
Dat wil je wel man.quote:Op maandag 18 april 2005 22:40 schreef blieblie het volgende:
Ik ben blij dat ik nog gewoon msn met 6.2.
Zie je al die hippe shit gewoon niet.
Ferdirand Sandybanks of Frogmorton zegt:quote:Op maandag 18 april 2005 22:40 schreef blieblie het volgende:
Ik ben blij dat ik nog gewoon msn met 6.2.
Zie je al die hippe shit gewoon niet.
Hier hangt een sarcastisch nasmaakje aanquote:Op maandag 18 april 2005 22:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat wil je wel man.
Artic zijn playlist is soms best gaaf
voor bliequote:Op zaterdag 16 april 2005 17:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die plugin moet ik ook hebben
Hebbes:
http://msnblog.stuffplug.com/?p=90
Bakkesquote:Op maandag 18 april 2005 23:04 schreef febster het volgende:
[..]
Ferdirand Sandybanks of Frogmorton zegt:
brb
Ferdirand Sandybanks of Frogmorton zegt:
ff nieuwe msn installen
K3-fanquote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef blieblie het volgende:
Waar kan je die verrekte plugin downen zodat jullie meekunnen genieten van mijn playlist?
Robbie zegt:quote:
Hey!! Hoest??quote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef gazylady2 het volgende:
Zijn jullie ook zo aan vakantie toe? Lekker in het zonnetje op het strand liggen met een uitgestrekt blauwe zee voor je en een lekker drankje in je hand? En vooral de hele dag helemaal niks hoeven, behalve een plekje op het strand uitzoeken en bedenken naar welke discotheek/kroeg je die avond gaat?
Robbie zegt:quote:Op maandag 18 april 2005 23:12 schreef blieblie het volgende:
Je mag geeeeeen loooogs op Fok plaaaaatsen.
iddquote:Op maandag 18 april 2005 23:12 schreef blieblie het volgende:
bitsjquote:Op maandag 18 april 2005 23:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Robbie zegt:
oh..dat ga je posten op fok he..ik ken je
Blueman || zegt:
Neh... ben niet in Feb-style vandaag
Ohh.. nou doe ik het zelf ook..
Doe je goed!quote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey!! Hoest??
Met het appartementje gaat het flex.
Keb vandaag op een geniaal moment![]()
![]()
een hoop aandelen verkocht, hypotheek is bijna rond (offerte ondertekenen, terugsturen et voila) , etc. etc.
Dus alles komt goed.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Robbie zegt:
oh..dat ga je posten op fok he..ik ken je
Blueman || zegt:
Neh... ben niet in Feb-style vandaag
Ohh.. nou doe ik het zelf ook..
Doe es online komen dan en je verhaal afmakenquote:Op maandag 18 april 2005 23:12 schreef blieblie het volgende:
d00zquote:
Shit, m'n excuus 'ik heb een vriendje' is sinds een paar dagen niet meer geldig...quote:
Slechte opmerking dus weer van moi.quote:Op maandag 18 april 2005 23:24 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Shit, m'n excuus 'ik heb een vriendje' is sinds een paar dagen niet meer geldig...![]()
Ja goed hèquote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Tijdelijk weer ff ja..
Hoe is het met jou?
hoeveel processen heb je uitgeschakeld?quote:Op maandag 18 april 2005 23:47 schreef r8ality het volgende:
Bwehehehe. Windows XP op een p2-300. Draait als een trein.
Niksquote:Op maandag 18 april 2005 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoeveel processen heb je uitgeschakeld?
netjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |