abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52092597
50 cent een legende
Die loser schrijft niet eens zijn eigen nummers, dus kap alsjeblieft met deze fucking onzin.
Cypress hill, dat zijn legendes.
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:00:06 #252
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_52112792
Een ding is wel makkelijk met betrekking tot 0.50 cent ..
Zijn IQ is zo berekend ..
Gewoon het aantal kogel gaten in z'n lijf maal 5 en dan heb je z'n IQ onderhand wel gevonden.
Daarentegen is zijn "hebzucht intelligentie" buitenaards ..
Als het maar blinkt dan is meneer er als een ekster bij om het te bezitten.
Elke keer als ik meneertje dan weer gedwongen tegenkom op tv moet ik denken aan mensen die dagen niks gegeten hebben en dan ineens ongelimiteerd kunnen eten ..
Die pakken wat ze pakken kunnen.
Zo ook 0.50 cent die met z'n ghetto complex nu zo veel mogelijk "bling" probeert om te hangen om maar te bewijzen dat ie inderdaad a poor bastard is (geweest).

[ Bericht 59% gewijzigd door Tiesemans op 05-08-2007 05:15:34 ]
pi_52113585
Get rich or die trying was wel goed, toen was het toch wel got rich and stopped trying toch wel grappig dat het de stoere wannabe gangsters zijn die altijd 50 cent luisteren, dat terwijl zijn hele management zich richt op 14 jarige kiddies
"Nait slecht mien jong"
pi_52113627
Zomaar haten op 50, Power of the Dollar (nooit oficieel uitgebracht) en GRODT zijn CLASSICS. Alleen The Massacre was wat minder door teveel R&B nummers, meeste mensen haten hem alleen maar door candyshop en roepen elkaar allemaal na.
pi_52113683
classics, ga je mond wassen.

Leg eens uit wat er zo goed is aan 50 dan? kom eens met voorbeelden.
"Nait slecht mien jong"
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:53:34 #256
11502 nipeng
The last ride is free
pi_52113709
Nou met Candyshop heeft hij wel een onuitwisbare indruk gemaakt bij veel mensen.
pi_52113752
ja daar heb je een punt, het was wel goed van hem om zijn ware aard te laten zien.... een vals zingende brok spieren die mompelt en andere rappers aanvalt die ook zingen
"Nait slecht mien jong"
pi_52113777
50 Cent levende legende
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52274682
50 Cent - Follow My Lead ft Robin Thicke

Zo relaxte nummer

50 Cent - Ayo Technology ft Justin Timberlake & Timba

Werkelijk waar: ge-wel-dig Die beat doet me denken uit de jaren van de Nintendo 8 bit

Na Get Rich Or Die Tryin (welke simpelweg meesterlijk was) zag ik het niet echt meer in hem zitten. Al zijn albums die toen verschenen waarin mijn ogen gewoon niet fifty waardig. Maar nu ik deze trakcs hoor krijg ik weer écht de neiging om zijn album te halen

Alleen wat is nou zijn laatst gereleasde album? Het schijnt dat ie er dit twee heeft gedropped?
  FOK!fotograaf maandag 13 augustus 2007 @ 20:21:02 #260
159915 -Menn0-
MNO
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 01:00:52 #261
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52349192
Echt he.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_52349885
Hopelijk koopt niemadn zijn album

Met vast allemaal nummers ovet zijn nieuwe sjieke ketting ofzo
Met clip erbij en dat hij dan zo met zijn ketting zit te zwaaien
pi_52350175
No offense maar een beetje meer respect voor onze homie hé!

Fifty:

Aight!
pi_69003146
Ik hoorde van de week een tof nummer van ex gevangenisbewaarder Rick Ross. Wie? (voor de late-night noob )

Deze dikzak.

Waarom staat dit in een 50cent topic cracka!!!?!

Welnu, na een wiki check van deze dikzak kwam ik het volgende stukje tegen:
quote:
Rick Ross started a feud with rapper 50 Cent because he supposedly looked at him the wrong way at the BET Awards. However, 50 cent told news sources that he did not even remember seeing Rick Ross there.[22]In late January, a track entitled "Mafia Music" by Rick Ross, leaked onto the Internet. There were several lines that seem to diss 50 Cent. Days later, 50 Cent released "Officer Ricky (Go Head, Try Me)" in response to Rick Ross's disparaging remarks on his "Mafia Music" song. In early February, 50 Cent once again made a video which he uploaded to YouTube where he interviews "Tia", the mother of one of Rick Ross's children. She verifies his being a correctional officer and claims his whole persona is fake and fraudulent.[23] On Thursday, February 5, 2009, The Game, who 50 Cent has a long-standing "beef" with, called up Seattle's KUBE 93 Radio Station. When asked about the beef between 50 Cent and Rick Ross, The Game sided with 50 Cent and said that things are not looking good for Rick Ross. However, he offered to help Rick Ross get out of this situation, stating "Rick Ross, holla at your boy, man," and, "50 eating you, boy."[24] In his album Deeper Than Rap, Ross references 50 in his song "In Cold Blood." A video for the song was released that portrayed 50's "funeral." With this, Ross feels that he has ended 50's career. [25]In March, 50 released a sex tape to the internet which included the mother of Rick Ross's child, yet filmed with another man. The woman was identified as "Brooke" by the "Double R" tattoo on her chest, who is the mother of Ross' youngest child. 50, in a wig, proceeded to narrate the film verbally attacking Ross.
Hier het filmpje

!!

The Narrator

donderdag 14 mei 2009 @ 08:08:20 #266
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_69003930
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 02:35 schreef Cracka-ass het volgende:
-knip-
Waarom het schopje in dit toch al kansloze topic????
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:11:20 #267
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_69006545
OMFG gaan we weer
phluphy for president!
pi_69012198
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Waarom het schopje in dit toch al kansloze topic????
Ja het is best wel een kuttopic, maar hiervoor een nieuw topic openen is ook weer zoiets.
pi_69028593
De betekenis van het woord legende is uitgebreid naar allerlei soorten verhalen die als waargebeurd doorverteld worden, hoewel ze niet historisch te bewijzen zijn, bijvoorbeeld het bestaan van het Monster van Loch Ness en de Yeti.

Van mij mag 50 een legende zijn... pfft kutaap met een ketting om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')