Nee, dat maakt niet uit.quote:Op zondag 17 april 2005 13:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
PSV is dan toch automatisch geplaatst? Of maakt dat niks uit...
Als PSV nou 5de werd en de CL won dan worden ze gewoon als eerste geplaats en krijgt nummer 1 de CL voorronde en heeft de nummer 2 pech ( EUFA CUP )quote:Op zondag 17 april 2005 13:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
PSV is dan toch automatisch geplaatst? Of maakt dat niks uit...
Het wordt over een gemiddelde van 5 jaar genomen, en zoals het er nu voorstaat moet Nederland eerst Portugal voorbijquote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef Sloggi het volgende:
Dat snap ik (), maar het zou niet onlogisch zijn dat de plaatsen dan doorschuiven. Niet dus. Jammer
Dat is ook niet waar. De winnaar van de CL is niet automatisch geplaatst voor de CL van het jaar daarop. Dat is naar mijn weten in 1996 afgeschaft.quote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als PSV nou 5de werd en de CL won dan worden ze gewoon als eerste geplaats en krijgt nummer 1 de CL voorronde en heeft de nummer 2 pech ( EUFA CUP )
Dus alles blijft gewoon hetzelfde.
check deze site maar ff dan:quote:Op zondag 17 april 2005 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kan dat niet zien want ik heb geen vi profiel
Maar ik hoop wel dat we die Portugezen snel voorbij zijn !
Ik geloof dat het gewoon klopt hoor wat ik zei.quote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar. De winnaar van de CL is niet automatisch geplaatst voor de CL van het jaar daarop. Dat is naar mijn weten in 1996 afgeschaft.
bedanktquote:Op zondag 17 april 2005 14:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
check deze site maar ff dan:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/
PSV moet die avond thuis tegen Vitesse en om dan eventjes op een neer te treinen naar Utrecht zie ik niet zittenquote:Op zondag 17 april 2005 15:12 schreef pascalheister het volgende:
nog mensen hier die naar de vbl-meet gaan 23 april ?
kijk je gewoon in de kroeg de wedstrijdquote:Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV moet die avond thuis tegen Vitesse en om dan eventjes op een neer te treinen naar Utrecht zie ik niet zitten
ja klopt mede door de minuut stiltequote:Op zondag 17 april 2005 15:22 schreef lookinforyou het volgende:
Op de teletekst pagina 675 staat, dat Willem2 - PSV tien minuter kater!! Is begonnen.
![]()
minuut stilte voorquote:Op zondag 17 april 2005 15:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja klopt mede door de minuut stilte
Als het goed is, is hij zaterdag er weer bij om ook tijdens een wedstrijd zijn 100ste verjaardag te vieren.quote:Op zondag 17 april 2005 15:29 schreef Suijk het volgende:
Zit Fritske nog in het stadion?
Zou wel leuk zijn voor een keer, maar toch zit ik liever in het stadion zoals je wel begrijpt natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2005 15:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kijk je gewoon in de kroeg de wedstrijd
Ja, op z'n gouden stoel komende weekquote:Op zondag 17 april 2005 15:29 schreef Suijk het volgende:
Zit Fritske nog in het stadion?
Cool.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar. De winnaar van de CL is niet automatisch geplaatst voor de CL van het jaar daarop. Dat is naar mijn weten in 1996 afgeschaft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |