Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb geen band met mijn mede supporters hoor.
Tja, officieel schijnt het verboden te zijn. Van mij mogen ze gepakt worden; maten van mij geen kaarten en dat soort gasten die puur voor de winst gaan, BAH. Zelf wel een kaart gelukkigquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een gejank op het PSV BB over supporters die extra kaartjes kopen om te verkopen.
Een makkelijkere manier om 100 euro te verdienen is er niet
slechtquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb geen band met mijn mede supporters hoor.
Waarom precies?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Money makes the world go round.
Raak er aan gewend zou ik zeggen
Nee natuurlijk niet ... maar dan hoef je toch niet iemand op die manier erbij te naaien ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom precies?
Of ga jij alle uitvaarten langs van mensen die net als jij in het Philips stadion zitten?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die wordt niet met een gun tegen zijn hoofd verplicht om dat kaartje te kopen hoor.
Een beetje band gevoel moet er wel zijn als supporters onder elkaarquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom precies?
Of ga jij alle uitvaarten langs van mensen die net als jij in het Philips stadion zitten?
Leuk dat je weet hoe een smilie werkt, maar kun je hem misschien ook uitleggen?quote:
Waarom?quote:Een beetje band gevoel moet er wel zijn als supporters onder elkaar
precies das nou net het mooie, ik word ook altijd helemaal gek en samen met mij duizenden anderen in het stadion. Heb dit jaar samen met menig onbekende een goal gevierd op Europees niveauquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:38 schreef appelsientje het volgende:
. afgelopen woensdag heb ik compleet onbekende mensen om armt omdat we door waren....
En wordt die sfeer beter als je een band hebt met die zelfde supporters?quote:voor de sfeer misschien.
We moedigen toch allemaal dezelfde club aan.
Jij kent ze alle 25.000 persoonlijk?quote:
Ik denk dat als ze het van jou zouden weten dat de sfeer voor jou wel wat minder wordt ja.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of wordt de sfeer beter als er een paar mensen zijn die voor hun kaartje geen 51 euro betalen maar 150 euro?
Dan gaat ie het hek over.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze het van jou zouden weten dat de sfeer voor jou wel wat minder wordt ja.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wordt die sfeer beter als je een band hebt met die zelfde supporters?
Of wordt de sfeer beter als er een paar mensen zijn die voor hun kaartje geen 51 euro betalen maar 150 euro?
Een typische "Cultheld-vraagt-om-reactie"-post dus bij deze...gaarne de bron, want je strooit nogal vaak met dit soort berichten, die vaak nergens op gebaseerd zijn...quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:02 schreef cultheld het volgende:
Takak, Colin, Smit, Bakkal en Wau mogen vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |