Ik krijg de auto van m'n pa niet mee, verder ga ik met o.a. met m'n broer en zusje, en die krijgen dus ook geen auto gefixedquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft niemand van die 4 een auto tot zijn beschikking?
Want je wil niet weten hoe erg het zuigt om met Combi Ger te gaan
Inderdaad, vanaf Düsseldorf kan je nog wel vliegen voor iets meer dan 300 de man, maar dat vind ik ook iets te veel van het goeiequote:Op zaterdag 16 april 2005 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Basiq biedt kaartjes voor ongeveer 300 euro aan maar dat is te duur voor me
Ja klopt, alleen dat krijg ik dus niet gefixt bij m'n pa en maquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder is het met 4 man met de auto gaan goedkoper als met ze 4 met de bus gaan
hahaha die is goedquote:Op zaterdag 16 april 2005 08:14 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Die komt dus echt wel op mijn deur op mijn kamer in A'dam!
Nee , maar hij is wel eens geselecteerd dacht ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heeft ie wel interlands gespeeld dan ?
Ja, maar is voor de bus.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:03 schreef Djekko het volgende:
Is dat voor de uitwedstrijd? Mooi geregeld, aangezien het al binnen 9 minuten uitverkocht was![]()
in mei al op vakantie hoe doe je dat danquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:28 schreef appelsientje het volgende:
Ik kan niet naar de thuiswedstrijd van PSV![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dan op vakantie....... kom ik net achter......
boehoe![]()
Hopelijk dat ik het wel kan zien....
mei vakantiequote:Op zaterdag 16 april 2005 13:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in mei al op vakantie hoe doe je dat dan
Dan ben je een week telaat manquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
mei vakantie
hehe
we gaan 1 weekje weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |