De SCC-ers op Oost zullen denk ik zeker allemaal wel gaan. Tel daar bij op de niet-OOst SCC-ers, die nu wel op Oost willen gaan staan en dan is in ieder geval Oost snel uitverkocht.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en aangezien ik denk dat bijna alle seizoenkaarthouders een kaartje zullen halen zullen er wel niet veel kaartjes over zijn.
Wie zei je daar?quote:
Volgens mij is die gewoon onbetaalbaar (+/- 15mln) en kan ie naar spannendere competities dan onze Nederlandse.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef cultheld het volgende:
Lopen ze op het psv netwerk nou een geintje te maken trouwens? Nu roepen daar al drie "gewaardeerde" users dat PSV serieus bezig is met Rosicky....
Op Oost staan toch altijd teveel mensen dus niet getreurdquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:30 schreef Bos81 het volgende:
De SCC-ers op Oost zullen denk ik zeker allemaal wel gaan. Tel daar bij op de niet-OOst SCC-ers, die nu wel op Oost willen gaan staan en dan is in ieder geval Oost snel uitverkocht.
Morgen maar alvast een kaartje halen voor die wedstrijd
das waar :p ik wilde de 2e helft nog naar beneden... maar het was daar gewoon te drukquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Op Oost staan toch altijd teveel mensen dus niet getreurd
Tot de 1-1 vond ik er meer een mopperend sfeertje hangen. En daarna meer een gespannen sfeer.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:38 schreef appelsientje het volgende:
das waar :p ik wilde de 2e helft nog naar beneden... maar het was daar gewoon te druk
En ach op de 2e ring zie je het weer beter.... maar toch beneden is wel gezellig
Wie zijn 2 en 3 dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef cultheld het volgende:
Lopen ze op het psv netwerk nou een geintje te maken trouwens? Nu roepen daar al drie "gewaardeerde" users dat PSV serieus bezig is met Rosicky....
ChrisSibon en Nickymaster.quote:
Geregistreerd in 2003... Je kunt je naam veranderen daar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
ChrisSibon... Echt een naam van een langjarige PSV-fan, op het eerste oog...
Wordt het misschien toch nog moeilijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Robert tegen Willem II in de spits waarschijnlijk
En dat noem je gewaardeerd en betrouwbaarquote:ChrisSibon en Nickymaster
Tegen Willem II kan hij zich eens laten zien hopelijkquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wordt het misschien toch nog moeilijk.Zo overtuigend vond ik hem nog niet, al maakte die penalty alles goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |